1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Mijn vader wil een 101 cm samsung halen. HDready.

    WIj hebben alleen analoge tv. Nu hoor ikv an veel mensen dat de foto in de begin post niet overeen komt met de werkelijke verschillen tussen ANALOOG EN DIGITAAL.

    Is 101cm met analoog beeld te doen ?
    of kan je er beter niet aan beginnen.
    ...


    No gene vraagje, Ik zelf wil een lcd kopen voor mijn kamer (redelijk grote kamer) ik twijfel tussen een 32 en 37 inch of ja 42 inch kan ook maar denk beetje groot.

    WIl hem als pc scherm gebruiken (natuurlijk op redelijke afstand) en voor mijn xbox360 + films kijken.

    Wat denken jullie is de best geschikte grote. ?(Het zal waarschijnlijk een Samsung worden.)

    Als laatste nog een vraagje. De GameMode die samsung op sommige modellen heeft. Is dit goed merkbaar ?

    alvast bedankt.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Digitale TV is duidelijk stukken scherper en alles.

    Over de grote van de TV hoe groter hoe beter lijkt mij. Een nieuwe TV went erg snel dus maakt kwa grote niet zoveel uit.

    Hoe ik weet gebruikt eigenlijk niemand met een samsung gamemode.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb de Gamemode aanstaan. Het beeld is dan vele malen rustiger.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb je echt het idee dat het wat toevoegt en het beter maakt ofzoiets?
     
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt dat het beeld er allen minder op wordt , verder niet egt naar gekeken of watdan ook.
     
  6. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik ga denk voor de LE26S81B. Zonder speakers aan de zijkant is ie niet te verkrijgen? Dan wil ik toch misschien voor een R81/(82,83,84?) gaan..
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik was centjes aan het verdienen.

    De R83 en R84 zijn ook heel moeilijk verkrijgbaar , ben ze in de winkel nog niet tegen gekomen.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die is inderdaad niet te verkijgen. De R81 is ongeveer € 60,- duurder en net ietsje beter.
     
  9. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zit het dan met de 82B 83B enz? Veel verschillende die ook niet met de 81 he.

    Edit: Melbuuln antwoorde alllllll :)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De R81 , R82 , R83 en R84 zijn technisch gelijk aan elkaar.
    Enige verschil zit in de kleuren combinatie van de behuizing.
     
  11. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey kan iemand mij zeggen of de samsung LE37M86 1080p doet via component, weet het zeker van de 40 inch versie, maar niet van de 37. Als iemand deze tv in bezit heeft kan diegene mij misschien ook vertellen of de zwartwaarden goed zijn aangezien het 8000:1 en bij de 40 inch 15000:1. Bedankt alvast
     
  12. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik ben vandaag langs de BCC geweest om te kijken naar de Hitachi L32A01. En toevallig stond hij er ook, helaas wel aangesloten op een analoog signaal terwijl de 40+ inch schermen allemaal discovery HD aan hebben staan. Alleen vond ik het beeld nog steeds reuze meevallen met analoog, hij ziet er erg mooi uit, en ook het beeld wat hij uitgeeft was erg mooi. Hij deed iig niet onder voor duurdere schermen van bijvoorbeeld Philips/LG die er langs stonden opgesteld. Ook heb ik nog eventjes met het menu van de TV gespeeld, en zo had ik na een tijdje de goede instellingen erop gezet waardoor het er nog mooier uitzag. Tevens was het menu erg gebruikersvriendelijk. Nou ik ga dus deze TV eind Januari halen (hopen dat hij er nog eind januari staat en nog in de aanbieding is aangezien ik niet weet of die tijdelijk geldig was of voor altijd). Tegen die tijd zal ik ook een review maken over deze tv.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ga je nu toch voor de LE32S81B? (staat in je sig vandaar)
     
  14. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee :p Stond er toevallig nog in :p

    /Fixed

    /Edit Weet iemand welke soort bestanden de xbox 360 nou eigenlijk allemaal kan streamen? (niet via Media Center)
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  15. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeahh Yeahhh, ik ga ook voor de Hitachi van Dave, denk ik.

    Nog steeds niemand die iets weet over deze tv? Toshiba 26 A 3001.

    Mediamarkt, 500 euro. Heeft een resolutie van 1366 x 766, contrast ratio van 1400:1, 8ms responstijd. Verder: 2x HDMI-aansluiting, 2x scart, 1xPC aansluiting.
     
  16. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je 500 euro voor een 26 inch tv wil betalen, dan zou ik eerder voor een JVC/Philips gaan aangezien die Toshiba redelijk onbekend is. En bij JVC/Philips zal het altijd wel goed/redelijk zitten. Ook kan ik in totaal maar 1 review vinden en dat is op Kieskeurig, maar die is wel positief. Maar als je 500 euro voor een 26inch tv wil betalen dan zou ik eerder bij een iets bekender merk kijken aangezien je die ook al voor zoveel geld vindt.
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Waarom geen samsung?
     
  18. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik hoor niet zoveel goeds over de 26'' (instap) modellen van Samsung vandaar. Maar dit moet je allemaal zelf maar weten, dit is maar wat ik heb gehoord.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  19. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien niemand het hier weet:mad:
    ga ik morgen eindelijk (geen tijd gehad) terug naar de BCC, om te vragen of dat zij weten wat er aan de hand is:confused: volgens mij kan hij (37M87) gwn geen Full-hd aan ofzo:confused::confused::confused:, en ik ga hem dan denk ik ruilen (als het kan) voor een ander in zn soort. ik zat te denken aan deze 2. de Sony Bravia KLD40w2000 of de Philips 37PFL7662, nu is mijn vraag, heeft er iemand ervaring met 1 van deze tv's? doen deze WEL normaal op 1080p???
    alvast bedankt
     
  20. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt hier dat je een LE37M87 gekocht hebt, alleen staat in je sig een andere tv. Welke is het nou?
    Als je de LE37M87 hebt zou hij dus gewoon goed Full HD moeten weergeven, als alles ook goed staat ingesteld op je tv zelf en je PS3. Als je alles goed hebt ingesteld kan het ook nog zijn dat bijvoorbeeld een HDMI kabel er niet goed in hangt, als je dit hebt gecheckt kun je weer verder kijken. Om te kijken of het aan je PS3 ligt of aan je TV kun je het beste ff de PS3 op een andere TV aansluiten via HDMI. Als hij het dan weer niet doet ligt het aan je PS3 en niet aan je TV. En vice versa
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina