1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Noem jouw HD DVD/Blu Ray films

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MM90, 17 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus de thread waar je een lijst met jouw verzamelde HD DVD's kunt opsommen. En, als je wilt, er bij kunt vertellen wat je van het beeld, audio en natuurlijk de film zelf vindt.

    Ik zal beginnen:

    King Kong; scherpe beeldkwaliteit met mooie kleuren en gebalanceerd contrast; vooral Skull Island is prachtig met alle felle groene kleuren van het oerwoud ogende gebied. Geluid ben ik ook zeer over te spreken, het gebrul van Kong was nog nooit zo imposant. De film zelf is misschien een tikkeltje aan de lange kant met zijn 3 uur durende speeltijd. Al met al is het toch een geweldige verfilming van het origineel uit 1933.

    Letters From Iwo Jima
    ; mooi beeld dat vooral te danken is aan het feit dat de hele film is overgespoeld met een bruin/grijs achtig filter. Zo komen bepaalde aspecten, zoals bijv. explosies, echt "goed uit de verf." Het overdonderende geluid van de hevige aanvallen op het eiland zijn ook indrukwekkend te noemen. Zeer emotionele en realistische film, die vooral goed laat zien dat de soldaten vroeger geen keuze hadden, en in Japan de erecode zeer strict wordt nageleefd.

    Batman Begins; wederom mooi beeld, ook al speelt de film zich grotendeels 's nachts af; maar mede hierdoor springen opvallende kleuren er echt tussen uit. Het geluid is niks speciaals IMO maar dat heeft meer met de film zelf te maken dan met je dolby surround set. De film zelf is amusant en verteld duidelijk het begin van het Batman tijdperk; een aspect van het verhaal van de superheld dat al jaren onderbelicht was gebleven.

    Underworld; iets mindere beeldkwaliteit ten opzichte van mijn andere HD DVD's, maar toch aardig helder en scherp. Het geluid is niks speciaals en valt in het niet tegenover de rest van mijn nog kleine collectie. De film zelf blijft toch strak en puur entertainment.

    --Als het goed is komen er binnenkort nog 5 andere films bij. Mja, die moet ik nog ontvangen van synerlogis, dus dat kan nog wel even duren.

    De betreffende films zullen zijn: Troy, Hulk, Dreamgirls, Children of Men en Full Metal Jacket.

    Blu Ray films heb ik vooralsnog niet in mijn bezit.

    Go go.
     
  2. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    En wat is het nu hiervan ? en je plaatst het ook nog eens in Xbox 360 Algemeen/Hardware?
     
  3. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Zei de A.H. fanaat...

    Tussen games kan je het ook niet echt zetten hé?

    Ik vind het een goed initiatief en zal na binnenkort hier ook mijn verzameling met wat commentaar posten. Maar na mijn examens dus.
     
  4. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het anders ook een leuk idee hoor, krijg je toch een beetje een idee van wat andere van de hd-dvd's vinden, en of er nog eentje tussen zit die je dan toch maar nog gaat halen...

    ik heb:
    the departed hd-dvd
    erg sterk verhaal, met onverwachte wending(en) en haarscherp beeld,
    erg tevreden mee. Ook het geluid is heel sterk op deze hd-dvd

    300 hd-dvd
    beeld is ook scherp, maar wel een zekere vorm van een ruis eroverheen.
    Vond dat zelf overigens niet hinderlijk. Geluid is ook erg goed...
    verhaal wat minder maar, gaat dan ook vooral om de actie

    an american wearwolf in londen hd-dvd
    matige film, beeld is niet heel erg bijzonder goed, geluid is vrij slecht (geen seround sound...).
    verhaal nog wel aardig, maar de special effects stellen ook weinig voor,
    maar wat wil je voor een film van 35 jaar oud... (mijn vader had hem gekocht, uit "jeugdsentiment")

    harry potter en de orde van de fenix hd-dvd
    beeld is best goed, maar niet zo goed als sommige andere hd-dvd's.
    Het verhaal moet je van houden, dan is het best leuk...
    geluid is wel erg goed, en zorgt voor de nodige schrik-effecten...



    en dan moet ik nog krijgen van MS:
    troy, wtc, fast and the furious tokio drift, childeren of men, en the prestige
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Sorry, maar deze ga ik op slot gooien.

    Je topic staat niet alleen in het verkeerde forumdeel, het is ook nog eens een opsomtopic (je zegt het eigenlijk zelf al 8)). Bij dit soort topics duurt het meestal een pagina of 2 voordat iemand alleen nog maar zijn of haar titels neerpleurt zonder motivatie of wat dan ook.

    Gaat dus niet werken.

    -Closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina