1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja er waren weer wat problemen omtrend xbox live, helaas. Ik hoop dat dit komt omdat ze verbeteringen aan de servers aan het maken zijn. Mocht dat niet zo zijn, dan zal dat vast wel vermeld worden. Op MajorNelson.com staat niets, hopen dat het nu over is.
     
  2. TheRitz

    TheRitz Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Same shit gisteren hier. Ging weer niet, dashboard laden duurde lang. Spontaan uitloggen. Kon geen account administration doen.... prut!
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had gisteren dat het Dashboard Über lang laadde. Jézus, niet normaal :eek:.

    Waar betaal ik in godsnaam voor? :mad:
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    waar kan je zien wanneer je abo op xbw gold afloopt!
     
  5. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 2 halo3 achivements gewoon NIET gekregen!!!!!!!!

    Begin het spuug zat te worden met die live problemen.. Hebben ze maar 10 servers ofzo, jezus!
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg één ding: Xbox Live flopt :mad:
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik had er net ook last van, wou ff met vrienden timeshift online doen maar gaat zo fucking traag, niet normaal..
    zo veel lag..

    ze moeten er echt verdomme wat aan doen want het gebeurd nu super veel de laatste tyd,..
    en waar betaal je anders voor??????:x
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die komen nog wel, als het goed is fixt MS wel die problemen. Ik heb zelf niet zo'n last van de service. Maar het komt allemaal goed, iedereen zeurt maar over het feit dat Xbox Live [cencuur] fucked op doet. Ik kan dit ook wel begrijpen, maar vergeet niet dat je dit vergoed krijgt. Oké, je krijgt een arcade game. Het zal vast nog wel meer worden, plus dat alles sneller zal gaan lopen als eenmaal alles voorbij is. Nog even geduld, en alles komt weer in orde en kun je weer lekker online gaan knallen. Tot die tijd moet je het hier mee doen. Speel anders maar wat singleplayer games tot die tijd. ;)
     
  9. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Om hier maar even verder te gaan. Ik had een eigen topicje geopend. Maar hier nogmaals de vraag.

    ***
    Hallo mensen,

    Hier even een klein vraagje!

    Ik heb mijn PC ( met internet ) op de vloer onder mijn bureau staan.
    Op mijn bureau staat met xbox360 (beiden op het zelfde scherm dmv
    een kvm switch!

    Nu heb ik dus internet op mijn pc, maar niet op mijn xbox...Tenzij ik de kabel dus gewoon omwissel. Aangezien dit vervelend is om telkens te moeten doen als ik even switch, zoek ik hier een oplossing voor!

    (PS, ik zit op de zolder verdieping en ik was niet van plan om een nieuwe kabel
    van boven naar beneden te trekken)

    Wat blijft er dan nog over? Behalve een compleet draadloos netwerk?

    Bestaat er niet iets dat je een gewone internet kabel kunt splitsen?
    Of vanuit je pc een kabel naar je xbox trekken?

    Vast iemand die het me kan vertellen!

    Alvast bedankt!

    Groeten

    ***

    Nu moet ik er bij zeggen! Beneden naast het breedband modem ding staat al een router! ( 1 draad gaat naar een PC op de eerste verdieping )
    en 1 draad gaat naar mijn pc hier op
    zolder!

    Is er dan nog steeds een oplossing? Om tegelijk, of desnoods met een druk op de knop internet op de xbox te krijgen?

    Ik snap het hele verhaal van de hubs enz niet helemaal denk ik.
     
  10. ®øß

    ®øß Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net alvast een 3 maanden kaart voor Xbox Live gekocht, maar kan ik dit nu al gebruiken zonder dat mijn huidige abonnement verloren gaat?

    Ik zal het even voor de zekerheid maar vragen, want anders verlies ik misschien een halve maand van mijn Xbox Live abonnement.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja hoor, als het goed is kun je die gewoon gebruiken. Hiermee verlengt hij je xbox live gold memberschap. In feite heb je dan 3.5 maanden. ;)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @KiR zoals ik al aangaf heb je een switch nodig ... een kabel van router gaat naar switch .. en 2 kabels gaan naar je pc en xbox 360 .. probleem opgelost

    een switch splitst je ene kabel in meerdere kabels
     
  13. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Juist! ok thx! Daar zocht ik dus naar!
    Ik zal eens kijken of de local shop zo'n switch heeft.....

    Bedankt!
     
  14. ®øß

    ®øß Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, bedankt. :)

    Weet je misschien ook of je kunt zien hoe lang je abonnement nog geldig is?
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat kun je zien bij je gamerprofiel > Account Management > Memberships. :)
     
  16. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben op het moment proberen XBOX Live aan te sluiten.
    Ik heb live aangesloten via een netwerk kaart naar mijn pc.

    Hij ging de test doen van XBOX Live. Maar er kwam Failed te staan bij IP Adress, ik heb bij Netwerkverbindingen op mijn computer, de verbinding te proberen laten te herstellen. Maar dat kon hij niet doen. Hij kon dus het IP adress niet vernieuwen
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2008
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    lees ff de startpost door (zie je een formulier ;) )... heb je een router? dan niet aansluiten op je pc!
     
  18. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is al gelukt, ik heb mijn internet kabel van mijn PC gewoon in de XBOX gedaan, en nu lukt dat wel.
    Maar nu heb ik een probleem met het aanmaken van een account. Hij vraagt om een e-mail adres. Ik zeg nieuwe maken. Dan doet tie dat. Ik voer een wachtwoord in, en na alles gedaan te hebben moet ik kunnen inloggen, hij probeert me dan te laten inloggen, maar dan zegt hij dat het wachtwoord niet klopt. En aangezien ik een puber ben, wordt ik er ondertussen een beetje ziek van. ivm ik nu al 3 uur bezig ben met het aanmelden van XBOX Live.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Weetje zeker dat je het 100% goed hebt ingevoert? Anders zou het misschien een klein foutje kunnen zijn, dan moet je het wat later invoeren. Moest je geen adult emailadres invoeren?
     
  20. Dayuum

    Dayuum Guest

    Hoe kan ik uitzetten zodat ik niet gelijk op msn inlog als ik op live ga
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina