1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Meest ondergewaardeerde game op de X360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 8 jan 2008.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Boeie wat de niet gamers weten... Elke fps fan kent half-life, dat zijn ook de mensen die de games kopen.

    Ik vond van de orange box vooral TF2 erg leuk! Het was echt zo'n fun feel-good shooter die tussen Half-Life 2 in kon spelen als afwisseling.
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    was zeker leuk voor tussendoor, maar op een gegeven moment was de cartoony charme er wel vanaf, en gin gik toch andere games spelen, niet waarom ik de box kocht, maar zeker wel leuk om er bij te hebben,

    ik vermaakte me meer met half life,
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs mijn pa kent HL2! Hij heeft het zelfs uitgespeelt! Samen met Episode1 :+ Hij heeft zo zijn momenten....
     
  4. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
  5. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    En waarom ?
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    coolest dad EVER!!_O_:9

    maar ff sirieus, 99,99% v/d gamers kent HL. ze hebben m miss niet allemaal gespeeld, maar zodra ze er footage van zien zullen ze ongetwijveld zeggen: Heej, das HL
     
  7. FuSionZ

    FuSionZ Guest

  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mensen onderbouw je mening even met wat argumenten, anders wordt dit een opsomtopic en is de kans groot dat hij gesloten wordt.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    weet je waarom zo weinig mensen HL niet kennen?

    2 redenen,

    1. Ze zijn te jong. Toen half life 1 uit kwam waren ze te klein om te gamen.

    2. Ze hebben nooit op de pc gegamed. Half life is wel op bijvoorbeeld een ps 2 geweest maar zijn populariteit is op de pc.
     
  10. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 08 is zwaar ondergewaardeerd als je kijkt naar de cijfers dat dit spel heeft ontvangen van een groot deel van de gamepers. Dit is helemaal schandalig als je kijkt wat voor een cijfers pes2008 nog heeft gehad.
     
  11. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pes2008 al wel gespeeld maar fifa08 nog niet zou ik wel een keer willen proberen. pes loopt online voor geen meter en bij fifa08 volgens mij wel beter.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    UEFA Champions League 2007

    Was een hele aardige footie, plus het Ultimate Team was erg leuk.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ultimate team was erg leuk idd, die achievements waren wel damn moeilijk, ik hoefde alleen nog maar het uitshirt van Lorient en dan had ik alle stickers van 1 club maar ik heb hem geruild:p
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tot nu toe ben ik het daar idd mee eens. :)

    Dat verzamelen van die kaarten maakt het voor mij ook een stuk leuker en interessanter dan een normaal seizoen in Fifa / PES . ik hoop dat dit dus een feature is die nog een keer terug komt. :)
     
  15. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Enchanted Arms was erg leuk. :)
     
  16. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    GUN, is er erg leuk spel en best wel mooi ook. Ook grote Free Roaming, en nog eens makkelijke Achievements ook.

    King Kong is ook erg leuk, ook erg mooi vind ik zelf. Het is helemaal geweldig om met King Kon te spelen :D
     
  17. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Viva Pinata... niemand die ik ken zou hem willen spelen en hij is gewoon zo tof :p echt uren gespeeld dat spel. gewoon lekker onderuit hangen, geen druk om dingen te moeten halen, lekker op je gemak beestjes kijken :D
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Gun ben ik het heel erg mee eens, vond dat echt een leuk spel, op de xbox en op de xbox 360 uitgespeeld. Van mijn part mag neversoft stoppen met tony hawk games.
    Spel gaf een lekker vrij gevoel en de cutscenes waren ook erg gaaf. (grafisch wel een beetje matig)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Je hebt de SP uitgespeeld tussen de 5 en 10 uur, maar dat is zonder al die pogingen die je doet om een missie te halen. Hij rekent namelijk niet al die tijd die je nodig hebt om een missie overnieuw en nog eens te doen om verder te kunnen met de SP. In dat opzicht kun je wel tussen de 15 en 20 uur uitkomen als je niet bekend bent. De online mogelijkheden zijn net weer uitgebreid. Er is geloof ik een nieuwe mode te downloaden, maar voor de rest is het echt dikke fun en zitten er bij de Amerikanen en Jappanners soms ook dikke noobs tussen, maar die spelen de game wel het meeste vergeleken bij de rest van de wereld. Ik zou zeggen: Kopen, het is een pareltje. ;):)

    @ Redactie XBW: Waar blijft de review van Ace Combat 6? ;):9:mad:
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    vind ik ook, dat is wel 1 van de meest ondergewaardeerde games op de 360.
    alleen relaxen is overdreven want die rode beesten verpesten het altijd}:]
     

Deel Deze Pagina