Humanity's Last Hope

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MerQ, 8 apr 2006.

  1. Gimbly

    Gimbly Guest

    ze zijn er ook nog niet vast als je denkt dat je ergens wat van afweet zorg dan dat je info klopt en loop niet zomaar wat te lullen
     
  2. RUTTIEE

    RUTTIEE Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik met je eens gimbly, helaas is dat het gene wat bijna iedereen doet.
     
  3. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh, ik wist niet dat die ook eerst in NF1 zaten toen Ic3 en daarna HLH. :thumbs:

    Nou, al speel je een 2v2?? Dan heb je geen eens 2 extra speler nodig. En of xRaiko (???) erin komt moet ik nog ff aankijken. (zal ik ook wel met Gim en Sander bespreken).

    Zoals gimbly zegt: Get Your Fact Right
     
  4. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    HIJ zegt dat ie erin zit ;)
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan er ook weer zo uit als het klopt wat ik over hem gehoord heb.
     
  6. ZeR0SaN

    ZeR0SaN Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    oe bitchfights... i love it... \o/
     
  7. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    OEeHH, HLH xReiKo staat onder vuur.
     
  8. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Wt beinvloed XBOXWORLD tog de members.. zonde.. Laat HLH gwn hun beslissing maken over hun members.. :): Want er word gepost : het waren 2 members die te zwak waren voor NF1 Gold , en 1e wt k zie: hij kan er ook zo weer uit, als het klopt wt k over hem gehoort heb,,
     
  9. Ik denk dat je dit verkeerd begrijpt en dat MerQ iets anders bedoelt
     
  10. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien hebben Chasin en PheniX wel een aanbod gehad van HLH?
    en ik werd onder druk gezet dat ik alsjeblieft weer in NF1 kwam... en dat vond ik wel een goed plan:b:
    Maar ik wist niet eens dat Chasin in Ic3 zat:lol:
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Moeten ze ckr doen! SuprodigY is de beste in achievements halen en heeft er alles voor over! Hij leent zelfs van BlizZardLizZard LEGO Star War (of ander spel weet ik niet meer) in de vakantie om achievements te halen!!!! Ik zou hem gelijk aannemen.
     
  12. RaiKo

    RaiKo Born to be One!

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter dat jy gewoon je mondje dichthoud,, en je met je fristidrankjes bezighoud!..
    Te zwak voor NF1 Gold? Volgens mij was ik geleaved? of zie ik dat nou weer
    verkeerd? maar weet je wat is, jullie hadden fariko gewonnen toch? en weet je ook op hoe vieze manier? ik heb vn iedereen gehoord dat jullie op een of ander manier hadden geecheat.. en dat jullie tegen EnVy moesten terwijl EnVy gewoon het toernooi had gewonnen en qG 2e!
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  13. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik heb wel eens een scrim match gehad tegen jullie toen speelde ik mee met iQ maar de lijst van Zero is vol!
    edit: Ik heb hem al toegevoegd
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  14. Gimbly

    Gimbly Guest

    wil je joinen dan
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nou al een paar keer gezegt, praat ergens niet overmee als je er niks vanaf weet. Dus houd je mond nou maar en dan is het beter voor iedereen.

    Wat? Ik had dit met iedereen die bij mij op LAN was besproken, en niet door een post van een idioot dit ik niet eens ken. (of was hij die gast die om 12 uur dronken was (14jaar)) Maar nee jelle, praat maar gewoon niet mee, jij heb zowiezo al van heel weinig dingen verstand.

    Waneer hebben we die 1v1 nou?
     
  16. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zoek een clan die goed is en gears speelt.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  17. L3G3ND4RY

    L3G3ND4RY Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    MerQ 1. Genieten van het leven?? dat jij nou niks anders doet als achter een pc lopen flamen..

    Is op een lan gezegt? ik zei dat het opvalt, niet dat het zo is. + Als je mij zo'n klein kind vind, waarom ga je dan in op wt ik post? en als laatste , wt is er erg aan een ''klein kind'' volgens jou die dronken is?? k bedoel, ga is een vriendin zoeken? Maak is wt van je leven inplaats van alleen maar achter je pc te zitten. Ik bedoel je loopt alleen mij maar af te zeiken, op alles en nog wt, terwijl je nooit uitgaat, en als je uitgaat word je door elke chick afgewezen.
     
  18. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    lol Reiko, wij cheaten. ik weet. eerste match tegen EnVy was oefenen dat was plaatsingstoernooitje, die verloren we daardoor kwamen we tegen een geplaatst team dat was qG en toen verloren we van hun, je moch 1x verliezen en dan ging je nr verliezerspool, daar ownden we iedereen nogal en toen was het EnVy vs qG voor winnaar vd Winnaarspoule, qG verloor en kwam toen dus in de verliezerspoule, tegen NF1, ze verloren en EnVy zat daar te wachten in de finale eigenlijk tot de uitslag van NF1 vs qG bekend was, dus finale EnVy vs NF1, NF1 won gemakkelijk en toen kwamen er veel smoesjes ;) maar oke die geloof ik dan maar.

    Reiko, ik was de enige die je erin hield anders werd je al gekicked.
    Chasin kreeg nog een week maar we wisten al bijna zker vd kick, bter dat het zo is gegaan want HIJ is een goede gozer ;).
    MerQ, jij hebt geen gevoel voor Humor ?

    iedereen duidelijk? geen gezeik meer?
     
  19. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij ook je mond houden als je niet weet waar je over praat_0/

    Zie hierboven voor uitleg:9
     
  20. Gimbly

    Gimbly Guest

    Legendary MerQ gaat meer uit dan jouw.
    En ik denk dat ie toch meer chicks heeft gehad dan jouw een ook betere want ik weet nog in je msn naam dat je liep te smeken om 1 of andere lelijk wijf terug te krijgen dus houd je mond maar.:lol:_O_
     

Deel Deze Pagina