1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik wist niet dat die er was.
    sorry.
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    maakt niet uit;)
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit gaat nergens meer over.

    Ik kocht Vegas zodra ie uit was en vanaf toen heb ik eigenlijk alleen maar de campaign missies via live gedaan in Co-op met broer en vrienden. Nu echter wil ik echt bezig met de singleplayer campaign mode.

    Ik zit bij de tunnels en dit is niet te doen lijkt het wel, ik probeerde het eerst op realistic en toen op normal en er lijkt geen enkel verschil in te zitten. Maar ik begin me kapot te ergeren aan dit level. Die irritante tangos blijven me elke keer weer irriteren met hun shotguns en dan ben je in no time dood.

    Maar dit is niet leuk meer, want er is geen doorkomen aan. IK ben in 1 schot dood door die shotties,maar zij niet........
    Weer geprobeerd, gelijk dood.....van heeeel ver af een tango en die dood mij in 1x met een shotty? SUREEEEEEE...er is iets raars gaande, want normal is gewoon duidelijk moeilijker dan realistic.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2008
  4. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    tja die missie was idd in het begin best moeilijk, maar na een paar keer doodgaan weet je precies waar de vijanden zijn en als je het dan rustig aanpakt met veel leanen enzo kom je er wel doorheen. Vergeet niet de shotgun op te pakken van de 2e man die je tegenkomt die van de trap komt lopen.
     
  5. Sound NL

    Sound NL Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog steeds het laatste level op Realistic uitspelen, dan mag ik mezelf eindelijk een Rainbow Six Legend noemen 8)
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Leanen? Oh je bedoelt tegen muren en objecten staan met je rug en dan peaken en knallen? Zelfs dan word ik heel snel geraakt...waardeloos dit. Ik wil supergraag verder .
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    wou hier nog ff wat aan toevoegen ookal is het 3 pagina's geleden:p
    door meer kills te maken krijg je niet meer punten!
    je krijgt alleen punten voor gelijkmatig verdeelde teams en tijdsduur.
     
  8. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel vandaag gkeocht, is even wennen dat de multiplayer zo lelijk is...

    Ik gberuik de SCAR of de FAMAS werkt wel goed.

    Heb mn eigen face gemaakt met de vision cam.. lijkt echter dat het 2 rondes duurt voordat de mensne ingame mn kop zien?

    Wel vet spel, kan niet wachten op deel2.

    Hoe zit het nou met bekende bugs enzo? En waarom lopen sommige skinnyguys rond zonder armor? wat is het voordeel dat ze sneller kunnen rennen als ze toch beschoten worden, of mis ik its??
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee je mist niks, je bent zonder armor sneller dat is het voordeel. mbt bekende bugs, r6v stikt van de glitches waar je bijv door muren heen kan schieten of jezelf buiten het level kan werken maar dit ga ik hier niet allemaal opnoemen
     
  10. FPF

    FPF Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je moet die shit gewoon effe in 1 keer uit spelen. Ey Cover wanneer kom je weer is online, kan ik je effe laten zien hoe het moet, ben namelijk weer bezig als een M*****F*****
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2008
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    cover speelt alleen nog maar halo :p (tot maart iig)
     
  12. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    haha :) , maar ik had gistere nog ff rainbow erin gedaan en was wel weer lache. Ik kom wel een keer langs FPF--> Ik wil graag weer een keer gesprayed worden door je MP9 lol\o/. Ook door jou famas trouwens Delphiki dus jij moet ook maar is cod4 laten liggen en r6 komen spele:b:\o/
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2008
  13. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu 4 dagen ofzo en ik vind het echt geweldig.. Maybe omda thet eenbeetje underground is gewordne om dit oude spel te spelen ofzo, dunno. Mare de MTAR vind ik een fijn wapen en de nades werken ook lekker. Het heeft idd iets wat cod4 mist, maar he tmist ook iets wat cod4 wel heeft, betere en scherpere graphics, iets meer nauwkeurigheid ect, maja deel2 komt eraan! Dus hopen dat ie het goedmaakt.

    Still no word on vision cam support in deel 2??????
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Goedmaakt?:confused:
    Omdat ie niet zo mooi eruit ziet als een spel dat ruim een jaar later uitkomt??
    Volgens mij is dat normaal en heeft Ubisoft helemaal niks goed te maken.
     
  15. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    haha best wel hoor, tis raar dat een spel dat in 2006? uitkwam geen juiste lightmapping heeft in sommige levels. Komop zelfs Quake3 had dat al :p
     
  16. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    wat bedoel je dan met lightmapping ?. licht effecten vind ik juist een van de sterke punten van deze game.
     
  17. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel al tijden niet meer gespeeld mede door het klote joinen enz , vergleken bij cod4 :thumbs: misschien binnekort deze maar weer is spelen.
     
  18. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    verbaast me hoe lang deze game leuk blijft, cod4 werd me een beetje saai dus ben ik weer met rainbow begonnen en nog steeds blijf ik nieuwe dingen ontdekken, alle guns in deze game voelen ook echt anders aan.
     
  19. Cover

    Cover Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een capture card gekocht\o/ en gelijk mijn eerste clanmatch die ik op videoband had opgenome ff op youtube gezet. Dit was trouwens anderhalve maand na de release van R6 Vegas en toen was ik nog niet echt goed.

    [yt]RZItun9o2fU[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2008
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik kan de namen niet lezen :p met wie en tegen wie speel je daar?
     

Deel Deze Pagina