Dear Xbw

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Ikke, 1 feb 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na overleg heb ik besloten om jullie beslissing om mijn thread in off topic te sluiten en het verwijderen van mijn plaatje aan te vechten en dit is wel gebaseerd op het volgende martijn heeft ooit letterlijk gezegd
    nou weet ik niet of jullie wel eens de krant lezen maar daar staan dit soort dingen (penissen genoemd) ook in, bovendien hebben de jongetjes van twaalf ook allemaal zo een ding hangen (wel iets kleiner mag ik hopen) oftewel het zal geen verassing zijn dat die er zo uit ziet, afgezien van dat is het ook belachelijk dat gelijk heel de thread gesloten wordt door dat plaatje.

Edit: en dan ook nog eens een warning lijkt me wel extreem overtrokken.

Laatst bewerkt: 1 feb 2003
  2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    HAHAHAHA wat een humor op de vrijdag avond.

Aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant is het wel een beetje ordinair om zulke dingen te doen (mij maakt het niet uit)

Stel dat een jochie van 12 op het forum zit ze pa komt binnen en ziet zo een plaatje?????????? HUm nee zal niet al te leuk opvatten

Ik denk dat je pech hebt en ook deze dicht gaat (ook al is het zonder plaatje)

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan zegt die ik ben voor mijn werkstuk biologie bezig, nee sorry maar het is echt belachelijk dat ik nog geen eens een penis mag laten zien omdat er hier kinderen van 12 kunnen rondstruinen, je krijgt tegenwoordig al sexuele voorlichting in groep 5 ofzo, dan krijg je ook al zulke dingen te zien.

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik weet niet wat voor krant jij leest, maar dat staat er bij mij niet in hoor.. |:-

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    It is I, le Kobold

Serieus, je gaat toch geen opgezwollen penissen plaatsen op een forum waar etende mensen komen? :confused:

Licht eraan wat je lekker vind I guess... Maar niet hier!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina