1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA Street 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door c.ronaldo7, 22 okt 2007.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja maar hoe kun je nu een mening vormen als je het niet gespeeld hebt?

    Hoe goed een spel is wordt bepaald door:

    graphics ( dat die slecht zijn is inderdaad jouw mening)
    geluid
    gameplay
    mogelijkheden (gamemodes, online mogelijkheden etc, aantal characters, teams en dergelijke)
    replay value

    Jij ziet alleen de graphics, of een paar screens, nog niet eens het spel in actie en het spel is meteen slecht.

    Ik ken zat spellen die graphics iets minder zijn maar wel heel leuk.

    Bijvoorbeeld GTA san andreas heeft slechte graphics, maar ik vind hem een stuk leuker dan de helft van de games van tegenwoordig met hele goede graphics
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik zie toch die trailers of niet, ik hoef niet te spelen met anorexia patiƫnten, dus de gameplay/graphics/replay value/geluid kan me geen hol schelen. Als het me niet aanstaat, hoef ik het ook niet te proberen :/
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan is het inderdaad een heel slecht spel. Wees niet zo kort door de bocht. Het kan zijn dat je realistisch voetbal de voorkeur geeft boven een arcadespel zoals dit, maar de reden die jij geeft kan ik niet serieus nemen. Door deze stijl zijn de spelers nog herkenbaarder. De karakteristieke trekjes van de spelers worden in dit spel juist een beetje overdreven. Ik heb al een hele zooi screenshots gezien en ik herkende bijna alle spelers. Straks in het spel kan je kiezen uit 250 spelers. Dan mag je zelf uitkiezen wie je in je team wilt hebben om bijvoorbeeld online mee te voetballen. Online schijn je ook een optie te hebben dat je een rijtje spelers hebt en omstebeurt mag je een speler kiezen. Dat doet me denken aan gym toen ik nog op de middelbare school zat.
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Fifa Street is nooit realistisch geweest, maar het ziet er gewoon niet uit. Ik zou het gekocht hebben als ze een normaal postuur hadden, maar dit ga ik gewoon niet kopen.

    En je herkent ze aan hun hoofd, niet aan hun lichaam.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wie zegt dat FIFA Street realistisch is? Ik heb het over spellen zoals PES 2008 en Fifa 08, die proberen de speler een realistisch voetbalspel voor te schotelen. FIFA Street vult het gat op van de arcade voetbalspellen. Persoonlijk trekt me dat meer. Je hebt gewoon meer actie op je scherm, meer schoten op doel. Maar het is zo raar dat je blijkbaar de gameplay wel leuk vindt, maar het spel de grond instampt vanwege het stijltje. Met zo'n opvatting kan je wel eens een paar leuke spellen missen, maar dat moet je natuurlijk zelf weten
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja oke je herkent ze aan hun hoofd, maar bijvoorbeeld dat postuur van Crouch en Gatusso zijn wel goed uitgewerkt.
    Deze stijl trekt me ook wel aan, gewoon lekker strip/arcade stijltje en hopelijk weer een lekkere gameplay. Ik vind realistischere footy's zoals PES/Fifa 08 ook erg leuk maar dit trekt me ook wel. Gewoon lekker wat trucjes maken, veel schieten, veel actie en veel lekkere goaltjes maken. :thumbs:
     
  7. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo: FIFA Street 3

    Content: FIFA Street 3 Demo
    Price: Free
    Size: 293.48 MB
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: E (Everyone)] Download the demo for FIFA Street 3 and enjoy the ultimate arcade football experience! Take the worlds best players to the streets and experience all the style, flair and attitude of street football like never before. Visit www.fifastreet3.com for more info.
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben toch is benieuwd.De 1 was goed de 2 was minder.Dus van de 3 verwacht ik terug meer
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik vind hem wel leuk, hij lijkt op 1 en dat is beter want 2 vond ik zelf slecht. Eerst had ik geen hoge verwachtingen van die stijl die ze nu hebben maar het is nog best leuk ook. Tricks doe je met je rechter stick en dat voelt goed. Ik mis alleen die lekkere tackels die je kon maken in deel 1, mischien dat ik hem koop als ik geld heb als ie uitkomt. :)
     
  10. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    vond hem ook lekker spelen........ lijkt idd meer op deeltje 1.
    de stijl bevalt me wel eerlijk gezegd. Cartoonie maar wel leuk gedaan...
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb net 6 of 7 potjes gespeeld. Het is precies zoals ik het verwachtte, dus dat is een goed teken. Veel trucs, veel schoten op doel. Het is wel even wennen als je nog nooit een FIFA Street hebt gespeeld, maar daar had ik dan weer geen last van. Dit is 1 van de weinige spellen waarbij ik me niet irriteer als ik verlies, gewoon omdat ik tijdens de wedstrijd genoeg fun heb. Dus dit wordt een mooie titel om straks online te spelen. De achievements lijken me ook wel leuk om te halen. Dus ik ben blij dat ik hem al gepreordered heb. Het enige jammere is de afwezigheid van het Nederlands Elftal, maar er zitten genoeg andere topspelers in het spel
     
  12. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit nu hem nu te downloaden en ik hoop dat hij net zo vet word als FS1 en FS2 :)
    Deze spel vind ik wel beter dan FS 1 en FS2,FS2 was frusterend omdat de tegenstander je steeds tackelde ...

    Net 6 potjes gespeeld op FS3 (4 met Brazilie en 2 met Engeland waarvan laaste op Hard)

    B 3-1 E
    B 1-3 E
    B 4-2 E
    B 7-1 E
    E 7-2 B
    E 2-0 B
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik vind het mara niks, spelet wel leuk enzo maar ik vond deel 1/2 leuker door de graphics. Maar ja dat is mijn persoonlijke smaak.
     
  14. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een hatelijke muziek in de demo :) 1 vond ik heel leuk, 2 heb ik niet gespeeld, 3 is leuk maar ik heb liever menselijke spelers dan van die cartoonachtige.
     
  15. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    gadverdamme wat een rotspel, ik heb me helemaal zitten verheugen op deze trickgame voor de 360, krijg je van die aliens, voelt wel redelijk aan, maar die graphics zijn niksvoor mij.
    jammer hoor.
    veel plezier voor degene die het wel koopt
     
  16. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind deze stijl wel juist mooi.
    Ik denk dat ik hem wel ga kopen.
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Deze ga ik echt halen ik heb alle FS kapot gespeeld en dat gaat ook met deze gebeuren :)
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zonde, ik vind deze cartoony stijl niet echt passen bij het stoere straatvoetbal, deel 1 en 2 waren 10x beter.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    defense gaat bets kut. deeltje 1 vond ik echt geweeeeldig maar dit is niks voor mij:+
     
  20. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bagger, gister de demo gespeeld. Viel me erg vies tegen. Wat zijn die ventjes spuug lelijk zeg. Maar dat is mijn mening. De trucjes zijn wel leuk. Zoals tegen de muur oplopen etc.
     

Deel Deze Pagina