Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je stunts wilt maken voor die achievements kun je ze makkelijk maken op het vliegveld. Dit is een van de 'secret' plekken.

    Deze guide kan er wel bij helpen. Staan ook de auto's in, met een uitleg erbij of deze goed of niet goed zijn. Ook alle plekken waar de stunts en smashes zich bevinden. Erg handig.
    http://www.mycheats.com/view/superguide/19733/burnout_paradise/xbox_360

    Ik zit een beetje met 2 achievements. 'Watt!' waarbij je een tijd moet zetten op een straat. Iemand enig idee hoe dat moet? Verschillende guides zeggen dat je gewoon door de traat heen moet rossen met je boost aan. No luck tot nu toe. Zelfde geldt voor ' Its Showtime.' Set a Showtime Road Rule East. Crawford Drive.
    Klint makkelijk, maar mij lukt het niet.

    Vandaag trouwens een erg fijne auto gevonden, de Watson R-Turbo Roadster. Goed weggedrag, ook tijdens je boost. Gaat ook niet snel kaputt.

    Verder nog steeds een goed spel. Nog 10 races te gaan tot mn burnout drivers license.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Goed, ik denk toch dat ik nu ook voor Burnout ga. De Gamespot review gaf eigenlijk de doorslag, vooral door het commantaar aan het einde van de videoreview. Je vindt het ook terug in de geschreven review:

    "If you're one of the people who tried the Burnout Paradise demo and formed a rather negative opinion of the game, you're not alone. But if you have any affection for the series, you really owe it to yourself to give the full game a look. The demo did little to truly represent what a superbly fun racer this game can be."

    Het volledige spel schijnt dus erg strak te zijn.
     
  3. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb deze post ook op het Insidegamer forum gepost, ik vond het de moeite waard om 'm hier ook te posten;
    De voor de hand liggende pluspunten van de game (;Grafish errug slick, en boordevol detail.- Speelt erg lekker.-Sandbox game, wat voor erg veel vrijheid zorgt.) zijn al vaker genoemd, en bij deze nog ff benadrukken dat de game ook een geniale Online modus heeft.

    Toch wil ik ook nog ff wat kwijt over de eerder genoemde minpunten.
    > (1) In een andere recencie klaagde iemand over het feit dat er te weinig structuur in de game zit, dat het een onduidelijke wirwar is van mogenlijkheden en dat het daardoor moelijk is om te bepalen wat je het als beste als eerste mee kunt beginnen.
    > (2) Ook bij Gamekings zeurden de heren over het feit dat er 1 grote ''fok-up'' in het spel zt , en wel de minimap onder je scherm; hij is te klein en mede daaardoor zou het te lastig zijn om tijdens een race de route te bepalen. Want wat is dat kaartje toch klein en ( op het eerste gezicht) onduidelijk. Ze denken '' hoe moet ik nu gelijk in 1 keer de snelste weg vinden met dat kleine kut kaartje ?'' Om de haverklap knallen ze ergens tegen aan, om dat ze zich teveel focussen op dat kaartje.En dus switchen ze om de 2 seconden van game naar pauze/map scherm om hun snelste route te tjekken en plannen.
    > (:cool: Hier op het forum lees ik enkele negatieve reacties wat betreft het feit dat er geen restart functie in zit, waardoor je, als je denkt dat je verliest, weer helemaal terug naar de start MOET rijden om op nieuw te begginen.

    Mijne Heren (en hopelijk toch ook wel enkele) Dames.
    Dit zijn inderdaad flinke minpunten....
    Voor iemand die zijn spel op de snelst mogenlijke, al structureel afvinkende, manier wil uitspelen
    En laat dat nou net niet de opzet zijn van de makers van het spel zelf.
    Burnout Paradise breekt opzettelijk met alle ongeschreven wetten en regels die gelden in race / sandbox game. En dat bregt mij gelijk aan minpuntje;
    > (1) Tijdens de intro word het zelf al gezegd " Be ready to experience a game like you've never experiencend before'' Daarna krijg je je eerste wagen, word je midden in de stad gedumpt, en je zoekt het maar lekker zelf uit wat je wilt gaan doen. Alles mag ,niks MOET, Paradise City in zijn geheel is gelijk van het begin vrij. Telkens als de gelegenheid zich daar voor leent, vertelt een ( ja, dat wel, irritante) DJ wat je eventueel hier en nu zou kunnen doen maar het hoeft en moet niet persé NU
    Het doel van het spel zelf is gewoon lekker , al scheurend, Paradise City verkennnen. Alle short cuts, alle jumps vinden. En ''on the fly'' - intuitief- deelnemen aan verschillende race events die letterlijk op elke straathoek te vinden zijn. Voor mensen die behoefte hebben aan structuur, en al gelijk met hun handjes in hun haar zitten en roepen '' Wat nu!?! Wat nu !?!'' inderdaad héééél erg vervelend.
    En als ze dan gelijk aan hun eerste race mee doen lopen ze gelijk tegen het volgende euvel aan;
    > (2) Want ze kennen de layout van de wegen niet, omdat ze hals over kop zijn gaan racen, omdat dingen zo snel mogenlijk unlockt moeten worden, zodat ze zo snel mogenlijk kunnen zeggen dat ze m uitgespeeld hebben. Gelukkig heb ik niet zon overhaast gevoel en ben ik begonnen met een beetje verkennen, en ben geleidelijk aan races en zo gaan doen. Ik ken nu grotendeels de belangrijkste gedeeltes en wegen bijna uit mn kop, en gebruik de kleine kaart enkel nog waar ie voor bedoeld is,als een referentie. Wat is er toch godverdomme gebeurt met die echte gamers die niet zeuren en gewoon moeite doen voor hun game
    Maar goed, de meeste willen gelijk alles zo snel mogenlijk unlocken, dus gaan ze gelijk racen, met als gevolg dat ze maar moelijk kunnen winnen, en vaak een race over nieuw moeten doen.
    En dan worden ze weer geconfronteerd met het feit nummero ;
    > (:cool: Dat er geen restart functie in zit en dat ze HELEMAAL terug na de start moeten rijden- want die race, die hebben ze gekozen, en dus zal en moet ie als eerste afgevinkt worden.
    Kruip bij je moeder op schoot en ga een potje janken dan.
    Of doe zoals ik; als je merkt dat je niet meer kunt winnen ( van de A.I. die redelijk fair is) stop je car, sta voor 2 á 3 seconden stil (waardoor je de race beendigt) en , als je toch nog verder wilt met unlocken, knal ff na het volgende stoplicht en begin aan een nieuwe race.... Die andere race haal je de andere keer wel.

    Geniaal spel met een verfrissend en (in deze maatschappij) gedurfd concept.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Helemaal mee eens!

    En, vooral nu in het begin nog, bij online races weet bijna niemand precies de weg. Lol ten top 8)

    Net zo'n 4uur achter elkaar zitten spelen! Met amerikanen. Zo'n 70challenges afgewerkt . 8)

    En dat terwijl ik nog maar 5 auto's heb unlocked :9 Werkt prima.
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    nounou jongens, jullie mening heeft me al bijna overtuigd hem toch te gaan kopen, aangezien Februarie toch een kutgame maand is, want mercenaries is weer uitgesteld , maarre, @ psychoboy jack, je hebt de minpunten wel aardig weerlegd ja.
    Wat is een forum toch fijn
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Lijkt me vette game, alleen nét niet mn geld waard. De reclame kon trouwens ook beetje beter in elkaar gezet worden qua muziek (Guns N' Roses - Paradise City)
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je vind het nummer van Guns N'Roses slecht dan? Mainstream like hell, maar verder wel erg passend gevonden...
     
  8. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik vind het een geweldig nummer, daar niet van :p Maar de stukjes die werden gekozen en hoe de reclame in elkaar zat vond ik niet echt kloppen. Je kon dat laatste "yyeeaaahh babyyyyy" beter als einde doen dan "yeeahhh *gitaareind*".

    Of in het begin, dat je eerst rustig de autos ziet rijden *begin deuntje* en wanneer ze gaan crashen *gitaarsolo*.

    Maar nu ga ik eigenlijk best wel heel serieus op een reclame in :emo:8)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Buckket, ik heb deze game nog niet maar dat linkje wat je op de vorige pagina postte is wel erg handig idd! Bedankt. :) (game ga ik deze of volgende week ff halen)
     
  10. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Zat gisteravond ook met een stel amerikanen te spelen. Was een compleet gekkenhuis omdat inderdaad niemand de weg (nog) weet.
     
  11. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik moet zeggen dat het dat juist, omdanks dit ongemak, het een stuk leuker maakt. Je ziet iedereen een bepaalde kant uitvliegen en doordat iedereen wel eens crasht wil nog niet eens zeggen dat iemand die de kortste route neem ook wint. Daarnaast zorgen anderen er wel voor dat er een "takedown" zo nu en dan komt. In ieder geval is de game juist erg verrassend omdat iedereen ermee kan doen wat ie wil online. Minder leuk is als je met zoveel mensen online bent en samen een uitdaging aangaat is er regelmatig iemand die vroegtijdig stopt waardoor de challenge voor dat aantal personen automatisch gecancelled wordt.

    Ben je into serieus gaming en vindt je het echt tof om samen te werken aan die uitdagingen (maar niet in het midden van een challenge weggaat)... voeg me dan toe / join me: MARVIC NL
     
  12. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk simpel maar niet 100% eerlijk, drift rondjes met boost.
     
  13. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ook dat je: Parallel Park

    Power Park with a 100% rating

    Hoe doe je dat en hoe haal je die ? :{
     
  14. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Langs de wegen staan vaak auto's geparkeerd. Als je aan komt rijden en je draait je auto dmv remmen en draaien en je parkeert je auto er zo goed mogelijk tussen krijg je 100% rating. Niet zo heel moeilijk.

    Als je op youtube zoekt naar Power Parking kun je vast precies zien hoe het moet en wat er bedoelt wordt.


    EDIT:
    \o/Uitgespeeld, heb mn Burnout-drivers license\o/

    Nu nog alle events en zooi doen voor de elite license. Weet niet of ik daar heel veel zin in heb.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn het trouwens echte merken? Dus Mercedes, Dodge en weet ik veel?
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Jezus, heb je haast ofzo? 8)
     
  17. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk spel, beetje cruisen en soms een event pakken, online play is ook super, lekker gekkenhuis(toevoeging van samen challenges behalen is geweldig! Ook tof: Soms geeft de DJ aan dat er een auto in de stad rijdt die je kan takedownen als je hem ziet en hem vervolgens op kan pikken in de junkyard, erg tof, als een gek die auto achtervolgen...
     
  18. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt alsof je inderdaad haast hebt met Gamerpoints te verzamelen... ? Gelukkig neem ik de tijd ervoor... zodat ik langer van het spel kan genieten. O-)

    Wellicht moet je de online modus nog "ff" doen? ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  19. mutske

    mutske Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij maar in races kan je toch pokke moeilijk zien hoe je moet rijden ??
    Heb echt moeite zal miss aan mij liggen???
     
  20. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er ook last van, verlies daardoor ook vaak... handig is wel om net als de race start even op je map te kijken en te onthouden waar je links of rechts moet afslaan...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina