Jep, Voor de niet xboxxers onder ons heb ik een leuk nieuwtje / gerucht. op een site (Van Playxbox*) stond dit : natuurlijk een prima actie. overgens kost dit geintje : €290 dus valt wel mee.... * site moet je zelf maar verzinnen ivm spam.
waar? hier? anders gaat ie namelijk dicht . het is dat ik al een xbox heb ...anders... nog even en koop er nog een (bv 1 xbox + 5 games ofzow)
Ik zou een console aanbieding willen zien Actie 1 PS2 + 1 game naar keuze 1 Xbox + 1 game naar keuze 1 GameCube + 1 game naar keuze alles bij elkaar 400 Euro Niet slecht hehe on topic: Er zit dan niet zo een DVD kit bij? Ik heb dan liever die Massive pack met halo. PGR word toch binnen kort misschien een platinum game? Nou dan heb je alleen SC nog over. uhmmmmmmm. VInd ik die actie van the big N beter moet ik zeggen.
Ik zou ook wel een pakket hebben met een PS2 + 12 spellen naar keuze, en nog 12 Xbox spellen naar keuze voor 25 Euro totaal. Niet slecht hehe
Ga nou niet zelf het beleid tarten Qwx :{ *Je kan gratis BMW's afhalen bij Arie! Ik zeg alleen niet waar, dat is een raadsel!*
Wat heb jij er nou aan martijn? JIJ gaat zeker ff een BMW halen?? Neeej eerst een paar jaartjes w8ten jongen
Ik zou gewoon 1 actie doen met: 1 xbox, dvd kit en 1 game naar keuze(uit een selectie van minstens 5 topgames). Omdat er nu mensen zijn die geen xbox kopen omdat ze sega gt en/of jsrf geen leuke game vinden.
Ze zouden een DOAX pack moeten maken over een aantla maanden...moet je dan eens kijken hoe goed de Xbox verkoopt!