1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. casa76

    casa76 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    God, Wat een heerlijk spel. wordt alleen mega geowned online. snap er niks van hoe andere mensen zo hard kunnen slaan en ik rende continue achter de feiten aan, waardoor ik steeds moet duiken.. Maar heb wat tips gelezen nu. thanks!

    Alleen de mini games met volley krijg ik niet voor elkaar... die bullseye en feeding time.. level 3/4/5 bijna niet te halen, krijg hooguit by bullseye de 5x en amper het echte midden. en feeding time met 4-5 krokodillen is helemaal een ramp...
     
  2. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem op de kop getikt voor 25 euri,s bij de Bart Shit. In ieder geval is de game zijn geld waard. Sta na twee dagen spelen 55 e van de wereld.:thumbs:
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    hoeveel mensen spelen die game dan? 60? J/k 8)
     
  4. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt in singleplayer xD
     
  5. casa76

    casa76 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe versla je in hemelsnaam KING?

    en als je een service returned.. doe je dat dan altijd op volle kracht met de a of vaker met de b/x?
     
  6. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem wss ook halen, ff Viva Pinata en Stranglehold verkopen, en als ik dan 25 euro krijg haal ik wel Virtua Tennis 3
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel al sinds maart 2007 en ik speel het nog steeds regelmatig. Erg leuk spel. Alleen de laatste weken merk ik bij mezelf dat ik wel toe ben aan een nieuwe tennistitel, dus daarom ben ik wel blij dat Top Spin 3 volgende maand komt.
     
  8. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    iGaming, wat is je Xbox Live tag, dan voeg ik je toe. kunnen we een keer online spelen.

    heb de game nu ook maar vind hem niet heel speciaal, wat ik ook niet snap is dat ik altijd val waarneer ik een bal wil raken, maar mijn tegenstander nooit evenals online
     
  9. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Wil dan wel eens tegen jou spelen, wat is je gamertag? En hoeveelste sta je op wereldranglijst?
     
  10. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    ik snap dat ook niet helemaal, maar ik weet wel als je de dubbel doet dat je ze dan allebij krijgt@!!!
     
  11. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je eigenlijk die achievements halen van beat all men/women??
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Je moet gewoon alle professionele mannelijke en vrouwelijke tegenstanders verslaan

    Ik speelde eerst altijd met Daniela Hantuchova. Maar met de vrouwen speelt bijna niemand, toen ik voor het laatst keek stond ik daar 147 op de wereldranglijst. Bij de mannen sta ik veel en veel lager. Ik heb een winstpercentage online van zo'n 70 a 75 procent. Mijn gamertag is Golightly NL, dat kan je ook zien aan mijn profiel hier ;)
     
  13. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dan de default setting, want had dat gedaan maar kreeg geen achievements
     
  14. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet ook wel dat ik dat daar kan zien maar moet natuurlijk eerst even vragen of ik je mag toevoegen:9
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Oh okay, het mag ;)
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het even voor je opgezocht:

    Duke and King

    To unlock Duke and King enter Tournament mode and choose singles matches. Beat the tournament without the computer winning a game. ( not point ) Depending on your Ranking you will be challenged by either Duke or King. Total of D or worse gets you King, total of C or better gets your Duke. Beat the challenger to unlock that player. For an easier time change settings to "very easy" and 1 game sets. Duke and King are hard so get good with cross court and slam shots.

    Duke Beat in tournament mode after flawless C ranking or better.
    King Beat in tournament mode after flawless D ranking or worse.

    Edit: Of je voert de volgende codes in:

    Ordered Button Combo

    U L R D = Up Down Left or Right on dpad (or joystick)
    Cheats:
    l & r = Left & right bumpers
    B = B button

    "UUDDLRLR" Unlock all courts
    "UUDDLRlr" Unlock King & Duke
    "LRBLRBUD" Unlock all gear

    ***Chime is made if entered correctly

    ***Enter Cheats at Menu Selection Screen

    Ik heb het net geprobeerd, het werkt
    Je krijgt alleen geen achievements
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2008
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nee hoeft niet. Je moet gewoon een lage rank hebben in Tournament mode. Ik heb het net getest. Ik liet mijn tegenstanders steeds op 15-40 komen in iedere game. Ik liet alle games tot deuce komen. Maar ik heb wel alle partijen gewonnen met 2-0. Je moet gewoon af en toe expres wat punten verspelen. Zo eindigde ik na 5 potjes op een E-rank. Daarna moest ik tegen King. Bij een D-rank of lager mag je tegen King. Bij een C-rank of hoger moet je tegen Duke. Ik versloeg King en toen kreeg ik ook de achievement. Ik speelde al met King omdat ik die knoppencombinatie deed in het hoofdmenu
     
  18. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    hierzo:

    how to unlock King
    Change your tournament settings to "very easy" and "one game" in the game settings menu. Play through and defeat each opponent until you get to the final round (right after the cinema of your player walking through the tunnel to the court). In this final match, win the first three points so that the score is 40-0, YOU MUST LOSE the next three points to get the game to Deuce. Simply win the next two points and you'll get to match up with King.

    how to unlock Duke
    Same settings as King above, but you CANNOT lose any points throughout the tournament. Sounds tough, but on "very easy" and "one game" it's quite simple. Once you defeat the final player you'll get to match up with Duke.
     
  19. Vagrant

    Vagrant Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik King unlocken?

    Duke heb ik namelijk al wel, maar als ik de bovenstaande tips gebruik om King tegen te komen lukt dat niet. Ik heb al de Tournament mode gedaan met een E als gemiddelde, zelfs met elke wedstrijd een E'tje gekregen. Daarnaast heb ik zowel met Duke als met Nadal geprobeerd King tegen te komen, ook heb ik al in de laatste game opzettelijk met 40 punten achterstaan, ook heb ik al Duke verslagen vanuit die achterstandspositie in de hoop dat daarna King kwam, maar dat lukte ook niet. De settings heb ik gewoon op Very Easy en One Game staan.

    Ik kom altijd Duke weer tegen, weliswaar in verschillende levels (Duke lvl 0 bv).

    Wat doe ik verkeerd? Elke suggestie is meer dan welkom. :)

    EDIT: Het is gelukt, voor de mensen die er ook moeite mee hebben:
    In de laatste stage (de finale) moet je exact op 40-0 komen, dan dit naar Deuce laten komen (m.a.w. punten opzettelijk missen) en het dan alsnog winnen.
    Als je de computer laat scoren voordat het 40-0 is werkt het niet. Bij mij maakte het niet veel uit hoe ik op die andere wedstrijden (dus die voorafgaand aan de finale) had gescoord.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2009

Deel Deze Pagina