Relax , we weten nog niet of hij in 3 games komt halo 3 is hij , ja hoe moet ik het zeggen , matig ofzo, alleen forza 2 of cod 4 weten we niet , hij komt denk ik in forza en cod 4 maar dat weten we nog niet zkr ,
Ik flame helemaal niemand, ik zei alleen dat ik altijd slechte troep over Nano hoorde..? En over dat ik zijn posts niet veel vond zeggen, wat is daar flamen aan?
om even psies te zijn.. de naam is psies het zelfde alleen jullie clantag is EG en die van hun eG .. persoonlijk vind ik eG mooier maar ik weet niet wat jullie mee doen ? je zou ook een leuk nieuwe kunne verzinne .. aangezien nog niemand zijn naam heeft verranderd
ik vind gE dan veel vetter, de naam wordt dan ook vetter en niet zo standard: Gaming Elite, naja tis natuurlijk best standard; Gaming, Elite etc. maar Gaming krijgt wel een andere betekenis. P'z.
eG Nightfox: We zijn opgesplitst. eG is banned maar nu zijn er 2 clans: eG elemental gaming en eG extreme gaming ( blijkbaar wilde niemand de clantag veranderen! LOL Ik ben nu eG elemental gaming leader