Oude xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cola, 22 jan 2008.

1. Cola

Cola Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb dus hier nog een oude xbox staan, die ik voornamelijk als dvd-speler gebruik. Als ik een film of een game er in doe, krijg ik vaak meer dan 10 x de melding dat hij de schijf niet herkent en dat er misschien viezigheid op zit.. Ook de laadtijden van de games die ik af en toe zijn abnormaal, soms moet ik wel 3 minuten wachten om een level van 'halo' te laden..

Mijn vraag is dus of iemand weet hoe ik dit kan verhelpen/verbeteren; k heb wel zo'n xbox 'schoonmaak' kit cd'tje maar dat werkt dus ook echt niet.. Misschien kan ik hardwarematig eens kijken?

BVD

Grtzz Cola \o/

2. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe disc drive erin, maar dat is niet echt rendabel. Is een veel voorkomend probleem van de oudere oude xboxen. De mijne heeft dat ook en hij is gewoon op sterven na dood. Jouw xbox is ook gewoon op aan het raken wss.

3. Cola

Cola Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thx, ik denk miss is er nog wat aan te doen ; maar dan koop ik wel een dvd-spelertje :) kost tog niet veel meer nowadays..

Cola

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.159
    Mijn Xbox heeft ook moeilijkheden met de Diskdrive. Wat voor dvdrom kun je gebruiken om d ebestaande te vervangen?

5. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    jullie moeten ff zoeken op het forum op "dirty disc error" Er staat ergens een goed gevuld topic over, dan komen jullie er wel uit ;)

Deel Deze Pagina