1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja ook goed, als ik mijn versterker op stereo zet en via de tv luister doet mijn subwoofer ook mee vandaar. Maar het gaat om het algemene idee.
     
  2. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb hem besteld bij Flex PC, voor de geweldige prijs van 213,95 incl verzendkosten. ;)
     
  3. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thnx man :).

    en heb je der nog plezier van :9?
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Na 6 maanden heeft me Logitech Z5500
    het begeven :mad:
    Er staat geen spanning meer op ....
    Nu stuurt Logitech een nieuwe zekering op..... hopenlijk werkt t.
     
  5. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem morgen binnen dus dan maak zo snel mogelijk fotos en laat ik wel weten of hij wat is, waar ik wel van uit ga ;)
     
  6. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs mijn gewone XBox360 (is naar mijn zoon...)verruild voor een Elite. Tot nu toe gebruikte ik een logic RGB-component kabel met de optische 5.1 uitgang, daarbij heb ik een convertor kastje om het optische signaal naar een coax signaal te vertalen zodat mijn surround set er raad mee weet. Dit werkte perfect...

    Bij de elite gebruik ik nu de HDMI kabel (mijn sony ondersteund alleen maar Full HD via hdmi en niet via component) voor het beeld en de apparte geluidskabel die is bijgeleverd bij de Elite met de optische uitgang. Dit geeft me echter geen geluid meer, alleen wat tik en plop geluidjes...Ook de orginele Xbox360-component kabel geeft dit probleem...alleen als ik mijn oude logic kabel er in doe heb ik weer perfect 5.1 geluid...maar dan weer geen full HD|:-

    Kent iemand dit probleem en is er een oplossing voor (Xbox helpdesk kon me niet helpen...)??
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2008
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Heb je al een andere glas kabel geprobeerd? Heb je dit ook met de xbox van je zoon?
     
  8. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Nee, laat maar. :)
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  9. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je surround set er eerst wél raad mee wist en nu niet meer, dan is óf de kabel niet goed óf je moet iets verkeerd hebben ingesteld. Je zou dus een optische kabel die het op je andere Xbox 360 wel doet kunnen aansluiten op je Xbox 360 Elite en nog even de instelling controleren. Geen idee wat de opties zijn, maar misschien gaat het geluid via HDMI wel naar je TV zonder dat je hebt geselecteerd dat het via een optical out moet gaan.
     
  10. DeKwakzalver

    DeKwakzalver Guest

    Een surround setje is ook weinig soeps. Goede speakers en een dito versterker is dan stukken beter. veel bose oplossingen (zoals acoustimass) zijn wel mooi, maar qua geluid niet te vergelijken met echte speakers.
     
  11. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een HD-DVD met HD-Master Audio DTS, is het mogelijk om deze als pcm signaal naar mijn versterker te krijgen? Ik heb de 360 optisch verbonden met mijn receiver.
     
  12. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag vandaag in de Makro folder een heel mooie aanbieding, nu ik toch op zoek ben naar losse componenten maar nog niet genoeg geld heb momenteel vroeg ik mij af of dit een goede set is voor zijn geld.

    receiver : STR-DG510 prijs: +-€250
    [​IMG]

    samen met een sony theatre set 5.0 afbeelding is 6.0 te zien maar het is een 5.0 en ik vind er niets van terug van deze set dus vroeg ik hier wat raad over deze set, op de sony site zijn e rgeen details er staat enkel dat het al een ouder product is , midden klasse speakerset.
    prijs : onbekend .
    [​IMG]

    Alles tesamen voor €279
    Volgende de folder is de originele kostprijs: 699

    Kopen of niet ?
     
  13. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze eerst beluisterd weet je of het een goede set is.
     
  14. Thron

    Thron Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad een nieuwe kabel gekocht maar dat loste aanvankelijk het probleem niet op. Na wat uitproberen kwam ik erachter dat als ik de stekker niet helemaal -maar tot halverwege- in de convertor stop ik wel goed geluid kreeg...
    Wel een beetje vreemd maar het werkt nu weer prima...
     
  15. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Optisch gaat niet lukken. Alleereerst heeft optisch niet genoeg bandbreedte om PCM te kunnen versturen. Daarnaast kan je de 360 alleen instellen om het als DD5.1, DTS of WMApro uit te laten sturen via de optische uitgang.
     
  16. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Die sony speakerset valt nergens te beluisteren :) in de makro kan men niet naar luisteren, staat alleen in de dozen :)
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er wel leuk uit. Ook wel redelijk kwalitatief op dit plaatje.

    Verder kunnen wij er ook niet meer over zeggen he, zeker als er niets over te vinden is ;)
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje , binnekort wil ik er ook een center en misschien rears bij kopen.
    Maar kun je een center op de grond leggen?
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn gevoel zegt iig dat je voor die prijs een zeer complete set hebt. Maar dat is meer op het zicht :thumbs:
     
  20. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen naar de Makro, zal even gaan kijken iig! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina