Ik heb een rondgekeken en ben erachter gekomen dat de 5700 set van Creative een dts setje is, maar wat ik me afvroeg wouter had hier eens een foto laten zien van zon 5.1 set van thrustmaster weet iemand meer over deze set?? of waar ik info kan krijgen??
druk op zoeken en dan invullen: thrustmaster. dan vind je heel veel info en een foto. Is hij al uit eigenlijk?
ik weet niet zeker of het deze is http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=hardware&id=41 http://www.gamereactor.net/presse/presse.asp?presseid=94 op de link hierboven staat ergens dat ie in nov uitkomt ik weet niet of dat ook in nederland is Availability 5.1 Sound System will be available from November 2002, at a recommended retail price of €229.00. 2.1 Sound System is available at a recommended retail price of €69.99.
weet iemand wat over dat setje van creative voor de xbox? Daar stond een stukje over op gamez.nl is dat dezelfde of niet?
Speakersets voor consoles Games zien er tegenwoordig niet alleen goed uit maar klinken ook beter. Creative Labs springt in op die ontwikkelingen en introduceert een aantal speciale speakersets. Het aantal consolebezitters groeit nog steeds flink. Dat is niet alleen goed nieuws voor de console- en spelproducenten maar ook de firma's die accessoires produceren voor consoles profiteren flink mee. Dit soort spullen varieert van allerlei kabels, tasjes tot portable LCD-schermen. Creative Labs ziet deze markt wel zitten en komt uit met twee verschillende speakersets. Geluid is immers een belangrijk ingrediënt van de meeste games. Bovendien worden consoles zoals de Xbox en PS2 ook veel gebruikt om DVD-films af te spelen. Speciaal voor de gamers die meer willen, dan het standaard geluid dat hun TV produceert, komt Creative met de Creative Inspire 5.1 Console 5500D en de Creative Inspire 2.1 Console 2400. Voor geluidspuristen is volgens de firma de Inspire 5.1 de beste keus. Deze set bevat namelijk een Dolby Digital Decoder, vijf boxen een subwoofer en een afstandsbediening. Aan dit hele setje hangt wel een prijskaartje van 219 euro. Voor wie dat een beetje te veel van het goede is heeft Creative ook nog de Inspire 2.1. De twee boxen en subwoofer moeten meer geluid de huiskamer inbrengen. Deze speakerset is een stuk goedkoper en kost 49,90 euro. Beide speakersets zijn volgens Creative vanaf vandaag beschikbaar. Bron: http://console.gamez.nl
Die Creative Inspire 5.1 Console 5500D kende ik nog niet, is ook een stukje goedkoper.. Volgens mij ongeveer dezelfde specs als 5700
weet iemand in welke winkels deze creative inspire 5500d te koop is, kan ze nergens vinde!!!! Ik bedoel geen internetwinkels, haat die
Hoe kom je daar nou bij dat de 5500 geen DTS ondersteund? kijk nog is goed op de doos van het plaatje hierboven of klik hier voor info op de site van creative De speakers van de 5700 zijn krachtiger en zuiverder
Ja er staat nog steeds nergens dat hij DTS ondersteunt. Ik weet niet of je het weet maar koop het setje maar pak een film die DTS encoded is zet hem op DTS en luister dan maar en wat krijg je dan?? Juist helemaal niks, geen geluid omdat het signaal niet verwerkt kan worden door de versterker omdat hij alleen maar dolby digital 5.1 en pro logic ondersteunt.
die creative set voor 219 is vet goedkoop!!! de meeste 5.1 sets zijn rond de 500 euro, ik ben ook een beetje op zoek geweest in winkels de afgelopen week, en zag alleen maar setjes van die prijs!! ik vraag me alleen af of dr meerdere hardware op aangesloten kan worden...want dan lus ik ook ff mn dvd speler dr aan
whoa!! die is 319 euro!! olol ik zie hierboven nu dat dat komt door de DTS ondersteuning en betere boxen das het wel waard! het verschil tussen 5.1 en DTS is bij sommige films echt abnormaal DTS klinkt echt heeeeeeeeeeeeel vet
Ik moet eerlijk zeggen ik hoor het verschil niet zo tussen dts en dolby digital 5.1 maarja het is natuurlijk wel stoerder om te zeggen dat je het hebt he Daarom ga ik me ook die 5700 set halen
ik heb hier een beetje zitte rondzoeken op het forum, maar eigelijk niet gevonde wat ik zoek. Ik ben van plan de boxenset "inspire 2.1, 2400" te kopen, voor me xbox, maar ik zou meer hierover willen weten, en of dit echt de moeite waard is om te kopen... thnx
op de creative inspire 5.1 5500D kan je DVD speler,XBOX,PS2,TV,Radio aansluiten...en PC..moet je wel een 5.1 card hebben