1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb al van alles geprobeerd , andere HDMI-kabel en PS3 op andere plek gezet.
    Één ding weet ik 100% zeker dat het niet door de LCD wordt veroorzaakt.

    Bij films en trailers heb ik geen last.
    Als ik dan op de PS knop druk dan is het beeld gewoon zwart.

    Als ik tijdens een game of in het menu op de PS knop druk , dan zie ik het vorige scherm zoals op de foto.

    ---
    Update.

    Heb mijn PS3 een gereset en de problemen zijn als wolken voor de zon verdwenen.
    Probleem werden veroorzaakt door de RGB Full Range (HDMI) volledig.
    De PS3 staat nu op Gelimiteerd en heb geen problemen meer.

    Moet Zaterdag toch bij een kennis klussen kan dan meteen mijn PS3 op haar 47" Sharp FullHD uit proberen.
    Zijn daar geen problemen en ligt het toch aan mijn LCD.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  2. MADLAX

    MADLAX PSN: MADLAX_NL

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    @jenamu6, Met de xbox360 mag je blij zijn dat je de garantie niet hoeft te gebruiken, want er is een 80% kans dat die binnen 2jaar kapot gaat.
    Ja daarom heb ik de ps3 gekozen ook dat die stiller is, maar voor een media player is die niet still genoeg en ondersteund niet zo veel, heb veel mkv met x264 code.. maar om het af te spellen moet je het omzetten naar mp4 en dual audio werkt ook niet..:{

    @Kameo, Ik hoop in ieder geval dat ze daar niet al te lang mee wachten, met invoeren van een ps3 pay kaart..
    Ik snap niet waarom sony denkt dat iedereen een credit kaart heeft in de EU.. we zijn niet zoals de VS als het om credit kaarten gaat..O-)

    @Kevf, 1 word google, en daarom ben ik hier.. :9
    Heb zelf wel een omgebouwde xbox1 en zit nog elke week op xlink kai te farcrye. "wat een editor allemaal kan doen voor de levens duur van een game"
    Ik hoop dat ze dat ook doen me farcry 2 voor de xbox360,ps3 ook doen :)

    @Pegas, Jammer dat je ps3 a kapot is.
    Maar dat BR drive van sony kapot gaat voor de ps3, is niet van goed kwaliteit om de koste te drukken.. :):

    @Modder-Eter, zelf zal ik geen Uncharted kopen.. is a mooie game..
    Maar het is game die je maar 1 pad geeft, en het heeft geen meer play waarden als je het uit hebt gespeeld..
    Daar geef ik geen 60 euro voor dat met het ook multi player hebben..

    Oke, Hebben jullie nog games met een goede MP er in, die ik echt moet kopen..:9
    En ik denk er aan om een headset te kopen via usb, heb liever 1je met een draad..
    Wat hebben jullie?_0/

    Grz,
    MADLAX
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Goede multiplayergames zijn onder andere: Call of Duty 4, Warhawk, Resistance Fall of Man, Unreal Tournament 3 en MotorStorm.

    Gisteren het volgende cadeau gehad!

    [​IMG]

    Rumble werkt heel erg lekker, heel subtiel en niet zo super overdreven als vaak bij 360 games.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @ Melbuuln: Dat is mooi klote, want Full geeft nl wel een mooier beeld. Dat is ook de reden waarom veel gametrailer vergelijkingen niet opgingen, de settings stonden nog op limited.

    @ Madlax: aanraders zijn UTIII (al heb ik die weer weggedaan, twas echt te stil in de games, CoD4 (blijft een meesterlijk spel), Warhawk en persoonlijk vind ik Tekken helemaal te gek.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kewl van wie heb je die gekregen?
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom moet jij haast in elke post een steek onder water geven naar Microsoft/Xbox360 toe? :+
     
  7. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL , 360 Fanboy ? :confused:
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nou ik merk het vaak ook hoor. Wat is er dan bijvoorbeeld zo overdreven aan de rumble functie van de Xbox 360 controller? Ik vind dat er niets mis mee is hoor.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Komt vanuit Kameo zijn frustratie naar de 360 toe vermoed ik. Vind je het gek na 6 kapotte consoles ;)

    Zullen we het nu weer over de ps3 hebben?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat is dat voor opmerking? Ik merk gewoon op dat Kameo vaak refereert naar Xbox360/Microsoft in een verkeerde manier.
    En ja, ik ben Microsoft-fanboy. Daarom heb ik vandaag mijn iMac binnen gekregen.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    *grmmbl* maakte net nog een opmerking *grrmbbl*
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zeg maar hoor. :+
    Ow wacht, je doelt op jouw post boven de mijne. Ja sorry, maar móest nog even reageren.

    *het is laat! 8)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat de rest via pm mag! En anders ga ik op deleteknoppen duwen!
    on-topic!

    *zwaait met scepter* :+
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Is die PS3 rumble controller nog niet in de nederlandse winkels te verkrijgen?
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    neen, heb deze ook laten importeren vanuit japan....
    moet wel kameo beetje gelijk geven hoor... de ps3 rumble is niet zo hevig en voelt anders aan.. fijner vind ik...
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De Dualshock 3 is nog niet verkrijgbaar in Europa en ook nog niet in Amerika. Het is ook nog niet bekend wanneer deze komt. In Japan is de Dualshock 3 volgens mij sinds november 2007 uit. Er zijn inmiddels genoeg websites waar je de controller kan bestellen, zoals Yesasia. Je hebt de keuze uit een zwarte en een witte.
     
  17. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn rumble controller van videogamesplus.ca gehaald, binnen 4 dagen bezorgd!

    Mooi man zo'n witte controller!
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het probleem werd niet door de PS3 veroorzaakt , maar door de Dynamic Contrast van mijn Samsung LCD.
    De PS3 staat nu weer op Full en de Dynamic Contrast (servicemenu) staat aan , zwart is nu pikzwart \o/
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het valt mij dus ook op dat de rumble effecten wat subtieler lijken te zijn. Of misschien is de bouwkwaliteit van de controller iets beter waardoor andere onderdelen zoals druktoetsen e.d. minder snel meetrillen? Geen idee, viel me alleen op.

    Een verkeerde manier naar jouw mening? Het forum is geen onderdeel van MS Nederland, dus ook de negatieve ervaringen komen hier gewoon aan de orde. Zulke dingen moeten ook gewoon bespreekbaar kunnen zijn, het is immers niet alleen maar 'MS hallelujah' dat hier gepost moet en/of mag worden. ;)
     
  20. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer mag je je PS3 nie verkopen:confused:?
    ik d8 ik zet me PS3 60 GB op marktplaats, word hij verwijderd:confused:
    ik wil hem gwn verkopen omdat ik nooit PS2 spellen erop speel, en heel veel mensen dat wel willen. en dat kan natuurlijk nie met de 40gb.
    weet iemand waarom het niet mag???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina