1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een aanrader! Heb gisteren (op een half uur na) Ultimatum gezien. Wat een geweldige film. In supremacy zitten al aardig wat achtervolgingsscènes maar in Ultimatum is het nog een stukje erger. Zowat de hele film is van het begin tot het einde een achtervolging over de hele wereld. Van Moskou via Londen en Tanger naar New York8) Jason Bourne ontsnapt telkens weer aan alle 'vijanden'. Klinkt saai, maar dat is het zeker niet, het is zeker afwisselend genoeg.
    Het beeld is niet super, maar goed genoeg. Met het geluid is ook niets mis. O-)

    Voor het verhaal is het wel aan te raden om alle delen achter elkaar te kijken. :)

    BTW, wel erg triest dat nog werkelijkwaar niemand zijn 5 HDDVD's heeft ontvangen. Ik heb nog van niemand, maar dan ook niemand gehoord dat hij zijn schijfjes heeft. En dat terwijl de actie al vanaf November loopt...:x
     
  2. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat je dat zegt - want ik wilde hier net een topic openen met de vraag of iemand die al binnen had gehad.. blijkbaar niet dus. Wacht er nu ook al zo'n 2 maanden op - belletjes naar Xbox leiden tot niets.

    hmz =(
     
  3. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen mailtje gestuurd en heb ook 3 mails van FRS.nl gekregen.

    Heb trouwens eergister Transformers HD-DVD gekocht en bekeken. Wat ben ik blij met die HD-DVD speler. Ik hoop dat HD-DVD de eerste tijd nog niet helemaal verdwijnt, want een losse Blu Ray speler of PS3 is me wat te duur.
     
  4. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een mailtje van FRS gekregen. Wel netjes, maar ook jammer dat het niet doorging.
     
  5. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
  6. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Gek want je hebt wel een 360 en HD-DVDspeler wat nog meer kost dan een PS3 :+
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik denk nog steeds dat t slim was/is van microsoft om een losse speler te maken voor hd-dvd.

    Ook al verliest hd-dvd t van blu-ray, microsoft kan dan uiteindelijk wel makkelijk t probleem oplossen door een losse blu-ray speler te maken en die te verkopen voor de 360.

    Ik wilde eigenlijk zo'n hd addon kopen, maar ik wacht nog wel ff tot de strijd wat verder gestreden is!
     
  8. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 360 gekocht voor de games en dan is een HD-DVD speler er nog bij maar 150 euro. Een Blu-Ray speler zoals de PS3 kost weer 400 euro en die is dus duurder. :+
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wowie!! HD DVD's binnen!!!

    In een super lullige envlope (zo'n groot uitgevallen, bruine bubbelenvlope) zaten vanmorgen vijf HD DVD's _O_
    Ik heb: The Fast And The Furious, Childeren of Men, WTC, Full Metal Jacket (ondanks dat ie niet mooi schijnt te zijn, had em nog neit op DVD of whatever, en alleen SBS6 zend em uit dus nu kan ik zelf kijken :+ en dus Troy _O_.

    Voor de liefhebber maak ik zo ook wel een foto.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2008
  10. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Das goed nieuws! Ik heb 2 vraagjes voor je:

    1. Wanneer had je de bon opgestuurd?
    2. Heb je de bon naar Engeland of Duitsland gestuurd?

    Veel plezier ermee :)
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Benieuwd wanneer ik de mijne binnen krijg.
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    Ik heb de bon iets na Rivanov verstuurd. Volgens mij net geen 2 weken. Als ik er zo over denkt is dat wel tering lang:confused:. ben ook benieuw wanneer jij ze krijgt man. damn..sorry :+

    Verstuurd naar Duitsland. Had dat mevrouwtje vorige week vrijdag toch nog gelijk.

    edit:

    Nja... 10 euro aan cadeaubonnen. Kan je die ook optellen? _O_ Lekker dagje vandaag..
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2008
  13. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ze ook binnen, bon 28 november verstuurd denk ik.
     
  14. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    28 november? Dus jij hebt de bon nog naar Engeland gestuurd?
     
  15. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    arch jaloers :mad:
    nou nog maar even wachten dan... kan voor ons nooit meer lang duren, zou je toch denken...
     
  16. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Nope, naar Duitsland.
     
  17. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm :mad: Ik heb t idee dat de mensen die de bon naar Engeland gestuurd hebben helemaal kunnen fluiten naar hun HD-DVD's. Ik ben nu al 2 maanden aan t wachten - een vriend van me zelfs als bijna 3 maanden.

    Hier meer mensen die de bon naar Engeland gestuurd hebben? Dat hebben ze namelijk pas ergens eind november veranderd in Duitsland.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb ze naar Engeland verstuurd. Maar die Engelsen hebben ze volgens mij weer naar Duitsland gestuurd. En Duitsland heeft ze pas geleden verstuurd, dus iedereen krijgt ze denk ik nu ongeveer binnen.
     
  19. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik dan maar :)

    Ik wacht nog een weekje en dan stuur ik maar weer es een brief richting Duitsland. Had nooit gedacht dat t zo veel moeite zou kosten om te krijgen waar je recht op hebt - ik heb die HD-DVD speler zo'n beetje gekocht vanwege die actie!
     
  20. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook naar engeland...
    afgelopen vrijdag gebeld erover, en toen moest ik het verhaal nog eens per e-mail uitleggen, en dan zou het allemaal goed komen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina