Morrowind

Discussie in 'Algemeen' gestart door PSVdebeste, 2 feb 2003.

1. PSVdebeste

PSVdebeste Dw@rven

Leuk Bevonden:
    0
    hi

ik zal nu wel een hele domme vraag stellen, maar ik heb mijn inventory vol zitten met allemaal nutteloze (vorken lepels dienbladen) die wel geld waard zijn, en nu lees ik op dit forum dat je ook items kunt verkopen..... maar waar en hoe???????????

2. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon bij iemand waar je ze ook kan kopen, dus bij iemand waar barter staat en dan kom je bij de spullen van die gast die die verkoopt maar als je op de right trigger drukt ga je naar jou spullen en die kan je dan verkopen als je op A drukt, daarna kan je ook hoger of lager bieden met de witte en zwarte knopjes als je er meer voor wilt hebben

3. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Staat allemaal in je boekje:+

4. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde alle Morrowinders iets vragen. Ik zit bij de Mages Guild en via Ajira in Balmora kwam ik bij Edwinna Elbert in Ald-ruhn. Ik heb nu al haar opdr8en gedaan (de laatste was dat boek terugbrengen) Maar naar wie moet ik nu toe voor nieuwe opdr8en????/|:-

5. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    foutje soz

Laatst bewerkt: 2 feb 2003
  6. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ook nog een vraagje:

Hoe kom je op zo'n hoog level:confused: Ik ben nu level 2 en ik weetdat je moet slapen enzo als je een level wilt groeien maar sommige zeggen dat ze op level 87 zijn:confused:

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vet veel spelen neem ik aan. Ik speel het pas 4 dagen dus ben niet echt ver. Maar met andere RPG's moet je gewoon flink veel spelen en dan kom je er wel....

suc6

8. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Vet veel spelen neem ik aan. Ik speel het pas 4 dagen dus ben niet echt ver. Maar met andere RPG's moet je gewoon flink veel spelen en dan kom je er wel....

JAh dat weet ik wel maar hier duurt wel heeeel erg lang! Ik speel veel mmorpg's en by de meeste gaat het sneller... Ik ben 20 uur bezig en nog maar op lvl 2:'-( :'-( (zielig ben ik he:confused:)

9. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    K heb medelijden met je.

10. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Dat wilde ik horen;)

11. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Zorg gewoon voldoende dat je je minor en major skills traint. Hoef je echt niet zo veel tijd voor door te brengen.8)

Deel Deze Pagina