Stomme move van Blizzard.

Discussie in 'Algemeen' gestart door EliminatorX, 1 feb 2003.

1. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vernomen dat Warcraft III naar de Xbox komt maar puur voor Xbox Live.

Als dit doorgaat lijkt me dit een stomme move want ik heb al Command&Conquer: Red Alert op een PSX gespeeld en dat werkt voor geen ene kloot.

Ik ben zelf een fanatieke War III speler en weet uit ervaring dat als je een goede rush wil bouwen je wel een paar hotkey-tjes nodig hebt.

Je hebt toch al snel een Steel Battalion Controller nodig om dit spel goed te kunnen spelen.

Hoe gaat Blizzard dit doen........................

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    dunno en die hotkeys zijn wel nodig maar je kunt ze misse!
    ma lijkt me niet zo goed op xbox zo'n spelen zijn eigenlijk enkel goed op Pc:cool:

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Wat bedoel je met puur voor xbox live,geen gewone single player?en wcIII,mischien leven ze er een muis bij :+

4. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ondersteunt hij die Game Claw :)

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik snap niet waarom er zo weinig met knoppen-combinaties wordt gewerkt. De mensen die Abe's Exoddus kennen weten waar ik het over heb. 1 toets wordt als shift-toets gebruikt, en een stel andere toetsen krijgen zo een extra functie.
    Op die manier kan je de 6 actieknoppen, in combinatie met de 2 triggers, als 18 functieknoppen gebruiken.

Het moet wel te doen zijn denk ik, maar dan moeten er wel dit soort (voor sommige gamers verwarrende) functies gebruikt worden.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat Warcraft juist erg goed te spelen is met een controller. Nouja, erg goed is misschien wat overdreven maar het is te doen.

7. Nfinity

Nfinity Veni Vidi Fragi

Leuk Bevonden:
    0
    Graag iets meer verificatie over dat want meer dan een gerucht lijkt het niet te zijn gezien dat blizzard nog niks heeft gezegd in die trant

-----
    Frags

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb warcraft 3 vorig jaar mei al van et internet getrokken en daarna in juli ergens gekocht (toen ie uitkwam) en et in augustus helemaal uitgespeeld. daarna nog een paar maanden op internet gespeeld.

dus ik ziet niet echt te wachten op een release op de xbox. k heb et al helemaal grijs gespeeld. daarnaast haalt het het ook niet bij Starcraft (de RTS).

dus eeh, waarom brengen ze niet eens gewoon een nieuwe game uit. wc3 kan me weinig meer schelen. en aangezien een groot deel van de xbox mensen van oorsprong eerst alleen pc gamer was denk ik dat dit voor meer mensen geld.

maar goed. we krijgen iig starcraft ghost. maar Starcraft 2 zou toch wel heel geil zijn.

9. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sjonge Starcraft op de N64 was geweldig aangezien hij nooit europa heeft bereik konden mensen niet weten hoe nou een RTS spel met controller voelt ik heb dat spel gespeeld en vondt daar al ''the same feeling'' als op de PC:+

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah idd, zo rampzalig is et allemaal niet. k kan me ook nog herinneren dat iedereen meteen begon te zeiken toen aangekondigd werd dat halo xbox only zou worden, "jaaah, met een controller, dat gaat nooooit lukken, kut MS!" je kent et wel.
    maar k vond vroeger C&C op de pleejstation ook prima gaan. maar goed, dan nog kan WC 3 me niks boeien, k wil diablo 3 of starcraft 2.

11. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    diablo 3 lijkt me gaaf om te spelen met een controller denk maar aan *Baldurs gate Dark Alliance (die nog uit moet kome :) *

12. EliminatorX

EliminatorX Splinter-Cell Freak

Leuk Bevonden:
    0
    de naam was iets van W: OW (warcraft: online war)

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt het toch niet over WOW

World of Warcraft die MMORPG?

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    bedoel je dat het World Of Warcraft is die naar de xbox gaat komen en niet Warcraft 3? lijkt me ook logischer. maar das nogal een verschil eliminator :)

15. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is helemaal geen stomme move, want het levert heeeeeel veel geld op}:]

16. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Stomme move van Blizzard.

niet als bijna iedereen em al heeft op de pc.

en volgens vergist eliminator zich ook. k denk dat et om WoW gaat. k heb zelf ook niks gehoord over WC 3 op de xbox.

17. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Stomme move van Blizzard.

Dat valt wel mee, er zijn veel meer console-gamers dan pc-gamers. En het is easy money.

18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: Re: Stomme move van Blizzard.

er zijn wel veel console gamers. maar niet veel xbox gamers.

en die xbox gamers hebben over et algemeen ook beschikking over een redelijke pc. ook is het over het algemeen zo dat de xbox gamer tot een wat volwassener publiek behoort die over het algemeen allemaal wel blizzard fan zijn, en Wacraft 3 zal dan dus ook niet in hun verzameling ontbreken.

maar waar hebben we het over. hij komt niet. Want het is WoW die komt en warcraft 3 heb ik niks over gehoord. forgive me if im wrong.

19. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, waarom zou het niet kunnen werken? Van Commandos 2 dacht iedereen ook dat het klote zou worden, maar dat viel reuze mee (niet dat ik hem gespeeld heb, ik heb hem op de PC)

20. KiLLerKnight

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Re: Stomme move van Blizzard.

Wie zegt dat de meeste van die 8 miljoen Xbox-owners ook een goede pc hebben. En een volwassen gamer hoeft helemaal geen blizzard fan te zijn. De volwassen C&C diehards hebben wat dat betreft ongetwijfeld een andere mening :D Dat neem je aan, maar dat hoeft natuurlijk niet, er zijn geen harde cijfers.
    En zelfs als wat je zegt allemaal waar is, hoeveel Warcraft 3 spellen zijn er eigenlijk verkocht? 1 tot 2 miljoen, zoiets? Dan blijft er dus nog 6 miljoen potentiele kopers over. Voor die relatief kleine moeite is het makkelijk verdienen en dus helemaal niet zo heel dom van Blizzard.

Deel Deze Pagina