Ik zie de laatste tijd veel TPS(SC) games en nog steeds te weinig FPS games(halo2 ),en vroeg mij af waarom jullie die TPS games kopen . Ik zelf hou er niet van om een hele game naar het zelfde poppetje te kijken(ik wil alleen de victem's zien die ik moet neerknallen) en dan komt er ook nog bij dat de automatische camera stand soms heel iri is. Een voordeel voor sommige is dat je goed de omgeving kan zien,maar in realtime live kan je alleen zien wat je ogen zien en een beetje realisme in spellen vind ik fantastisch(wanneer komt er nou een FPS desertstorm game met de gameplay van halo en battelfied 1942 ). Zoals je kunt zien wint bij mij de FPS game En wie wint er bij Jullie??????????????
Te weinig?? Er zijn meer first dan third person shooters.. Ik vind het allebei wel cool. Bij third person zie je natuurlijk het manneke zelf alle bewegingen ziet maken.
ik vind ze allebij even leuk op hun tijd. want als ik dat geweertje van masterchief ff zat bne, ga ik weer eens kijken naar Sam.
Mwah Halo kan juist wel goed 3rd personen, alleen met 3rd person heb je toch nog altijd het camera-probleem
Bij mij FPS, ik ben het helamal met je eens, ik vind FPS echt super, maar TPS boeien mij echt niet, het geeft een hele andere experience: die van FPS is gewoon niet na te leven
ahum als je splinter cell fps zou spelen zou je denk ik een stuk minder zien, nou kan je de camera anders draaien enzo
FPS vind ik de beste van de twee. Koop morrowind dan kan je FPS en TPS. Twee games voor de prijs van 1
we hebben et over FPS, splinter cell is dus echt geen TPS, meer een third person sneaker, het is de bedoeling om niet veel te schieten dus......... dast kun je niet vergelijken en morrowind is geen TPS of FPS, het is een TP RPG of FPRPG
Verschilt heel erg per spel, bij SC vind ik de 3rd person fantastisch, bij halo vind ik de 1st person weer heel goed.
TPS, ik vind het altijd vet om te zien hoe het ventje beweegt (Mechassault ) In april lekker Brute Force'en, en alles komt perfect
TPS zijn beter voor een console, en FPS beter voor de pc, want dan zit er een muis bij. Zonder muis ben je langzaam en kan ik me niet echt in 't spel verdiepen, vind het al snel saai dan.
ik heb het over het verschil van overzicht bij beide gamesoorten, iemand zei dat fps overzichtelijker was maar dat ben ik niet bij elk spel met hem eens