Dag mensen, Sinds gisteren heb ik Morrowind. Het spel zelf is fantastisch, prachtige graphics, goed verhaal alles erop en eraan! Maar er is een ding dat me behoorlijk irriteert en dat is het beeld. Ik zit de hele tijd als een marmot met slechte ogen te kijken. Het beeld ziet er zo wazig uit. Iemand anders die dit ook heeft? Ik heb een AV scart kabel, maar of dit helpt? Reacties hierop hoor ik graag! Bij voorbaat bedankt!
Ga eens langs de opticien? Nee, ik heb eerlijk gezegt geen idee, alhoewel, het kan aan je beeldinstelling van je TV liggen, moet je daar ff mee aan de gang gaan, als dat niet helpt ehmmm, ja. Ik zelf heb ook wel eens last van een beeld dat vaag doet bij Morrowind, bij andere spellen nooit last van gehad maar blijkbaar valt het bij Morrowind gewoon erg op. :{
als je er last van hebt vindt ik je opmerking van fantastische graphics en wazig beeld een beetje tegenstrijdig. als het donker (in het spel dan he) is is het idd een beetje vaagjes. maar overdag of binnen is het prima. Er is trouwens ook een spell: night-eye waardoor je snachts ook goed kan zien
Prachtige graphics? Mwahahahahh!!! Tsjah ik zat af en toe ook wel te turen naar die teksten, maar verder had ik niet echt last van vaag beeld.