Ik vind het echt gee tegenvaller maar je moet wel van zo'n game als deze houden. De single player is kort en best wel makkelijk behalve die laatste speciale mode maar voor multi is ie heerlijk! Op LIVE! met een goede clan is dit echt wel vet!!!
Dat moeten ze inderdaad niet te veel doen, patches uitbrengen. Maar misschien zou het handig zijn als Microsoft (in navolging van Nintendo) een kwaliteitscontrole op zou richten. Als een game niet voldoet qua bugs, graphics, gameplay enz: gewoon terugsturen naar de makers!
Wow dat is de perfecte manier om te zeggen dat je niks van games afweet! gast.. UC = voor multiplayer gemaakt, U2 voor singleplayer, ga dat nou niet lopen vergelijken maar vergelijk UC met UT2k3, dat slaat tenminste nog ergens op...
Ik vind Unreal Championship op Xbox Connect toch wel erg dope hoor, mits je een goede verbinding hebt zonder al te veel LAG. En aan de framerate heb ik me eerlijk gezegd nog nooit gehinderd.
Probeer eens de gamespeed op 125 % te zetten, toen had ik er al een stuk minder last van. Maar het is niet echt mijn spel, vind het niet de 70 euro waard. Die framedrops zuigen echt... hadden ze toch wel iets aan mogen doen! Zo verkoop je een spel toch niet
mij leek UC super tof maar niet gekocht maar dat doe ik denk ik wel met de xbox live lijkt me super cool om dat over het web te spelen maar weten jullie of halo online gaat?
K heb Halo al lang online gespeeld maareh, UC is idd niet echt denderend. t wis wel lache. maar niet dat halo gevoel van, "shit dit ownt elk ander spel wat ik ooit gespeeld heb (behalve fallout natuurlijk)". en unreal 2 valt zwaar tegen, niet dat je het kan vergelijken met UC, maar gewoon ff oftopic dat je daar je geld niet in hoeft te steken als je een Uber SP ervaring verw8. k vind et persoonlijk nogal flauwtjes.
De slome framerate is inderdaad wel vervelend, maar zoveel stoort het me nou ook weer niet ik heb hem ook gekocht voor xbox-live de framerate boeit me niet zoveel
ik kan wel op xbox live, ik heb een abonnemnet voor 50 euro en als je hem hebt gekocht cvoor xbox live?? waarvoor heb je UT2k3 dan gekocht??? Kun je niet mee op internet en heeft nog een slomere frameratE
als je in je eentje speelt is de framerate niet problematisch, pas als je met 3 of meer spelers tegelijk speelt word et echt onspeelbaar. belachelijk programmeerwerk van epic al zeg ik het zelf.
ze moeten gewoon ervoor zorgen dat de framerate beter is. Maar het is ook moeilijk in Halo als je met zijn 2e-en in het level 343 Guilty Spark zit met al die kleine poep beestjes. Zelfs dan is er een frame drop
Originally posted by focus Ik denk gewoon een chippie erin. ja denk ik ook eey weet je wat ik net ondek als je alt+ scroll onder doet veranderd de lettergroote van de pagina!!!!! ja zal wel of ie moet stikken in het geld