Backwards compatible [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Er is nog maar 1 game die ik van de oude zwarte doos heb en dat is RSC2 de rest heb ik maar verkocht alleen kon geen afscheid van RSC nemen, ik had verwacht dat ze deze topper toch wel een keer zouden toevoegen. Maar ik heb al in tijden niks meer gehoort over een lijst van nieuw toegevoegde BC titels, hopelijk komt er snel een update.
     
  2. Serenagade

    Serenagade Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    NTSC

    Hallo,
    Kunnen NTSC-spellen van de oude xbox op de xbox 360 (elite) worden afgespeeld?
    Ik vraag dit , want ik wil DBZ: Sagas zo graag spelen.....:'-(
    Mijn vriend heeft een 360, hij had dbz sagas in US gekocht maar dat deed het niet op de normale xbox nog op de 360(Niet elite)
     
  3. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je nog steeds niet vertellen of NTSC-spellen kunt spelen op de 360, maar wat ik wel weet is dat het niet op de backwardcompatibility gamelist staat. Dit betekend dus in iedergeval dat je DBZ: Sagas niet kan spelen op de 360.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jupz idd. Hijs niet compatible.

    Verder staat er ook helemaal onderaan het volgende, en volgens mij betekent dit dat NTSC spellen sowieso nie compatible zijn:

    7 Op dit moment worden alleen de versies voor Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Australië en Nieuw-Zeeland van deze games ondersteund als achterwaarts compatibel met de Xbox 360.
     
  5. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekend wat anders, dit geldt alleen voor de games waar het nummertje 7 achter staat.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  6. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    De games zijn nog altijd regio gebonden a la NTSC, NTSC JP en PAL, NEE dus :). Het gaat niet werken op je PAL Xbox360
     
  7. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Tony Hawk 2x uit Amerika, NTSC en kan deze niet spelen op een PAl xbox360 terwijl deze wel ondersteund wordt op de NTSC list. Dus gaat niet.
     
  8. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, met een gewone Xbox erbij heb je de hele backwards compatibility niet nodig toch? :)
    (en dan wacht ik nog steeds op Sudeki op die lijst)
    Ik hoop dat er snel weer een update komt want o.a. Sudeki staat er nog steeds niet op (gvd een 1st of 2nd Party game geloof ik).
     
  9. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk vind het rottigste om weer terug te gaan naar de xbox 1 'duke' controller. Hoewel ik hem vroeger geweldig vond is de xbox360 controller veel beter en superieur. Ik heb helaas geen controller S meer gekocht toen ze nog beschikbaar waren.
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Het is zo jammer dat de Timesplitters games niet BC zijn. Ik hoop dat die met de komende "herfst-update" komen.
     
  11. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas modder eter, zit er niet in deze keer

     
  12. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk, Star Wars: Jedi Starfighter!

    De enige xbox-game die ik nog heb en leuk om weer eens te spelen.
     
  13. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    sjiet weer geen timesplitters en top spin:mad:
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Weer geen RSC2, wie steld zo'n lijst samen zeg...sjeez, een topper als Playboy The Mansion gaat uiteraard voor. *zucht*
     
  15. nakkie13

    nakkie13 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF, ik snap die lijst eg niet.

    Der staan een hoop goeie spellen bij maar serieus. Playboy the Mansion, Zathura, wat is dat allemaal voor een bagger.

    Ik ben nog steeds met spanning aant wachten op MGS2:confused:ubstance. Ik hoop dat ie snel komt
     
  16. nakkie13

    nakkie13 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, wanneer komt er eigenlijk weer een nieuwe update?
     
  17. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk even voor de Spring Update, ik hoop dan ook dat Sudeki eindelijk backwards compatible wordt :). (ja, ik hoop daar nog steeds op)
     
  18. nakkie13

    nakkie13 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat duurt nog even...
    kut
     
  19. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gerucht gaat op dit moment dat er helemaal geen updates meer uit zullen komen voor de backwards compatibility van oude Xbox games.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ja, met het smoesje dat toch bijna niemand meer staat te wachten op de rest van die games...

    Waarom maken ze dan wel games als RLH Hunt or be Hunted, Playboy The Mansion en Zathura BC terwijl toppers als Timesplitters 2 en MGS 2: S dit niet zijn?
     

Deel Deze Pagina