1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CrispyMule

    CrispyMule -No Guts No Glory-

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    De 37M87 is full-HD........moet dus gewoon werken.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom bel je niet eerst even met de helpdesk van Samsung.
     
  3. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou ik zou eerst eventjes kijken of het niet aan de PS3 zelf ligt door hem bij iemand anders ook eventjes via HDMI aan te sluiten.
     
  4. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa het zou moeten werken, maar het beeld blijft maar flikkeren.
    ja ik zou de helpdesk kunnen bellen, maar ga eerst eventjes naar de BCC, ook ff kijken of zij het weten. ook ff kijken of die sony en philips mooi zijn, want ik ben een beetj vertrouwen kwijt in dit toestel, helaas.

    EDIT: kan het trouwens aan de HDMI kabel liggen?
    ik heb hem destijds samen met de ps3 gekocht(release) en hij was toen 25 euro, dus het is geen super kabel.
    kan het zijn dat hij geen/of niet goed 1080p verwerkt??
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  5. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, die Toshiba is inderdaad wel vrij prijzig. Zie um op internet sowieso ook al goedkoper dan dat ie bij de mediamarkt is. Denk dat ik deze donderdag ook maar ff naar de BCC ga om die Hitachi uit te checken. Zie wel wat ze er in de winkel over te melden hebben. 500 eu voor 32'', dat zijn nog eens prijzen. Nu moet de kwaliteit natuurlijk ook goed zijn... maar daar kom ik dan snel genoeg achter ;). God zegene de kassabonnen. :lol:

    @ dave: weet je toevallig hoeveel graden de inkijkhoek is van de Hitachi? Ik kan het op de officiële site nergens vinden. Kieskeurig verschaft eveneens geen antwoord.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  6. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan eraan liggen dat er een kabelbreuk of iets dergelijks in de kabel zit. Alleen maakt het geen drol uit of die 25euro kost of 60 euro, hij zal gewoon 1080 moeten kunnen verwerken. Ik zou het eerst bij de PS3 zelf zoeken (misschien dat dat de HDMI connector van de PS3 niet helemaal lekker is) dan bij de TV. En dit kan je checken door hem fftjes ergens anders HDMI op te prikken

    De kijkhoek van de Hitachi is gewoon netjes 178, wat dus normaal voor een LCD is.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2008
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Dan is de hitachi misschien ook een optie voor mij. Ook nog eens 5% korting bij BCC vanwege zorg pas of weet ik veel. scheelt toch weer iets (A)
     
  8. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de Hitachi deze week in huis heb, dan laat ik jullie mijn eerste ervaringen wel horen...om jullie eventueel van een miskoop te behoeden ;)
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Een tv kopen (hitachi, samsung of ieder andere) alleen afgaand op specs is zeer onverstandig. Neem bijv je xbox360 of ps3 (ook wat dvd's die je goed kent) mee naar de winkel en ga vergelijken. Specs zeggen lang niet alles.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat is wat anders, wat jij hebt. Dat is backlight bleeding. Het licht van de backlight is dan op sommige stukken van t beeldscherm te zien, terwijl dat niet zou moeten. Heel irritant en t hoort niet.
     
  11. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0

    ja alleen het probleem is dat ik verder niemand ken die een Full-HD tv hebben.. ik denk dat ik hem maar meeneem naar de winkel, kijke of ik hem daar mag aansluiten.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.454
    Ik ben niet zo thuis op het HDTV front, dus stel ik hier mijn vraag maar.

    Ik ben op zoek naar een LCD-tvtje van zo'n 28 inch(bestaat niet of nauwelijks) tot de bekende 32 inch. De prijsrange zou zo moeten liggen tussen de 550-750 euro. Nu heb ik al de Samsung LE32R81B of LE32S81B de op het oog, aangezien ik een Samsung Syncmaster monitor heb en er erg tevreden mee ben. Wat is eigenlijk het grootste verschil tussen de R81B en de S81B?

    Doe ik hier goed mee of is er in dezelfde prijsklasse misschien nog een beter model in deze prijsklasse?

    Alvast bedankt.
     
  13. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik ben naar de BCC gegaan.
    nou ze hebben echt wel goede service:) we hebben van alles geprobeert om er 8er te komen wat nou het probleem was.
    ze gingen helemaal naar Samsung bellen, en het probleem is door Samsung en Sony vastgesteld.
    namelijk, dat wanneer je een HDMI 1.1 of 1.2 gebruikt tussen een PS3 en M87, krijg je flikkerend beeld. toen hebben we een 1.3 kabel uitgeprobeert, en die werkt perfect:)
     
  14. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar de hele verhalen die er onder staan..... Maar ik ben idd nog van plan om binnenkort nog even met mijn 360 langs te gaan.

    Is ook al gezegt xD
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Grootse verschil is ontwerp en de R model is net wat beter over het algemeen. Ook is kwa prijsverschil € 60,-. Ik zat zelf ook tussen de R81B en de S81B te twijfelen alleen is de R81B op alle vlakken net iets beter. En voor €60,- extra lijkt het me wel waard. Alleen heb ik de tv nog niet ;),
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.454
    Inderdaad, wat mij daarnaast nog aanspreekt aan de R81B is dat hij maar liefst 7(!!) cm smaller is, wat toch behoorlijk scheelt :)
     
  17. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke laat het maar weten :thumbs:
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Komt omdat de R81 weggewerkte speakers heeft.
     
  19. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem donderdag denk ik ook maar mijn 360 mee op pad. Als ik in de winkel tenminste durf te vragen of ik mijn 360 mag aansluiten om te testen O-)
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier meer info over de verschillende HDMI kabels.

    Category 1 : 720p en 1080i - 75Mhz.
    Category 2 : 1080p - maximaal 340 MHz.

    Ontdekte dat mijn Oehlbach HDMI-kabel gelukkig (1.3b Cat. 2) is.
    Als je een HDMI-kabel koop kijk dan goed naar de Category beschrijving op de verpakking.

    Bij de meeste winkels is dit helemaal geen probleem.

    Het beeld is lijkt optisch ook veel groter.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina