Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me wel geinig als je in deel 2 met Lucy speelt :) mss is conversationalist daar wel een hint naar?
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar ik heb de game al lang uitgespeeld, en ik heb nou eerlijk gezegd nog steeds helemaal geen idee wie Lucy is:{ Ik zie die naam paar keer voorbij komen op elke pagina... Wie is lucy?
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Dude... :eek:

    Lucy is dat vrouwtje in de Anumis.
    Waar je allerlei gesprekken mee kan voeren.
     
  4. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet in de animus, die blonde vrouwelijke onderzoeker die buiten de animus staat, samen met die oude gast(geen idee hoe hij heet)
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ja, dat bedoel ik ook.
    In de ruimte waar de Anumis staat. ;)
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag me wel 1 ding af

    als je je negende gast wilt vermoorden, maar dan is het zo'n vrouw, hoe kon altaïr niet zien dat het een vrouw was? zelfs ik kon zien dat het een vrouw was... en als je zo'n meester assassin ben, dan moet je dat toch weten?
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Zo zijn er nog wel een aantal voorbeelden te noemen. Neem bijvoorbeeld twee guards die tegenover elkaar staan. De één steek je neer met je Hidden Blade en de andere guard heeft niet eens iets in de gaten. Rare dingen die hopelijk in het tweede deel niet aanwezig zijn.

    By the way, dat vrouwtje schreeuwde ook nog eens een aantal keer met haar vrouwenstem. Hoe duidelijk kan het zijn?
     
  8. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em vandaag tijdelijk geruild tegen Mass Effect. Iemand tips voordat ik aan dit spel begin? Dingen waar ik misschien op moet letten zodat ik geen achievements misloop?
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja 2 achievements:
    Conversationalist 20G
    Go through every dialog with Lucy.

    Die dialogen met Lucy kun je volgen op het einde van elke memory block als je uit de Animus (die tijdsmachine) gaat en je dus gewoon in het "heden" bent. Veel mensen missen de dialoog met Lucy in memory block 1. Als ze op het einde van memory block 1 zeggen dat je maar beter wat kan gaan rusten moet je wachten tot de dokter de ruimte verlaat en dan kan je praten met Lucy. Eigenlijk gaat het zo met elke dialoog van Lucy want je moet gewoon telkens wachten totdat de dokter de kamer verlaat en dan moet je gewoon naast Lucy staan en dan kun je door op B te drukken de dialoog starten. Je moet blijven doorvragen met B totdat Lucy zegt: Aren't you tired of Can't talk gotta work.
    Hungerer of Knowledge 20G
    See 85% of all the memory glitches.

    In de vele cutscenes die je gaat zien, zie je steeds een soort van "glitch" en dan komt er een wazig beeld van blokjes voorbij. Als je zo'n glitch ziet moet je gewoon op een willekeurige knop drukken en dan verspringt de camerapositie. Als je gewoon in de filmpjes de hele tijd A (of iets anders) blijft indrukken weet je zeker dat je deze achievement haalt.

    op het einde als je het hebt uitgespeeld kun je gewoon nog rondlopen, vechten enzovoorts in de spelwereld. dus de andere achievements kun je altijd dan nog eens halen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Ja, de dialogen shit in de post boven de mijne en alle vlaggen gaan zoeken waar je er een aantal honderden van hebt. Weliswaar 100 hier van, 100 daar van of 34 hier etc, maar je bent wel even bezig, zeker als de guards agressief worden en dat zijn ze in Jeruzalem heel snel. ;):)
     
  11. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al een tijdje geleden uitgespeeld, maar weet nu pas hoe die memory glitches werken. Ik zal dus alles overnieuw moeten doen voor die achievement. Ik weet niet of ik er zoveel voor over heb, aangezien ik het spel erg snel vond vervelen...
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de memory glitches wel, maar niet alles met lucy.. Ik denk dat ik eerst de vlaggen, templars, torens en free missions ga halen, en als de lucy-achievement de enige is die nog ontbreekt dat ik hem dan nog een keer ga spelen
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit best te tweifelen of ik die vlaggen nog wil halen. Het duurt zo ongelofelijk lang!
     
  14. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net, ik ben bezig met 1 van de eerste missies en loop tegen een probleem aan.

    ik ben bezig met : Investigate and find masayafs traitor

    hier moet je op een gegeven moment met mensen praten op een plaats, ik krijg dit niet voor elkaar ?
     
  15. Remco

    Remco Guest

    en dan wel een ac avatar:cool:
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je? dat je moet afluisteren? dan moet je in de buurt gaan zitten op een bankje en dan op hun richten en op de linker trigger drukken.

    vervolgens druk je op y
     
  17. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 'free missions', wat eigenlijk alleen 'Save Citizen' en wat extra investigations zijn. En de 'View Points' heb ik al tijdens het spelen gedaan. Vlaggen en Templars ben je denk ik wel even zoet mee ;)

    Je moet niet met mensen praten, je moet ze afluisteren. Ga op een bankje vlakbij de 2 doelwitten zitten. Zorg dat je de 2 in je beeld hebt en druk op LT. Dan druk je op Y.
    EDIT: Wat (Smart)ass zei dus :b:, had de laatste bladzijde nog niet gelezen :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  18. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Game gister uitgespeeld. Einde was anders dan ik had verwacht... Super langdradige game opeens!
     
  19. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik vind hem een beetje té overhyped, hij is voor eventjes leuk, maar na een tijdje ben je het ook écht zat ook.
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij heeft ie geboeid, heb ook alle side-missions gedaan, maar als je het eenmala heb uitgespeeld, voel je ook niet echt de drang om het nog een x te spelen nee..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina