Voor de luilakken die nog niets van Kung-Fu Chaos hebben gehoord en niet van plan zijn te gaan zoeken, zal ik wat info bij elkaar plaatsen... Want dit spel moet je gewoon gezien hebben eej Eerst ff de vetste boxart ooit: Hieronder dan nog wat sites ervan zeggen: Tothegame: Er is op het moment 1 review, alhoewel ik niet vat dat zo'n gare site als eerste zo'n vette game als eerst mag reviewen. Score van de review: 9,2 (ja oud nieuws maar dizzen samenvatting van wat vettige artikels eej) Klik hier voor de review. Gelukkig voor jullie heb ik ook nog enkele vette kung-fu chaos interviews, waar ook een hoop wordt uitgelegd Interview 1 Interview 2 (zijn nog wel veel meer, maar geen tijd meer om te zoeken ) En tenslotte nog ff hier naartoe gaan, dat is de IGN mediading waar 7 filmpjes en een reutemeteut aan screenshots staan. Kijk ook hier op de site van Kung Fu Chaos voor nog wat extra blij-igheid Ja mensen, allemaal oud, maar nieuw voor onoplettenden, en iedereen moet het gezien hebben
Zo'n nieuwe van gamespy? Die willik zo graag zien, maar je moet volwassen lid zijn, en IGN heeft die niet die filmpjes
WHAHAHA Face Full of Fists. Wat een vette zin. En die naam van die developers hahaha geweldig. Thnx voor je moeite dude. Lijkt me wel een leuk spel.
Dude, KICK!!! Inderdaad vette boxart! Vooral dat bovenste ventje... Wordt een tof spel dit! *Doet een Kung Fu Mega Flip Kick* HUUYAAAAA!!!
Lijkt me echt geinig, wel irri want die decors veranderen toch ook tijdens het battlen?? (eigenlijk wel cool) nah dat maakt het ook Kung Fu Chaos , anders zou het gewoon Kung Fu zijn