Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    nope, na 3 uren van alles uitgeprobeert hebben ben je vertrokken.:)
    zit nu op level 40 Goldfish, en jij?

2. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K heb een tweetal vraagjes.
    Ik ben een ventje net buiten caldera tegengekomen. Hij had een brief en een of andere pijp bij zich. Ik denk dat dit ventje (dood overigens) een onderdeel van een quest is. Kan iemand mij helpen hiermee?
    Ow ja, ik heb nog een uitrusting ergens gevonden waar de guards in vivec mee rondlopen, alleen moeten ze me nu niet meer zo erg daar als ik hiermee rondloop. Ken ik dit voorkomen? Dus dat ik daar gewoon in de uitrusting kan rondlopen zonder dat de guards me achternalopen en uitschelden voor moordenaar?

3. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb inderdaad ook een dood ventje gevonden buiten Caldera met een Skooma pijp, maar weet nog altijd niet waarom ie dood is.:D

4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    over 14 dagen komt 24 season twee op BBC8) 8) 8)

5. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    met die armor kan ik je wel helpen. Die ordinators haten je sowieso en helemaal als je bij Imerial Cult zit. Je kan hun armor dragen, behalve de helm en het carcauss (of hoe je het ook mocht schrijven).
    dan laten ze je met rust als je met hun gaat praten, anders attacken ze.

6. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het juist wel relaxt dat ze me steeds aanvallen ... hoef ik ze niet steeds te taunten :p
    opzich wel grappig als je 10 ordinator achter je aan heb rennen :p gewoon langlopen en ze vallen je aan en een optocht houden door vivec heen . wel jammer dat ze je niet volgen als je naar binnen gaat want binnen staan er nog meer :mad::mad:

8. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ondertussen al betere armor gevonden (dren plantage) ff snel die zooi gejat en via devine intervention m gepeerd, boete betalen en ff je gestolen goederen weer terugstelen. K loop nu wel met zo'n bleude korte broek rond maar dat maak mij nix uit.
    Maar wat mij tot nu toe nog onduidelijk is waar je allemaal kunt joinen. De guildes heb ik ontdekt, een paar huizen en ik ben lid van de naravine clan. Ik ben zelf een warrior, welk huis ken ik dan het beste joinen?

9. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk redoran in ald'ruhn. redoran is meer voor vechters, hlaalu meer voor thieves, en telvanni voor alchemists/mages.

10. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat probleem ook, maar ook als ik hun soort armor niet draag, vallen ze me nog aan, zodra ze me zien.
    Is er ook een oplossing voor? (ik heb ook geen bounty op mun kop)

11. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    zonder dat je met ze praat? weet je zeker dat het Ordinators zijn?

12. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, het zijn zeker ordinators, en nee, ik praat ook niet met ze, en toch vallen ze me aan, das, eigenlijk best lastig, gezien ik nog maar lvl 10 ben, oplossing iemand??:confused:

13. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    ja het zijn ordinators en ze vallen aan omdat dat indoril armor heilig voor hun is, ze blijven je altijd aanvallen zodra ze je hebben gezien met dat armor aan en er is volgens mij geen oplossing voor :p

14. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    jawel check mijn post bovenaan

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0

ik ben overnieuw begonne dus k zit weer op 7.

16. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    das alleen met cuirass en helm wat jij zegt maar als je het eenmaal aan heb gehad is er niks meer tegen te doen ...

17. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    jawel: load:)

18. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    ik niet want dan zou ik een groot stuk terug moeten (5 lvl's ofzo) en daar heb ik geen zin in.. niet dat het me boeit dat die gasten me aanvallen want nu hoef ik niet steeds te taunten

Laatst bewerkt: 2 feb 2003
  19. <doggy>

<doggy> kooool

Leuk Bevonden:
    0
    |:- ik had al gesaved, stom!stom!stom!|:- , 'k denk dat 'k overnieuw ga beginnen...:{

20. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik Armor of Weapons kopen in balmora :) ze zeggen in het westen maar waar is het westen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina