1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dergert

    Dergert Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ook mijn 5 gratis hd-dvd's binnen gekregen. Zonder mailen en bellen waar ze bleven. Bon op 28 dec op de bus gedaan. Dus binnen een maand binnen \o/
     
  2. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze nog steeds niet binnen. Begin er zo langzamerhand wel de schijt van te krijgen...
     
  3. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze laatst ook gemaild, volgens mij woensdag of zo. Omdat die van mij niet was aangekomen volgens hen. Nu keek ik vandaag bij de post en daar waren ze al! Of dat is retesnel gegaan nu of ik krijg straks nog een setje van 5 door een fout van hen. :+

    Trouwens op mijn Dreamgirls HD-DVD stond een sticker van Franse versie met Nederlandse ondertiteling, terwijl dat gewoon een engels hoesje is en children of men waar niks op stond een Frans hoesje... Ik denk dat ze iets verwisseld hebben of zo. :+
     
  4. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je heel veel geluk hebt...

    ik had vandaag nog gebeld, waarom ik niks had ontvangen,
    heeft ze het nagekeken en ze hadden het dinsdag verstuurd...

    en heb ondertussen niks meer ontvangen...
     
  5. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan een kleine dag verschil inzitten. Staan trouwens 2 data op de sticker op de envelop. 22.01.2008 en 23.01.2008. Ik ga er maar vanuit dat ze hem de 23e hebben verstuurd, want toen heb ik dus ook mijn mail gestuurd.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mijn pakketje was de 15de verstuurd en de 23ste binnen. Dat is dus een week. Je kunt ze dus volgende week verwachten denk ik.
     
  7. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook nog altijd dat formulier voor die dvd actie insturen. Hoeveel postzegels moeten erop!?
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    1.
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Plus nogeen (min een beetje) voor als je het met de priority dinges mee wil laten gaan. Heb ik wel gedaan destijds kost iets van 70 eurocent.
     
  10. Bart009

    Bart009 BeeYou

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon in een envelop toch en k dump m gewoon in de brievenbus?
     
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag maar heeft hddvd nog wel toekomst? Het is toch bijna zeker dat blue ray gaat winnen. Was van plan er een aan te schaffen maar vind het een beetje zonde als ze verliezen.
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk niet, maar als je niet van plan bent binnen 2 jaar een Blu Ray speler te komen heb je met een HD DVD speler een goedkope upscaler van je oude DVD's, en kan je toch al een flink aantal films in HD kwaliteit zien (er zijn al flink wat HD DVD's uit).
     
  13. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand anders ook een probleempje met The Matrix Reloaded HD DVD? Bij scene 22 loopt mijn schijfje namelijk vast...
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Power of the People.. wie weet.. als mensen maar blijven kopen..
    Dat lijkt me de officiele verklaring, verder is het een verloren zaak. Tenzij Toshiba echt heeft weten te stunten met die actie van vorige week in de V.S. Jan Mondaal hoort nu pas van High-Def en van dat Blu-ray pwnz HD DVD nieuws, en dus is Blu-ray vanaf nu de beste. Dan is de HD DVD disc per definitie minder.
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand Pan's Labyrinth al bekeken? Ben binnenkort jarig dus moet ff wat leuke ideetjes doorgeven ^^. Kunnen jullie me misschien nog meer aanraders noemen? Ik heb nog niks, behalve die van de actie van ms...
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  16. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Transformers
    Matrix
    300
    Troy

    Zijn wel erg vette films voor op HD.
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    300? de effecten zullen inderdaad wel vet zijn, maar in de bios vond ik dat zo'n baggerfilm :x

    Die andere 3 lijken me idd gaaf, tnx :)
     
  18. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Transformers heb ik al, echt een must have voor HD-DVD owners, het geluid in deze film alleen al is niet normaal. Echt een hele goede mix.
    Troy heb ik ook. 300 was wel aardig, hoef ik niet in HD.
    Rest me alleen nog de Matrix Trio.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De 22ste een mail gestuurd dat ik Troy niet had gekregen maar 2x Tokio Drift, en dat ik graag Troy nog wilde. De 23ste kreeg ik een mail terug dat ze 'm op zouden sturen. Dus mijn verwachting was dat het nog wel even kon duren. Wat werd zojuist afgeleverd? :cool:

    [​IMG]

    Waarom kan dit wel binnen 5 dagen en die andere DVD's binnen 3 maanden? 8)
     
  20. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Goh wat stond er net voor de deur :+
    GLS met een pakketje en ja hoor ook mijn 5 dvd's zijn binnen.

    Heb er alleen geen reet meer aan want ik heb hem verkocht.

    Dus wie interesse heeft mag ze kopen voor een schappelijke prijs zie verkoopforum :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina