1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Elke kill is hetzelfde. Op den duur is de game te herhalend. Speel ook niet meer dan één kill achter elkaar.
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zo heb ik de game ook gespeeld inderdaad.
    Om de paar dagen een kill maken houdt het leuk.

    Kan me voorstellen dat als je het spel in één ruk uitspeelt het nogal eentonig begint te worden.
    Mis ook de drang om hem nu gelijk opnieuw uit te spelen.
     
  3. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, er werd van te voren gesproken over veel 'Side Quests'. Er zijn, buiten de +/- 5 verschillende investigations (waarvan eavesdropping ook niet veel soeps is :emo:), 2 side quests. Save Citizen, View Point... En ja de vlaggen nog, maarja. Erg eentonig op den duur, het blijft natuurlijk wel leuk om een beetje doelloos over die daken te huppelen. \o/
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu op de map van die icoontjes staan met wetenschapers en burgers volgens mij? Dat zijn volgens mij ook die lui met witte pakken aan en een groep burgers met groene jurken aan. Wat moet je bij de lui doen? In het boekje staat bijvoorbeeld dat je hun dochter of vrouw moet beschermen ofzo? Weet iemand hier meer over? want locken en y drukken lukt niet.
     
  5. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je burgers helpt die worden 'aangerand' door soldaten, komen er of leerlingen tevoorschijn (witte jurken), die je veilig in een stad kunnen loodsen of andere gebouwen in waar guards voor staan, of er komen broeders tevoorschijn(groene jurken), die guards voor je vasthouden als je op de vlucht bent.
     
  6. SanRox

    SanRox Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nog 1 tempelier, heb de rest. Probeer deze nog maar eens te vinden
     
  7. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    - Ligt eraan hoe graag hij ze allemaal wilt hebben.
    - Is de enige hulp die we kunnen bieden, niemand weet welke hij nog niet heeft gehad.
     
  10. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon even alle locaties afgaan en kijken of er nog een Templar is, nog niet gevonden? Opnieuw beginnen... en vanaf 't begin bijhouden welke je hebt gedood.
     
  11. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup idd als hij opnieuw begint wel anders is hij er niets mee }:]
    Of hij moet ongelooflijk geluk hebben met gokken :D
     
  12. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    zo al tijdje ac uitgespeelt maar wil weer spele :)

    na ik hem uitgespeeld had kreeg ik bioshock zojuist die uitgespeelt maar tog maar weer beginnen voor de vlaggetjes :)

    zie alleen in kingdom beeeetje tegen op om alle vlaggetjes te zoeken
     
  13. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, misschien is die al vaker gesteld, maar om 5 delen X 50 paginas ofzo door te lezen zie ook niet zo zitten.

    ALs je het spel uitgespeeld heb kun je die submissies dan nog gewoon halen?, de investigations, en mensen redden.

    Wil namelijk eerst het spel uitspelen en daarna voor de rest van die achievements gaan.
     
  14. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    yup
     
  15. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dit moeten ze echt in de beginpost zetten op elke pagina vragen ze er wel naar. Maar vertel het wel even.
    Dat kan niet, je kan volgens mij wel het betreffende memory block aanklikken. Maar ik zou het gewoon allemaal in een keer doen is wel zo makkelijk.
     
  16. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    kan wel, als je bv memory block 6 aanklikt en restart en in plaats van de hoofdlyn die submissies etc doet dan saved ie na dat , maar als je dat doet word t wel een beetje eentonig.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Nummer 5 volgens de zwarte lijst is ook dood. Ik ga best vaak dood, maar boeien, doodgaan word weer goedgemaakt door een respawn vlakbij de plek des onheils. ;):9
     
  18. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb ik dus de 2 beginbazen verslagen, in acre en jerusalem, maar als ik nu weer terug ga naar jerusalem kan ik die investigations niet meer doen.

    - Komen die investigations later in het spel terug?
    - Als ik bijvoorbeeld memory block 6 doe, moet ik daar dan alle submissies overnieuw doen, of behoud ik de submissies die ik gehaald heb ook nog?

    En nog iets. als ik bijvoorbeeld alle submissies bij block 6 gehaald heb, heb ik ze dan ook automatisch bij blok 1?
     
  19. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet t via de animus doen en dan bv op memory block 1 drukke en dan restart drukke (dus in dat machine ;))

    als je by block 6 (in block 6 kan je bijna overal komen) zeg maar zo een submissie heb gehaalt in een andere stad, dan word t automatisch by je vorige blocks aangevult.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    kijke, je investigate dingen om meer te leren over je target, zou niet erg realistisch doen al sje mensen afluistert, die suggereren dat je target nog leeft, terwijl iedereen in de stad weet dat het niet zo is, doe gewoon eerst alle side-mission, dat maakt de main-mission ook veel leuker,

    je kan ook natuurlijk terug gaan in de animus, maar ik zou niet weten waarom iemand de side-missions voor later zou willen bewaren?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina