Mijn vraag aan jullie is of ik Baldurs-Gate dark allience moet kopen??? Ik ben echt fan van Stealth-games en PRG-games maar ik denk dat de gameplay van 3 person RPG niet goed is op een console. Wat denken jullie hiervan. alvast bedankt
lol oh.. vraga verkeerd geleest ja koop hem maar! is were eens wat anders dan stealth enzo! ik weet zeker dat je het leuk zal vinden! mijn pap lepel vind dat ook (geen geintje)
Lijkt me een goed spel... op de PS2 was ie ook best leuk (demo gespeeld) Vooral dat je coop kunt is weer een grote + en hij lijkt me beter als hunter.
Ik ga hem ook zeker weten halen, lijkt me echt een superspel. Heb in game filmpjes ervan gezien en ziet er erg top uit. Hack slash en magic spelss (dungeons and dragons zit in deze game verwerkt!) en natuurlijk ook een goede rpg element erin! Echt een aanrader.
Zeer goede game.. Me bro heeft hem ook op de ps2 en heeft er vele uren aan besteed.. IS echt wel je geld waard...
BG: DA is eigenlijk geen echte RPG maar een Hack & Slash RPG (ala Diablo 1 & 2). Omdat ik meer van games houd zoals Baldurs Gate 1 en 2 denk ik niet dat ik deze game ga aanschaffen. Voor de echte RPG spelers hebben Hack & Slash RPG's nml vaak veels te weinig diepgang en zo'n game kan dan eigenlijk alleen maar tegenvallen... Hopenlijk komt Bioware in de toekomst nog met een BG3 (op de pc of xbox) om het 'leed' van NeverWinter Nights weer goed te maken.
bwa nwn online costum mods was echt wel plezant maar het echte spel trekt idd op ni veel on toppic third person rpgs gaan zeer goed op console lijkt mij maar bg:da is top down en meer een aktie spel en veel te kort naar het shijnt dus ik ga hem niet kopen denk ik