Hoi, Iemand bij mij uit klas zei dat mechassault en uc maar 40 euro waren. Hij zei alleen niet waar. Weten jullie dit misschien?
Jep, prijzen zijn bij alle Dixons-fillialen hetzelfde, het kan alleen zijn dat de doosjes nog niet goed geprijsd zijn, dan moet je ze ff laten scannen aan de kassa, ze zijn 100% zeker € 39,95.
Ik bel net dixons en daar hadden ze hem niet meer. Weet iemand anders misschien waar je hem voor 40 euro kan alen?
Je kunt vragen aan de lui bij Dixons of ze hem uit een ander filiaal kunnen halen, want ik weet zeker dat ie nog wel ergens ligt. Dan heb je hem als het meezit binnen een week. Gewoon vragen, is voor hun heel makkelijk om op te vragen welk filiaal hem nog wel heeft, dan kunnen ze hem zo versturen naar het filiaal waar jij hem wilt hebben.
2e hands idd kopen als iemand hem kwijt wilt, maar gezien xb live zal dat niet snel gaan, anders ff online shops bekijken. (als dixons ze niet meer heeft, want als antwoord "is mech tof" ja hij is zeker tof (tenminste mijn mening)