[Fifa 2003] Vraag !!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door deNeut, 27 dec 2002.

1. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraagje voor jullie:

- Met fifa 2003 is het onmogelijk om te bal in 1 keer te schieten
    als hij bijvoorbeeld van de keeper terugkaatst na een
    schot. Terwijl de computer het wel kan, je moet hem eerst
    verplicht aannemen en dan heeft meestal de keeper of speler
    zat tijd om terug te komen.

Bedankt,

2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet dan ook voordat je hem aanneemt al op de schietknop drukken he, meestal gaat ie dan meteen.

3. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Dat snap ik, maar met de situatie hiervoor beschreven kan je dat wel doen maar dat werkt gewoon niet. En ik speel het spel zeer vaak en het is me nog geen een keer gelukt, en ik denk dat het ook niet kan. De situatie is een beetje moeilijk uit te leggen.

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    druk voor de grap eens op geel???!!!!

5. wie houd er nou van fifa

6. Xstyle

Xstyle Guest

jou moeten ze een ban geven

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    mij lukt het toch wel hoor :\
    gewoon eerder die schietknop indrukken werkt perfect...het lukt mezelfs om alleen op de keeper af te lopen en om over hem heen te lobben, duzz

8. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde altijd fifa 2000 en dat was cool op de ps1, maar dit is wel ff wennen. Ik kan niet makkelijk doorkoppen. Voorzetjes links en rechtsvoor lukken zelden, meestal een laf lobje ofzo...
    Wanneer ik kracht gebruik, komt ie nooit goed voor.

MAAR

dat vond ik eigenlijk een mankement aan fifa2000, way to easy...dit is echt realistisch en het blijft een cool spel..

alleen de soundtrack is crappy...ik mis die goede oude catchy ea tunes echt

m-X

9. AccessLink

AccessLink I Made You Look

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het mij vraagt is het gewoon en kwestie van goede timing en richten op het doel. Een ding vind ik wel moeilijk dat is het koppen soms lukt het en soms niet, maar spelenderwijs leer je wanneer het wel kan.

10. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jo, ik win nu na een paar dagen vrij veel matches op semi niveau. Maar het probleem is dat ik nooit trots ben op mijn doelpunten...klinkt misschien vreemd, maar het zijn altijd van de niet verwachtte doelpunten. Ik BAAL als een stekker dat ik de bal alleen maar hoog kan passen. Waar is die strakke voorzet gebleven. En waarom trapt mijn speler de bal niet automatisch uit de lucht. En waarom is er geen trainingsmode om voorzetten te oefenen. Ik baal, getver ik baal. Ik vertik het om alleen te scoren door domweg naar het doel te walsen en zo nu en dan eens over te spelen. Ik vind het spel via de flanken het mooist, maar daar komt echt niks uit.

Daarnaast wil ik weten hoe je op het doel schiet. Soms scoor ik en meestal niet. Altijd net iets ernaast, maar je kunt blijkbaar mikken, maar hoe. Want wanneer ik trap, denk ik altijd naar het doel te wijzen met de linkerstick, maar blijkbaar is dat nooit goed, want de bal gaat er altijd net naast. Kijk ik scoor heus wel eens. Maar ik wordt echt superpissed. Als ik het volgende zie staan

SHOTS ON GOAL voor mezelf 25 en shot on goal voor de tegenstander 2.........en met een stand van 1-0 voor mij...Dat klopt niet...

damn
    suggesties????

m-X

Deel Deze Pagina