IK weet niet hoe laat ik de inschrijvingen open gooi. Ik heb namelijk nog geen toegang tot het toernooien board! dat moet ik even met de mods regelen. sowieso vanmiddag!!
FuSionZ, bedoel je dat we een GoW match spelen tegen jullie CoD 4 team, of bedoel je een CoD 4 clan match?? Want wij hebben geen CoD 4 team (Nog niet tenminste).
foutje, ik wist niet dat jullie niet op het toernooien board konden posten. hier de nieuwe inschrijfthread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109187
Ik vind als je een comby maakt van engels en nederlands dat je dan nederlandse host moet gebruiken anders doen ze maar niet mee...
als jullie contact met mij op willen zoeken in verband met een toernooi match, dan moeten jullie me even toevoegen, een aantal van jullie hebben mij al. MSN: gb_SUGoldStriKe@hotmail.com XBL Gamertag: TZ I GoldStriKe
Oke het mag maar jij moet hosten. en ze hebben pech als ze bij de andere NL host lag hebben. mijn nieuwe gamertag is trouwens SWG DarkLocust
Hehe maar het is zo als ik bij een engelse host zit heb ik geen lag maar tegen hem hebt ik het wel teminste een delay en dat is het vage aan gow daarom.
Mooi dat er zo veel teams meedoen eigenlijk, jammer alleen dat het 4v4 is.. anders konden wij ook meedoen.
Hoezo jammer dat het 4vs4 is, jullie hebben op het consolegaming rooster toch echt meer als 4 man staan ( zonder dreamer want die is op vakantie ) Jullie hebben ook die DFT Dokkum, Spyhawk, E X I S T, en jij dat zijn er al 4 \o/
Klopt, maar de enigen die momenteel actief bezig zijn met Gears of War zijn Exist, Dokkum en ik. Dreamer is op vakantie, Skyhawk speelt Call of duty, nemesizz speelt al in het toernooi. Misschien dat Goldstrike mee kan doen, maar ik weet niet of jullie er blij mee zijn dat een referee met een team meedoet, plus dat hij ook veel CoD speelt.
Wij vinden het helemaal geen probleem dat er een referee mee doet met een team, want je mag geen referee zijn van je eigen clanmatch, dat staat in de regels. En btw ioP I outlaw speelt zelf ook mee met iop maar is ook referee hij mag alleen geen matches van zijn eigen clan beoordelen.
Tot hoe lang gaan de inschrijvingen? Want ik mijn members nog niet online gezien dus ik weet niet of ze willen/kunnen.