1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Naja goed, het was ook alleen maar om aan jullie duidelijk te maken dat ik het nu wel begreep. Ik zal nog eens een poging doen zeg. ;):9

    Die gast ergens boven je: Ik vind het niet zo aanvallend, maar ik hoop dat deze post wel duidelijk is. Ik haal hem heus, had hem nog niet, maar mijn verhaal was dus bedoeld zoals ik net al zei tegen de gast van deze gequote post. ;):9
     
  2. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, wat een ontzettend volledig spel.
    De sfeer is grandioos de verhaal lijn is goed en de graphics zijn echt super.
    Vooral dat filmgrain geeft een heel bijzonder effect.

    Wat ik wel klote vind/vond is dat er maar een aantal soorten gebouwen/schepen zijn.
    Je loopt dus constant "hetzelfde" gebouw binnen met soms een wat andere inrichting of andere "bewoners".

    Ook een puntje van aandacht is het soms frusterende verkennen van een planeet met de mako.
    Je loopt echt een tijd te kloten om een bepaalde berg over te komen omdat ie soms net effe wat te stijl is of dat de hele planeet gewoon "onbegaanbaar" is.

    Overigens vind ik de planeten zelf wel de mooiste locaties in het hele spel.
    Ik overweeg serieus om een "schilderij" van een screenshot te laten maken.
    Gewoon zonder units of mako maar alleen van het landschap.
    Die hang ik dan aan de muur en niemand zal weten dat dit uit een 360 spel komt.Heb ik toch nog wat extra 360 in m'n interieur zonder dat iemand daar last van heeft :)

    Ben nu bezig (voor de 3e keer) maar vooral om mijn character naar level 60 te krijgen.
    Zit nu op 58 maar die laatste sprongen worden wel heel erg groot!
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    De game ligt nu al iets van een week in de kast, wil eerst Oblivion 1250/1250 hebben voor ik hier mee verder ga. (ook een grandioos spel trouwens \o/)
     
  4. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel op normal als vanguard ( 3 uurtjes nu) maar blijkbaar doe ik iets verkeerd want het is echt heel moeilijk ik ga snel dood en heb bijna nooit medi gel om mezelf te healen, loop dus altijd rond met bijna geen hp. kheb nog de standaard armor dus mischien dat het daar aan ligt.
    ben het een beetje zat om dezelfde stukjes 10x te moeten proberen.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  5. kaaspeer

    kaaspeer Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan de tactieken die je toepast. Ik ging ook heel vaak dood maar meestal kwam dat omdat ik ala rambo de hele boel aan gort wilde knallen. Als ik dat niet deed en afstand hield was het allemaal goed te doen. Gewoon warpen gooien en die scherpschutter tech/biotich hoe het ook heet gebruiken. Snipers kunnen makkelijk uitgeschakeld worden door een van je teammaten een sniperrifle te geven (indien ze het aankunnen) en verder is het gewoon een questie van de boel goed positioneren.

    Ik heb zolang zitten klooien met the Krogan op Therum, was in princiepe niet erg maar ik ergerde me alleen wel aan dat ik de heletijd die cutscene moest bekijken voordat ik die gast eindelijk weer kon proberen neer te maaien
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heheheh nog maar drie achievements. Weet iemand of je lift en singularity ook gewoon op niks kan casten?
     
  7. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik pas echt alle tactiek toe die er te vinden is, maar toch ben ik weer in een keer dood als zon goeie vijand me raakt met een van zijn aanvallen.
     
  8. kaaspeer

    kaaspeer Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je nogsteeds in de citadel of ben je mss naar noveria gegaan?
     
  9. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu lvl 17 en heb net nieuwe armor gekocht, gaat wel een heel stuk makkelijker.
    noveria heb ik maar even laten zitten daar kwam ik niet verder.
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Sorry wat is er zo moeilijk aan Noveria? Heb net met me level 14 adapt het uitgespeeld. Je moet gewoon blijven bewegen tegen die Rachni en Benezia was irritant maar niks wat drie biotics (kaiden, Ik en Liara) niet konden oplossen met een beetje crowdcontrol
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hier heb je groot gelijk in Vegeta. Ik vind Noveria ook helemaal niet moeilijk en kwam er met een soortgelijk level als jij ook gewoon doorheen. Noveria is de makkelijkste van alle missies, wacht maar totdat je Feros of Ilos doet op een hogere moeilijkheidsgraad. Ik heb dat tijdens het spelen een keer geprobeerd, want ik ging nog niet voor die achievements, en ik merkte dat het heel anders was dan als je de boel aanpaste op Noveria. Noveria is immers goed te doen zoals jij al duidelijk maakt, dus ik weet ook niet wat zijn probleem is. ;):9
     
  12. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben zelf ook vaker dood gegaan op Hardcore op Feros met een laag level. Heel irritant als je gerushd word door drie krogan of door de Thorian creepers die oppeens een stuk langer moeten worden geraakt om dood te gaan. Ondanks dat was alles eerder vervelend dan echt moeilijk. Gewoon geod je skills invullen. goed verdelen tussen bescherming en aanvalskracht
     
  13. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe laat je team mates first aid gebruiken ?.
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Gisteren uitgespeeld. Mass Effect heb ik lekker rustig uitgespeeld, omdat ik wou genieten van de omgevingen. De cutscenes vond ik meesterlijk goed en de keuzes die je kon maken waren vermakelijk. De enige minpuntjes waren voor mij de framerate en de sniper, maar aan de snipers wen je na een tijdje wel, vooral als je de wat betere snipers oppakt. Nou, genoeg gekletst. Deeltje twee mag van mij in ieder geval snel komen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2008
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Degene met de hoogste skill in First aid word toegepast als je Y drukt(netzoals met electronics enzo) dus als kaiden level 10 first aid heeft en jij level 3 dan gebruik je kaiden. Dit is trouwens de enige doe zoveel maal dit achievement dat het niet uitmaakt wie de hoogste skill heeft. En hij telt door bij games (ook als je een nieuw character start)
     
  16. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik y doe heal ik door de medi gel, hoe zorg ik ervoor dat dit first aid word ?.
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Staat er geen first aid?

    Wow das echt ontzettend kut dan heb je die bug. Heel wat mensen hebben hem waardoor medi-gel niet veranderd naar first aid. Moet je schijf rebooten anders gaat de achievement niet werken meer. Kan je het miljoenen keer casten maar dan nog krijg je hem niet. Hoop niet dat het aan je cd ligt. Zou wel lullig zijn

    Nee hoor geintje. Medi-gel is hetzelfde als firts aid.
     
  18. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem door alle positiviteit hier op het forum vandaag ook gaan halen. Heb lang getwijfeld tss COD4 en ME omdat ik zoals enkele andere hier niet voor echt voor sci-fi ben. Ondertussen 2,5 uurtjes gespeeld en ik ben allesbehalve teleurgesteld. COD4 kan wachten, dit speel ik nog een maand 8)

    Ben begonnen als soldier en heb Kaidin en Garrus als vaste squad. Ik wil tgn het einde die ally-achievements met hun halen. Ik dacht dat ik gelezen had hier ergens dat je met Kaidin (en Ahsley) op enkele dingen speciaal moet letten om de achievement te halen. Klopt dit? Tot nu toe heb ik ze iedere keer meegedaan en mss per ongeluk 2 of 3 zij-missies al gestart zonder Garrus.

    Ik heb nu net bewijs van Tali gekregen en moet naar de counsil. Ik zit nog niet ver zeker? Hoop toch van niet.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2008
  19. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    DOE ZO'N DINGEN NI!

    Oké, hij was best geslaagd :)
     
  20. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben al weer level 33 en op Feros nu, ga de goede kant op voor de completionist achievement.

    Wat is eigenlijk de functie van die relay node die Benezia je geeft op Noveria? Klopt het dat Saren daarmee nog verder het universum in kan gaan door middel van een mass relay system? En is die node het mass relay system zelf of een soort hulpstuk ernaar toe?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina