mijn broertje van 6 weet zelfs dat halo het beste spel ter wereld is dit komt van mijn broertje: kjb [nb :L
Thnx ziet er zeer veelbelovend uit. Nu zou ik echt willen dat de tijd supersonisch snel ging ook al heb ik volgende week dinsdag mijn spreekbeurt .
ja erg he, zo'n newbie die denkt dat ie cool is omdat 2 maanden oud nieuws uit een andere thread of post heeft gehaald. en een beetje ruige taal uitslaan, die word gepakt op LIVE! hehe
Iedereen is al is n00b/newbie geweest,zo ook jullie zo ook ik... en tsja hij doet alleen zen best om leuk nieuws te geven,give him credits i'll say....
Dit is nou al de 3e keer dat ik dit nieuws voorbij zie komen.. Ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie !!
joh; kijk ik post tenminste de mag scans van dat artikel met extra info maar dit is echt al 8x gepost ofzo
wat is er zo erg aan dat dit al zo vaak is geplaatst als je het al gelezen hebt lees het dan niet maar begin er niet over te zeiken er zijn nog genoeg mensen die het niet gelezen hebben voor die mensen heb ik het geplaatst en niet voor de mensen die het al gelezen hebben :{ :{ :{
en The FragmaN we zullen wel zien wie er gepakt word op xbox live you will be my first death i will kill you FragmaN
Wel eens van leestekens gehoord?! BTW, niet dat het mij om het posten van die Halo 2 info gaat, maar wel om dit soort acties...: Dat bedoelde ik waar ik mij dus aan irriteerde. Wat bereik je ermee? Iemand uitdagen voor XboxLive ok, maar dan nog ff die persoon lopen uit te kafferen...triest. Ahh well, see you on XboxLive!
ja dus ik word ook pissig als iemand gaat zeiken dat dit niet goed is dat niet goed is. zoals jij nu doet dus ga lekker iets anders doen als het je niet bevalt
Apologies accepted. Ik ben BTW niet zo'n zeikerd hoor, maar ik vond dat kinderachtige gedrag nogal ver gaan. Anuway, zand erover...