Welke setjes hebben DTS en DD 5.1??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WiXX, 30 okt 2002.

1. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb een rondgekeken en ben erachter gekomen dat de 5700 set van Creative een dts setje is, maar wat ik me afvroeg wouter had hier eens een foto laten zien van zon 5.1 set van thrustmaster weet iemand meer over deze set?? of waar ik info kan krijgen??

2. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

druk op zoeken en dan invullen: thrustmaster.

dan vind je heel veel info en een foto.

Is hij al uit eigenlijk?

Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2002
  3. ralph18

ralph18 neij-wiert de gekste

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 okt 2002
  4. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik heb ff een paar vragen over dit setje:

- is dit setje draadloos?
    - wanneer komt hij uit?

5. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand wat over dat setje van creative voor de xbox? Daar stond een stukje over op gamez.nl is dat dezelfde of niet?

6. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speakersets voor consoles

Games zien er tegenwoordig niet alleen goed uit maar klinken ook beter. Creative Labs springt in op die ontwikkelingen en introduceert een aantal speciale speakersets.

Het aantal consolebezitters groeit nog steeds flink. Dat is niet alleen goed nieuws voor de console- en spelproducenten maar ook de firma's die accessoires produceren voor consoles profiteren flink mee. Dit soort spullen varieert van allerlei kabels, tasjes tot portable LCD-schermen.

Creative Labs ziet deze markt wel zitten en komt uit met twee verschillende speakersets. Geluid is immers een belangrijk ingrediënt van de meeste games. Bovendien worden consoles zoals de Xbox en PS2 ook veel gebruikt om DVD-films af te spelen.

Speciaal voor de gamers die meer willen, dan het standaard geluid dat hun TV produceert, komt Creative met de Creative Inspire 5.1 Console 5500D en de Creative Inspire 2.1 Console 2400. Voor geluidspuristen is volgens de firma de Inspire 5.1 de beste keus. Deze set bevat namelijk een Dolby Digital Decoder, vijf boxen een subwoofer en een afstandsbediening. Aan dit hele setje hangt wel een prijskaartje van 219 euro.

Voor wie dat een beetje te veel van het goede is heeft Creative ook nog de Inspire 2.1. De twee boxen en subwoofer moeten meer geluid de huiskamer inbrengen. Deze speakerset is een stuk goedkoper en kost 49,90 euro.

Beide speakersets zijn volgens Creative vanaf vandaag beschikbaar.

Bron: http://console.gamez.nl

[​IMG] [​IMG]

7. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
  8. Kees

Kees Bring out the gimp!

Leuk Bevonden:
    0
    Die Creative Inspire 5.1 Console 5500D kende ik nog niet, is ook een stukje goedkoper..

Volgens mij ongeveer dezelfde specs als 5700

9. JvdM

JvdM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand in welke winkels deze creative inspire 5500d te koop is, kan ze nergens vinde!!!!
    Ik bedoel geen internetwinkels, haat die :mad:

Laatst bewerkt: 1 nov 2002
  10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    De 5700 heeft het voordeel dat hij ook DTS ondersteund

11. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kom je daar nou bij dat de 5500 geen DTS ondersteund?

kijk nog is goed op de doos van het plaatje hierboven

of klik hier voor info op de site van creative

De speakers van de 5700 zijn krachtiger en zuiverder

Laatst bewerkt: 1 nov 2002
  12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ja er staat nog steeds nergens dat hij DTS ondersteunt. Ik weet niet of je het weet maar koop het setje maar pak een film die DTS encoded is zet hem op DTS en luister dan maar en wat krijg je dan??

Juist helemaal niks, geen geluid omdat het signaal niet verwerkt kan worden door de versterker omdat hij alleen maar dolby digital 5.1 en pro logic ondersteunt.

13. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry]:-

d8 dat DTS het zelfde was als Dolby digital...

]:-

14. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    die creative set voor 219 is vet goedkoop!!! de meeste 5.1 sets zijn rond de 500 euro, ik ben ook een beetje op zoek geweest in winkels de afgelopen week, en zag alleen maar setjes van die prijs!! :D
    ik vraag me alleen af of dr meerdere hardware op aangesloten kan worden...want dan lus ik ook ff mn dvd speler dr aan :D:D

15. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    whoa!! die is 319 euro!!

olol ik zie hierboven nu dat dat komt door de DTS ondersteuning en betere boxen :)

das het wel waard! het verschil tussen 5.1 en DTS is bij sommige films echt abnormaal :D

DTS klinkt echt heeeeeeeeeeeeel vet :D

Laatst bewerkt: 2 nov 2002
  16. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik moet eerlijk zeggen ik hoor het verschil niet zo tussen dts en dolby digital 5.1 maarja het is natuurlijk wel stoerder om te zeggen dat je het hebt he :D

Daarom ga ik me ook die 5700 set halen

17. slim shady

slim shady freaky-one

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hier een beetje zitte rondzoeken op het forum, maar eigelijk niet gevonde wat ik zoek.

Ik ben van plan de boxenset "inspire 2.1, 2400" te kopen, voor me xbox, maar ik zou meer hierover willen weten, en of dit echt de moeite waard is om te kopen...

thnx

18. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    op de creative inspire 5.1 5500D kan je DVD speler,XBOX,PS2,TV,Radio aansluiten...en PC..moet je wel een 5.1 card hebben

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1

bij paraditgit kun je ze halen, is een pc winkeltje

20. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar dan ben je echt doof als je het verschil niet hoort |:-

Deel Deze Pagina