1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik hou helemaal niet van dit soort spellen normaal gesproken, maar dit is echt SUPER VET!! Ben helemaal verkocht, en dit spel moet ik echt hebben, het speelt HEERLIJK :D
     
  2. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben onder de indruk van de demo.
    Graphics een 10.
    Besturing een 8.
    Camera mocht alleen beter, af en toe schiet ie opeens naar een andere hoek en dan loop je opeens de andere kant op als je nog dezelfde richting ingedrukt hield.
     
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    *Devil May Cry 4 takes place after the original Devil May Cry making it the first direct "sequel" to the first game (DMC1). The OFFICIAL timeline of the series is deemed by Capcom to be following:

    DMC3 --> DMC1 --> DMC4 --> DMC2

    Wat een rare volgorde van games....
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel kort even gespeeld , ik moest koken daarnaa :9 maar deze game ik zeker halen en dit word me eerste DMC !

    vond het zeker vet gedaan .. beetje ninja gaiden "achtig" alleen dan niet zo bizar moeilijk
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja, bekijk het zo:

    Eerst had je DMC 1, daar werd een vervolg op gemaakt -> DMC 2. Tussen die delen zat nog wat tijd, maar daar is niks over bekend. Toen kwam DMC 3 en dachten ze laten we een prequel maken. En nu hebben ze nog 1 gat om in te vullen :)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Gespeeld maar ga hem niet kopen. Word er niet warm van, vind het niet speciaal. Cut-Scenes zien er wel mooi uit :)
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De demo heeft een héle goede indruk op me achtergelaten. De graphics zijn tof en de combo's zijn echt heel erg vet. Dit is m'n eerste Devil May Cry game en al meteen vond ik het super. Het enige wat jammer is, is dat we nog tot februari moeten wachten!

    Je speelt met Nero.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2008
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    MEE EENST!
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Snelle impressie: Camera is niet fijn. Graphics inderdaad lekker strak en mooi.
    Gameplay... Ik krijg nog niet meteen de feel te pakken (had ik ook met Ninja Gaiden).

    Ik zal hem denk ik niet op release kopen... Hij doet mij een beetje kinderachtig aan. (de teksten bij de eindbaas bv slaan werkelijk nergens op). Dit samen met de camera laat me nog ff wachten.
     
  10. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    net die eindbaas verslagen, damn ik vond het echt wel een vette battle.. waarschijnlijk koop ik hem wel meteen bij de release!
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Enigste probleem dat ik met deze game heb dat ik het vergelijk met ninja gaiden.

    Ninja gaiden speelt veel sneller. En dit moet je net iets anders zien lijkt me.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Even wat vragen beantwoorden.

    Ik zet ze wel in spoilertags
    Deze gaan over wat je als dante speelt en wat als nero en de tijdlijn.

    Je speelt de eerste 60% als Nero, daarna 40% als Dante en eindigt het spel met Dante.

    Deel 1 gaat over Dante tegen Mundus. Mundus maakte Vergil (dante zijn broer tot slaaf) die kom je tegen als vijand (Nelo Angelo). Dante verslaat Mundus.

    Deel 2 speelt zich af na 1 met characters die niet terugkeren in de andere delen (behalve trish uit 1). Deze heb ik niet gespeelt ken het verhaal niet.


    Deel 3 speelt zich af voor 1. Hier zie je Vergil hoe hij eerst was voordat hij Nelo Angelo werd onder Mundus zijn controle. Aan het eind gaat Vergil de demonen wereld in en zie je hem Mundus te lijf gaan (wat hij verliest en zijn slaaf wordt.)

    Omdat deel 2 zo slecht ontvangen is wilden ze niet op dat verhaal voort borduren.

    Deel 4 speelt zich af na 1. Hier zijn wel geruchten over Vergil. Is Nero Vergil in andere vorm? Bevat zijn devil arm Vergil zijn ziel? Allemaal speculatie wat we in het echte spel achter komen.

    Eigenlijk moet je deel 2 als een los deel zien. Vaak wordt dit deel omdat het zo slecht ontvangen is zelfs ontkend in interviews.

    Verder net demo gespeelt en het speelt heerlijk. Die demon arm is echt handig om je combo's aan elkaar te knopen. Ook heel makkelijk om lucht combo's mee te maken.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    tot februari moeten wachten!, dude, doordat jij dat zegt lijkt februari heel ver :+ maar nog 2 weken en 1 dag, en dan ligt de game in de schappen!8)
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Omdat jij nu twee weken zegt lijkt het nog langer, dude. Hell no! :+
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    nog heel even en dan is die er :9:+

    btw, is het hier iemand al gelukt de demo uit te spelen van begin tot het eind binnen de 10 minuten?
     
  16. groove

    groove Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    omg: demo gespeeld, dit is vet. anders dan ninja gaiden. Het leek mij oppervlakkiger, maar dan kan aan het lage niveau van de tegenstanders en de lack aan combo's te maken hebben, maar zeker een tof spel.
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Vindt persoonlijk de bovenste mode ( van de 2 die je kan kiezen ) het leukst.

    Hoe gaat dit werken in het volledige spel? Dan gaat het toch gewoon zoals in de bovenste mode? Of wie kan hier wat meer over vertellen?
     
  18. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo gespeeld en het is precies de zelfde demo als die ik in Leipzig al had gespeeld

    Ik ga hem zeker halen
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ziet er goed uit. Voor degene die zo'n games vet vind zal het een topspel zijn. Ik was al niet weg van deel 1, laat staan 2 en 3.
     
  20. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een enorm vette demo, deze ga ik zeker halen.

    Bij die "eindbaas" kun je trouwens ook 2 vette moves doen. Als je hem zover af hebt dat hij daar zonder vlammen staat, moet je maar eens devilbringer (B) bij hem doen, zonder lock, en meteen daarna nog een keer. 1ste keer gooit hij zijn kop in het zand, daarna gooit ie het hele beest omhoog, enorm vet om te zien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina