1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat dus ook, maar sinds een week of 2 kan ik online echt geen game meer krijgen. Ik create een room, maar na een minuut of 10 is er nog niemand. Het kan ook zijn dat die zielige barca figuren iemand anders uitzoeken en dat ze niks van Lyon moeten hebben.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben overigens online Ranked nog geen Barcelona tegengekomen(zit nu op iets van 11 wedstrijden, weet niet precies). Dat viel me op zich wel mee :eek: Zelfs 1 keer de Klassieker kunnen spelen.

    Maakt het trouwens ook uit voor lag als je zelf host? Is er dan minder lag?
     
  3. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Volgens mij hadden ze alleen in deel 5 het vage systeem dat je allebei 1 helft hostte. Nu is het gewoon normaal, host is host. Wel leuk voor je, hopen dat het zo voortduurt.
     
  4. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    en in november ligt er weer een nieuwe pes in de winkel.
    en we hebben nauwelijks plezier aan pes2008 gehad (ONLINE)
    vind het erg triest :mad:
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is maar helemaal de vraag. Seabass had aangegeven dat ze het spel opnieuw gaan opbouwen en hij had al gezegd dat het misschien helemaal niet zo een slecht idee zou zijn om daar nu eens geen haastwerk van te maken, zoals de twee laatste versies. Voeg daarbij de tijd die ze verloren hebben met het maken van de patch en ik zou niet verbaasd zijn als ze een paar maanden later uit zouden komen...
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien zelfs een jaartje overslaan? :eek:
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat hoop ik niet, want al die tijd zitten we met PES 2008 :)
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat heeft konami mijn geliefde PES aangedaan?!
    PES5 & PES6 zonder problemen heerlijk op de PS2 ONLINE gespeeld. Maar als ik dit zo lees.. PES2008 schaf ik echt niet aan.. misschien als hij straks voor een budgetprijsje in de winkel ligt... wat zonde dat ze het zo afgeraffeld hebben.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Pes 2008 moest ook 2 jaar in ontwikkeling zijn. Daarom was deel 6 matig, omdat 2008 geweldig werd. Nou, niets is minder waar.
    Laat ze AUB de tijd nemen. Laat ze maar een jaartje overslaan als dat nodig is, want als ze in November met een nieuw deel komen, dan vrees ik het ergste.
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik denk niet dat ze het kunnen veroorloven om een jaartje over te slaan. Fifa is namelijk een groot concurrent.
    Ik denk dat we dit jaar weer een crap versie krijgen en volgend jaar een echte next gen. Hoop ik, want wie weet zijn ze hun magic touch kwijt.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ik durf voor 1000 euro te wedden dat ze geen jaar overslaan, logisch toch die moeten ook ergens geld vandaan halen... en pro evo brengt gewoon geld op, dus zo dom zijn ze ook niet.
     
  12. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's makkelijk praten als je een uitkering hebt. Of ben jij het type steuntrekker dat zijn uitkering beschouwd als een zuurverdiend salaris? Jij noemt je maandverklaring dan zeker ook 'werkbriefje'. ;)
     
  13. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Online blijft leuk bij mij, gene lag
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    8)

    Voel ik daar iets van jaloezie? Dat ik met mijn 70% van mijn laatst verdiende salaris nog bijna 1,5 x zoveel verdien als jij? Laat mij dan maar thuis zitten, kan ik lekker PES2008 spelen :+

    En zie ik je morgen weer bij het UWV? Kunnen we ff een bakkie doen en bijkletsen ;)
     
  15. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    haha da's waar, en als je werkloos bent kan je ook wat makkelijker op onchristelijke tijden online gamen. Je weet wel, in de hoop dat de lag dan wat minder is. Omdat al die werkende mensen dan geen pes spelen maar of op het werk zijn of slapen.

    Is het UWV dan nog open als jij morgen wakker wordt? ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  16. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je om de National Teams Dominated achievement te krijgen ook de unlockable teams verslaan, want volgens mij heb ik elk team verslagen maar nog geen achievement???

    Edit: Ik heb het al gevonden je hoeft niet de classic teams te verslaan maar alle teams moeten verslagen worden in 90 minuten dus niet in de extra tijd of penalties.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Seabass had gezegd dat 2008 een soort van verplicht nummertje was, maar 2009 wordt echt vernieuwend. Die ass zei zelfs dat 2008 een slechte game was... Voordat de game nog moest uitkomen!

    Dus ik heb nog wel hoop voor volgend jaar hoor.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zei een half jaar terug ook dat PES2008 dé next-gen footie zou worden omdat ze er al 2 jaar aan hadden gewerkt en dat PES6 een slechte game was. Nu zegt ie exact hetzelfde maar dan met 2008 en 2009 :emo:
     
  19. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar deze keer meent hij het.
     
  20. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen m'n rug op met 2009.. Eerst de afgeraffelde troep fixen waar je mensen 60 euro voor laat neertellen en dan kan je voorzichtig eens vooruit gaan kijken.

    Als dit niet gebeurt, en FIFA ontwikkelt zich op dezelfde manier als vorig jaar dan ga ik gewoon voor FIFA dit jaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina