level 8 halo

Discussie in 'Algemeen' gestart door ikah, 1 feb 2003.

1. ikah

ikah Guest

ik ben nu bij level 8 met halo je moest eerst naar punt A dat heb ik gedaan toen moest ik iets zoeken en naar punt B hoe kom ik daar?

2. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Oh wat een goed topic. Zo kunnen we je echt helpen.......
    Level 8........iets concreter misschien? En punt A en punt B is ook een beetje vaag.

Damn, wat zijn de mensen toch lui tegenwoordig.:mad:

3. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de tweede keer dat je in het sneeuwlevel zit toch? En dan moet je iets vernietigen. Als het goed is moet je teruglopen naar je Banshee en dan staat het als het goed is al aangeven met een rood pijltje.

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    yep, volg de navigatiestipjes. bedenk dat de afstand wel es 2 km is en dat je een stukje om moet, maar je komt er wel als je telkens 'richting' het ruitje gaat.

5. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    wat je moet doen vertellen ze je toch altijd lijkt me echt niet moeilijk hoor:confused:

6. ikah

ikah Guest

sorry voor de onduidelijke uitleg ja dat is een sort sneeuw level er stond dat je eerst naar punt A moet en toen zeiden ze naar punt en dan met je iets kapot maklen maar ik weet niet hoe ik bij ount B kom bedankt voor jullie reacties

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    weet je het nu?

8. ikah

ikah Guest

'nee

9. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    slim luister dan naar cortana en kijk naar de nav points dan moet ut lukken;)

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    zie je een Navpoint? je moet ook ff een stukje naar binnen, door een deur die op een kier staat. Heb je de grote battle al gehad tussen tweee covenant tabnks, flood en 2 hunters?

11. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    je bent met een vliegmachine(banshee genaamt) naar boven gekomen,daar heb je die generator vernietigt,nu moet je terug naar buiten,terug naar die banshee,als je daar eenmaal inzit,krijg je weer zo'n oranje(navpoint)pijltje,ga daar heen

That's about it ....

12. ikah

ikah Guest

ik ben er al kheb het level al bijna gehaalt wel een moeilijk level en bedankt!
    Maar van jetsetradio daar snap ik echt niks van ik heb net zo`n beetje die controlles geleert nu moet ik naar een stad ofzo ik snap er geen ruk van.

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    the story repeats...

14. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
  15. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    ga eerst maar eens lezen en luisteren wat ze allemaal vertellen in de game.. sjees |:-

Deel Deze Pagina