in forza 2 is drifte totaal anders in nfs pro street hoef je alleen maar 1 keer naar de kan te sturen die je wilt en dan weer terug sturen naar de andere kan en dat geld het zelfde voor juiced. in project gotham racing 4 is het driften ook heel goed alleen jammer dat je alleen met standaard auto's kan rijden
wij willen onze nieuwe member een warm welkom heten.. XFNL Jestar. hij zit niet op dit forum maar hij is wel een member..
@ Kimi: Heb je nu even tijd zodat ik de try-out kan doen? Net Kajline wel een message gestuurd, en gister ook al. Maar krijg niks terug...
Dit meen je toch niet serieus he, pgr4 driften goed??? veel makkelijker als dat wordt het niet, kunt het makkelijk vergelijken met need for speed en juiced.
echt het is veel beter als nfs en juiced hier heb je een video voor bewijs. http://nl.youtube.com/watch?v=gI-IYN_K_Ww
ja ok het is wel iets anders en moeilijker als nfs en juiced, maar het is nog steeds supermakkelijk vergeleken met Forza. En dat filmpje is gewoon een mooi filmpje, geen bewijs, need for speed replays zien er ook leuk uit, maar dat zegt niks over de moeilijkheidsgraad
je kan volgens mij niet eens replays bekijken bij nfs pro street maar pgr4 is niet te vergelijken met fm2 maar toch is het veel beter als nfs ps en juiced 2
ik zei ook need for speed replays, zonder pro street erachter Maar pgr4 is wel beter als nfs en juiced ja, dat zeker
Dit topic gaat volgens mij over de clan, niet over in welk spel je beter kan driften... Is uiteraard Forza, maar daar hadden we het niet over
volgens mij is dit de clan thread, en daar mogen members wel beide discussieren lijkt mij Was trouwens erg fun vanavond met spitsy en jestar Goed gedrift, totdat er ineens een destruction derby ontstond
zijn we het er wel over eens over het gedeelte van Battle Ready etc.. want dan wil ik dit graag doorvoeren in de praktijk.
Net ik kreeg al die invites wel van jullie, maar hele tijd kreeg ik: Failed to connect to game. Erg kut.