[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II Legend II

II Legend II Legendary Fighter

Leuk Bevonden:
    0
    hallo

ik heb al mijn skulls gehaald maar het spel nog niet uitgespeeld op Legendary wie kan me daar bij helpen

2. II Legend II

II Legend II Legendary Fighter

Leuk Bevonden:
    0
    is er iemand die veel op halo3 komt en elke dag online is?
    Dan zou ik graag je friend willen worden (Op Xbox LIVE)
    Want al mijn nederlandse vrienden zijn NOOIT online

3. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    zodra ik mn xbox live heb wil ik wel een keertje met je spelen :) maar dit kan nog wel een week ofzo duren...

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heb de nieuwe maps al een tijdje, alle 3 vind ik goed. Ze zijn in ieder geval beter dan de gemiddelde standaard map. Jammer dat weinig mensen die nieuwe maps downloaden...

Rat's Nest:
    Goeie map omdat de map in balans is, je hebt geen voertuig of sniper nodig wil je iemand killen. Voertuigen zijn niet zo sterk omdat ze vrij makkelijk te stucken zijn in de smalle ruimtes. Ook zijn niet alle ruimtes bereikbaar voor voertuigen. In deze map is ook genoeg afwisseling in gevechten. Hier heb je genoeg ruimte voor zowel br/sniper gevechten als close combat. Er is alleen 1 groot minpunt... De framerate is echt dramatisch. Voertuigen zitten redelijk dicht bij elkaar en wanneer ze tot ontploffing worden gebracht wilt de game nog weleens haperen, dit is met name zeer vervelend bij het snipen. Deze map is erg geschikt voor alle gamemodes.

Foundry:
    Dit is mijn favoriet van alle 3 omdat het een lekkere kleine map is die nog in halo 3 ontbrak. De kracht van de map is vooral dat de map alleen een grote zaal en toch vol met afwisseling en uitdaging door het grote aantal objecten om op te springen of dekking achter te zoeken. Dit houdt in dat je er lekker kunt snipen maar je tegenstanders kunnen in enkele tellen cover zoeken als je niet snel genoeg bent. Zelf moet je ook goed uitkijken want je kan op elk moment verrast worden door iemand met een assault rifle. Dit is een echte slayer map!

Standoff:
    De meest sfeervolle map van alle drie. CTF en Neutral Bomb zijn zo vet in deze map. Het is een grote map met 2 basissen die tegenover elkaar staan. Wat in de map onderscheidt van maps zoals valhalla is dat de vijandelijke basis redelijk snel bereikbaar is vanaf je eigen basis. Voertuigen zijn geen must meer... het kan nog wel maar is niet echt aan te raden vanwege het grote aanbod anti-voertuig wapens. Ik mis alleen een ding in deze map en dat is de sniper, anders zou dit m'n favo map zijn geweest.

5. Shizzel

Shizzel Guest

Denk dat veel mensen het niet downloaden omdat 10 euro voor 3 maps gewoon veel is. Ik zou ze ook wel willen hebben, maar dan heb ik vast weer hetzelfde zoals bij Gears of War, 10 euro voor 4 maps, en 2 maps die je dan eigenlijk niet leuk vindt = 5 euro per goede map.
    Ik wacht gewoon tot ze vrij zijn, en ga er dan lekker van genieten. Heb nu toch zat andere games die ik eigenlijk ook niet echt speel.

6. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer worden de 3 maps waar je nu voor moet betalen gratis? En wanneer komen de volgende 3 maps uit? Op bungie.net stond dat ze eigenlijk al klaar waren, maar geen datum genoemd.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik geloof in februari? (weet niet zeker)

8. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het wel met je eens dat het makelijk is om kills te maken op Rat's nest. en Warthogs uitscchakelen.
    Ben het ook met je eens dat het jammer is dat er geen Sniper op Standoff ligt. :mad:
    Ik vind €10,- voor 3 maps ook weer niet zoveel. Tjah okee dat je moet betalen... Maar tegenwoordig betaal je voor heel veel downloadable content. €10,- is voor mij niet zo heel veel.
    Madoperator, De maps worden rond de Lente gratis. Had gehoort dat ze 4 maanden na deze Heroic Map Set kwamen. Dus dat zou nog 3(?) maanden duren. Maar klopt dat ze al bijna klaar zijn. Hopelijk worden ze een beetje vet. :p
    Imo mogen ze wel een paar dingen aan Halo 3 fixen zoals:
    - Als je een (Killing) spree hebt en wordt betrayed dat de spree niet stopt.
    - Iets aan de spawns soms doen. Soms spawn ik recht achter iemand of krijg ik direct een sniper schot door me hoofd.
    - Sommige wapens op maps veranderen. Zoals Shotgun op Snowbound. :mad:
    Voor de rest vind ik Halo 3 echt zo top blijven. _O_

9. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep goeie punten, van mij mogen ze ook gelijk de shield doors uit snowbound en epitaph verwijderen

10. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben juist blij dat er geen sniper op Standoff ligt. Dan kan je gewoon over het veld lopen zonder dood gesniped te worden.

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_Fantastisch punt! Helaas ga ik er niet van uit dat Bungie dit ooit gaat invoeren...

Mooi punt zou ook zijn dat de Beam Rifle de enige sniper is waarbij kogels kunnen doorketsen, ik vind dat bij de human sniper zo debiel staan... Het zou de Beam Rifle ook weer iets unieker maken.

12. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Freezing Aaron, ik geef je wel een beetje gelijk ook, maar het voelt raar op zo aardig grote map geen sniper te hebben.
    Dat zal ook kunnen ja :). Ik vind het gewoon STRONT irritant als je een Double Team potje krijgt op Snowbound. En mensen zitten te campen achter die poorten in een huisje met Maulers/shotgun. Daar is niet echt veel skill/lol aan.
    Ik betwijfel ook of Bungie het ooit zal doen. Maarja, we kunnen altijd hopen... He? :)

13. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Doorketsen? Als van door iemand heen gaan, of van een muur afketsen? :confused:

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Waarschijnlijk bedoelt hij het laatste, aangezien een kogel niet door iemand heen "ketst".

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    dat B drukken met je zwaard helpt 0:mad: als ik met een sword tegen iemand anders zijn sword sla en ik druk daarna B ipv R dan is ie nog een uur sneller!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    kick, ik word echt gek, ik verlies al die duels

17. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Zo maar is level 40 met Lone Wolves geworden (veel niet veel serieus ranked).
    Trouwens, elke keer als ik Halo 3 doe kan hij die DLC maps niet laden. Ik moet dan reloggen. Of iig beetje klooien voor ze tevoorschijn komen ;|.
    Weet iemand hoe je dit verhelpt?

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    kben level 43 op lone wolves en als ik 45 ben wordt ik een brigadier

19. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand TS of wat custom games wil doen, voeg me toe! Ik kan nooit mensen verzamelen voor een potje infection ofzo. :mad:

20. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon wachten, Halo moet kijken of ze op je harde schijf staan of niet, maar voordat hij dat doet laadt hij eerst nog allemaal andere zooi.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina