1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zat er aan te komen.

    Maar zorg gewoon dat je een ROD krijgt, als zij jouw naaien, naai je ze gewoon terug.
    Handdoek eromheen en gaan.
     
  2. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het eerst juridisch uit te vechten. Via de site van Kassa ben ik te weten gekomen dat MS toegeeft dat de 360 krassen kan veroorzaken bij langdurig gebruik, in tegenstelling met wat mij dus aan de telefoon verteld is.
    Bron: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3227123

    Kassa heeft een e-mail adres beschikbaar gesteld om hun hulp te bieden aan personen met mijn probleem. Hier zal ik dus zeker mijn probleem voorleggen voor eventuele oplossingen van Kassa
    Het betreft dit e-mail adres: xbox@vara.nl
     
  3. Trookie NL

    Trookie NL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die van mijn word ook opgehaald maar ik ga echt nix betalen, btw ik moet die ups nog vragen waneer ze komen. :lol:
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is jouw error en valt ie niet nog gewoon in de twee jaar garantie?

    Mooi trouwens dat je je weg hierheen hebt gevonden Trookie ;)
     
  5. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Brandts
    Heeft MS toevallig ook gezegd hoe je situatie is nadat je eventueel besluit 90 euro weg te gooien uit te geven m.b.t. garantie?

    M.a.w.: áls je hem laat repareren, krijg je dan weer x maanden garantie? Of stel dat je console 1 maand later weer kapot gaat (en weer geen rrod), moet je dan weer 90 betalen?
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb een probleem en weet niet wat ik moet doen. Heb de openingspost al doorgenomen, maar mijn probleem blijft voorkomen.

    Sinds vanmiddag heb ik een Ring of Death. Heb de kabels losgetrokken, meerdere malen opnieuw opgestart, etc. Nu als ik er Mass Effect in doe doet ie het de eerste vijf minuten en dan stopt ie ermee. Vervolgens haal ik de cd eruit, start ik mijn console opnieuwe op en heb ik geen Ring of Death meer. Dashboard kan ik wel gewoon in. Wat raden jullie mij aan? Wachten tot vanavond, dat mijn doos is afgekoeld (hoewel ik er helemaal niet op gespeeld heb) of nu direct de helpdesk bellen?

    Groeten,
    Remco
     
  7. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Bellen. Zover ik weet, is dit het begin van het einde van je console... :{
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé, dorrie. Hier baal ik écht van. Nou ja, gelukkig heb ik Assassin's Creed nog voor die tijd kunnen uitspelen O-)

    Bedankt voor je reactie, je weet zeker dat het niet meer goed gaat komen?
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey Mikkel,

    Hier heeft MS niets over gezegd. Ik ben niet akkoord gegaan met hun voorstel en heb hierdoor ook niet doorgevraagd naar de voorwaarden. Wat wel het geval is dat ik deze xbox van augustus 2007 van MS heb gekregen omdat mijn vorige (voor de 3e keer) kapot was. Aangezien mijn garantie nu is verlopen neem ik dat ik toen ook geen extra garantie heb gekregen.

    Ik heb nu een mail gestuurd naar het programma Kassa waarbij het probleem met 360's uitvoerig is besproken (zie een aantal posts terug), dus nu is het even afwachten op antwoord van Kassa. Ik post hier wel hoe het verder afloopt voor mensen met hetzelfde probleem.
     
  10. bakkerj

    bakkerj Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt niet, :confused:
    Heb mijn 360 vanaf de launch en heb sinds vrijdag geen beeld meer.:'-(
    GEEN ROD en de kabel is ook niet kapot (heb het met een andere kabel geprobeerd) hij geeft geluid en sneeuwt als een gek.
    Gebeld en is vanochtend opgehaald door UPS, voor inmiddels de 5e of 6e keer. ben inmiddels de tel kwijt.|:-
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Jij hoefde geen 90,- te betalen? Lekker eenduidig beleid......

    edit: Brandts jij hebt toch niet toevallig zelf de garantie om zeep geholpen he? ;)
     
  12. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, mijn 360 is in originele staat als je dat bedoelt ;) Het enigste wat ik met mijn xbox gedaan heb is hem 3x opsturen naar MS (3 verschillende dan :p)
     
  13. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje, was het nu mogelijk om met het referentienummer dat je krijgt, te volgen waar je xbox is, als je hem hebt opgestuurd (zodat je ongeveer weet wanneer je hem terug krijgt). Ik heb het dan over het nr. dat je over de telefoon krijgt van microsoft...

    Want ik dacht dat dit ergens kon, maar kan het nu nergens meer vinden
     
  14. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat kan alleen met de code van je UPS pakket die je ontvangt per mail. Het ref. nummer is voor als jij nog eens belt, dan kan MS makkelijk jouw gesprek opzoeken en kijken wat precies verricht is.
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Wat is dat nou weer voor onzin? Je hebt deze X360 eigenlijk pas een paar maanden. Ze horen toch minimaal 3 jaar fabrieksgarantie te geven op nieuwe producten? Als zij jou een nieuwe X360 toesturen dan behoort deze het gewoon goed te doen, dat is waar de garantie voor is. Je koopt een product die het gegarendeerd doet anders krijg je een andere. Op deze manier hoeven die nieuwe producten die ze je toesturen helemaal niks te kunnen. Ze vallen dan vanaf het begin buiten de garantie?! Dat is toch raar! =(
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad ook mijn probleem. Het is waar dat ik mijn 360 al langer dan 2 jaar heb aangeschaft (heb hem 2 december 2005 gekocht) maar omdat hij al 3 keer kapot is gegaan heb ik steeds een nieuwe gekregen. De nieuwste dateert van augustus 2007. Maar toch beweert MS dat mijn garantie is verlopen.
     
  17. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ow oke dan heb ik het verkeerd onthouden... dan nog maar gewoon even afwachten...

    ik weet niet precies hoe het zit, maar als jouw product gerepareerd wordt, heb je ook recht op verlengingen van de garantie, ik weet niet hoeveel dit bij de xbox360 is, maar bij vergelijkbare producten is dit meestal per keer 2 a 3 maanden.
    dus in jouw geval zou je 3x 2 a 3 maanden verlenging van garantie moeten krijgen, dus 6 tot 9 maanden verlenging...
    dus beetje appart verhaal, dat je geen garantie meer schijnt te hebben...
     
  18. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dus ook wat ik (en meerdere mensen van dit forum) ervan vind(en) maar dit is toch echt wat mij verteld is. Vandaar dat ik hier nog niet mee akkoord ben gegaan en nog even verder onderzoek wil doen naar andere mogelijk oplossingen. De extra garantie is bij mij onbekend maar ik zal er eens naar zoeken. Ik zit nu in de 2e maand buiten mijn 2 jaar garantie dus mocht het kloppen dan zou ik nog wel garantie hebben. Ik laat wat weten als ik meer weet.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Toevoeging: volgens mij heb je een jaar garantie op de reparatie.

    en zoals hierboven gezegd: als je een nieuw product krijgt zou daar toch gewoon de reparatie op vernieuwd moeten worden. Want ze hebben misschien wel onderdeel 1 er nieuw in gezet, de andere onderdelen zijn nog wel altijd van iemand anders geweest.
     
  20. bakkerj

    bakkerj Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    wel gek dat er bij mij niet moeilijk wordt gedaan, terwijl ik ook geen ROD heb. anders zou ik gewoon zorgen dat die een ROD krijgt!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina