Shenmue III Nieuws!!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Edge, 30 jan 2003.

1. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vond ik op ign.com vandaag!!!

Shenmue serie gaat door op XBOX

January 29, 2003 - The man responsible for bringing Yu Suzuki's Shenmue II to the Xbox, Shin Ishikawa, revealed in an online interview that not only is Shenmue III in the works but intimated that said Shenmue title will in fact make its way to Xbox.

In response to questions about the next chapter in the Shenmue story, Ishikawa first confirmed that Shenmue III will continue Ryo's adventures in China as suggested at the end of Shenmue II. Ishikawa then made the following promise: "So, I would like to say to the fans: please look forward to more Shenmue games on Xbox." in response to the next level.com's question about the potential for "dwindling interest" in the series.

Sega of America offered no comment on the rumors about Shenmue III other than "nothing has been announced at this time."

While Ishikawa didn't offer a timetable for a Shenmue III release, the confirmation that there are plans for such a game and that Xbox owners can expect more Shenmue for that system is a close enough correlation to cause excitement among dedicated Shenmue fans. IGN will have more on any and all Shenmue games for the Xbox as information becomes available.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vreemd, dit is nml best 'oud' en Yu heeft dat al eerder aangegeven (begin 2003 oid)

3. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Yep..maar toen zeiden ze dat ze nog moesten kijken hoe de sales v shenmue 2 het op de XBOX in de states het zouden doen en of ze de series zouden afmaken..

4. masterape

masterape Guest

Heeft iemand misschien een paar links dan kom ik een beetje te weten wat voor game shenmue is?

5. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
  6. masterape

masterape Guest

aha thnx maar ik ben niet zo goed in ENG en te lui om alles te lezen.Ben je een persoon die wat rond loopt en wat vecht enz.?

7. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm dit word moeilijk...je doet van alles wel wat in die game..
    het is RPG/Action/Adventure? Met veel minigames en ehm..
    tussen bepaalde scenes in de juiste knoppen raken en dan gebeuren er wrede dingen :) Mooi vehaal heeft die serie ook...en veel characters en detail..

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bjah, ik was bezig met een preview maar ben de laatste tijd beetje lui.

9. RiDaH

RiDaH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wouter wanneer kom die preview ik ben wel benieuwd

Deel Deze Pagina