ik doe lekker kalm aan, ik ben geen knakker die een ford gt koopt en de game ermee uitrijd. ik doe het dus rustig ik ben begonnen met een 206 dan integra 96 dan mustang gt dan subaru wrx ik heb seizoen 1 geeindigt met me subaru impreza wrx. met welke auto jullie ik doe btw met hulpshit uit en handschakelen racen.
dit is geen game help mafkees, gewoon een nieuwschierigheids tread over met welke auto je het seizoen uitrijd, ik heb gvd geen hulp nodig ik zeg terugpoten nu meteen
In seizoen 1 begon ik met een 206, daarna won ik in een event race een Clio V6 en daar heb ik het seizoen mee uitgereden. In het begin van seizoen 2 heb ik een Corvette gekocht, daarna een Ford GT en daarmee heb ik de game uitgespeeld.
wtf, poot em terug naar games chat man flapdrol dit is niks wat met game help te maken heeft. dit is niet een topic om advies te geven welke auto beter is. gewoon een algemene "vergelijk met welke auto iedereen de laatste race van seizoen 1 uitrijd omdat je nieuwschierig bent" topic. terugpoten. he flapdrol
seizoenen ? dang daar heb ik echt niks van meegekregen... maar ben iig begonnen met een 206, daarna een impreza wrx vervolgens heb ik een alfa romeo tipo 32/33 ( ongeveer ) gewonnen en daarmee alles gehaald.... echt een superbak!! niet zoveel pk'tjes.. maar weegt dan ook maar +-500 kilo
Peugot 206 Honda civic Lotus Exige (kheb wel een ford GT concept, maar hij gaat te snel en 'k krijg hem moeilijk onder controle)