Backwards compatible [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

  1. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al uitgelegt. Sommige zijn makkelijker sommige moeilijker. En sommige Games hebben dezelfde update nodig. Dus als bijv. Halo 2 Wordt geupdate heb je kans dat Barbie die zelfde software update nodig heeft en die is dan ook meteen backwards compatible! Dus vandaar...
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou das dan lekker weer, er onderbreken allemaal toppers en er zijn wel een hele berg aan bagger games speelbaar op de 360. Kansloos dat hele BC gebeuren... waarom niet gelijk alles BC maken en niet dat halve werk *zucht*
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien komen de toppers nog uit via Xbox Live (Xbox Originals) :9
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    LoL ja en dan even weer dik moeten betalen voor een spel wat ik al thuis ORIGINAL heb. :D Nee man, ik ga daar niet voor betalen. Microsoft heeft gewoon half werk afgeleverd en dat is gewoon jammer.
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik ben er ook bang voor dat sommige games die niet BC konden worden, dadelijk wel te koop zijn als Xbox originals. Vanuit Microsoft wel slim natuurlijk, nu vangen ze er nog geld voor.
     
  7. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan niet. Originals maakt gebruik van BC. De originals zijn gewoon een ROM voor de emulator zoals je dat hebt bij n64/snes/xx emulators op de pc. De game zal toch echt op de BC lijst moeten komen willen ze het verkopen.
     
  8. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Wie weet dus toch nog een kans voor een aantal spellen dan?
     
  9. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik ook echt weinig van. Mashed 2 lijkt me ook niet echt moeilijk, was een top party game \o/

    Bij wie kun je met dit soort dingen terecht of is het een kwestie van afwachten? of moet je handtekening gaan verzamelen:lol:
     
  10. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    ook nog steeds geen def jam: Fight for New York. De cutscenes deden het niet op mijn (bijna overleden) xbox en wil ze eigenlijk wel zien:p
     
  11. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertje zou graag Midtown Madness 3 willen spelen op de 360, maar deze word niet ondersteund. Zo te lezen komt er ook geen nieuwe BC update waardoor dat wel zou kunnen??
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Gheh, ik zit al vanaf dag 1 te hopen op MM3, maar ik gok dat het idd nooit zal gebeuren.
     
  13. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Weet iemand toevallig of Silent Hill 4 en Mercenaries goed speelbaar zijn op de 360?

    ze staan wel op de lijst, maar ik weet niet of t lekker loopt.

    zo ja, dan moet ik die games maar eens uit een budgetbak halen:)

    [edit] op wikipedia staat btw een lijst met opmerkingen per spel. daar staat dat mercenaries de 360 laat freezen als je op t hoogste punt v/d de map staat. is dat nu nog steeds zo?

    en sh4 schijnt af en toe te hakkelen tijdens filmpjes, again: nog steeds?
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2008
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kan iemand mij vertellen hoe het zit met guilty gear x2 reload? Stopte het spel er in, kreeg ik 'insert game disc'. Game is toch bc?
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556

    Goed schoongemaakt ofzo? (of gewoon even de game erin en eruit doen soms doen ze het dan wel)

    Ik heb zelf ook problemen met enkele BC games zoals: Soul Calibur 2 en Ninja Gaiden (niet black)

    Ninja gaiden doet het gewoon niet (geeft error aan) en soul calibur 2 loopt gewoon vast.
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik probeerde rainbow six lockdown van de xbox te spelen op de 360. het lukt maar ik krijg een vierkant beeld....Dus geen breedbeeld, terwijl dit spel het wel ondersteund..
    iemand oplossing?
    K speel op onderstaande tv.. thnx
     
  17. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Kun je niet met de afstandsbediening van je TV een ander beeldformaat kiezen? (4:3, 16: 9, 5:4 etc)
     
  18. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu met het Xbox Originals programma hebben ze gezegd dat Backwards Compatibility op een heel laag pitje is gezet maar ik denk dat we voor de lente update nog wel 1 patch kunnen verwachten. Midtown Madness3 was redelijk populair, zelfs even voor de Xbox360 uit kwam zaten er regelmatig mensen dat spel te spelen, ik denk dat het nog wel backwards compatible wordt, ik hoop het iig.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Men is inderdaad nog steeds bezijg met B/C maar ik verwacht wel dat het eindig is. Helaas. Wat betreft de Originals ... ik hoop dat Phantom Dust een original wordt een zeer mooie game
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1

    Inderdaad een zeer mooie game maar ik denk dat je gelijk hebt, dat het nu echt spoedig zal gaan stoppen en dat als er nog een update komt dat het dan de laatste update helaas zal zijn :mad:.
     

Deel Deze Pagina