1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey wat is de beste 22" of 23/24" voor alleen een Xbox op aan te sluiten?
     
  2. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Oude xbox? dan maakt het niet zoveel uit. Als je een 360 bedoelt dan kan je het beste voor een 24" gaan om zo full hd ondersteuning te hebben.
     
  3. y3nis

    y3nis Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe groter hoe beter toch :D
     
  4. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar welke. Die 245B is mij al te duur en dat is geloof ik de goedkoopste..
     
  5. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 jan 2008
  6. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    De Syncmaster 225MW heeft een TV-Tuner en is 22".. Kost zo'n 350 euro.
    En volgens mij heeft de Syncmaster 2032(BW) ook een tv-tuner.. is wel 20"
     
  7. LordTB

    LordTB Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 245B en ik ben er echt super tevreden over. Ik zit er zo'n 1.5 tot 2m vanaf en het scherm is groot genoeg. Ook lekker hoge resolutie, supermooie kleuren en lage responstijd. Het is echter wel een groot ding om zo maar even op je bureau te zetten maar als je plaats genoeg hebt raad ik hem echt aan :)
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Op de plek waar ik mijn HP W1907v heb staan is 19" perfect (mooi, strak, goedkoop en groter past niet en zou onpraktisch zijn). Enne, ik zit op 60 cm van het scherm
     
  9. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0

    Zeker een mooi scherm! Het wordt dan of deze of de 2032MW....
     
  10. Asharith

    Asharith Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    welke resolutie gebruik je ? Ik heb ook de 245b op mijn pc maar duurde ff voordat ik door had hoe ik de 1920x1080 resolutie kon gebruiken, geen pixelmapping helaas.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2008
  11. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey jongens,

    Ik zag bij paradigit deze monitor in de aanbieding
    Iiyama ProLite E2202WSV-1

    Ik ga hem grotedeels voor mijn computer gebruiken maar misschien ook wel ooit voor de 360. Ik vroeg mij alleen af of het is. Kost 229,--

    Lijkt jullie het een goede koop?
     
  12. LordTB

    LordTB Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik hem alleen voor mijn xbox, die staat nu op 1080P. Maar idd als ik naar het menu'tje van het scherm zelf kijk staat ie nog gewoon op de beginresolutie, 680 x 480 als ik me niet vergis...
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er ook bepaalde instellingen voor zo´n TFT monitor (om het beste beeld te krijgen zeg maar)? (ik gebruik zelf de 226BW van samsung)

    Trouwens JSRF doet het ook niet op VGA.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij doet JSRF het wel over vga hoor :) Dacht dat ik de normale kon spelen. Die van het sega-pack weet ik niet zeker.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Van het sega pack bedoelde ik ma´ja >_>.

    Iemand nog info over mijn monitor?
     
  16. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    hoopt dat iemand me kan helpen*

    Ik ben van plan de Samsung Syncmaster 2032MW te halen.. Dit, omdat de monitor eigenlijk gewoon hetzelfde is als een tv. Er zit een tv tuner in(coaxingang) , scart-, vga-, dvi-, hdmi-, component-, composiet en s-video-ingangen zitten er allemaal op.

    Ik wil dit gaan gebruiken als pc-monitor (hiervoor ga ik de vga of dvi ingang gebruiken), als tv-tje (hiervoor gebruik ik de gewone coax ingang). De xbox wil ik hier ook op aansluiten, dit via de component of via hdmi (wat later pas kan vanwege een non-hdmi xbox 360 die ik nu heb). Welnu, de vragen:

    1. Er staat op de site dat deze monitor 1080p kan verwerken, maar op welke ingangen? HDMI en/of component? Heb de manual doorgespit maar niet echt gevonden... Weet iemand dit toevallig?
    2. Dit beestje heeft een native resolutie van 1680x1050, op de site staat dus dat de monitor 1080p kan verwerken. STEL ik pomp 1920x1080 in de tv via hdmi of component...Zal dit dan dus worden gedownscaled naar 1680x945? klopt dit? vanwege het 16: 9 signaal dat het gaat krijgen op een 16:10 scherm..

    //edit: link naar de monitor
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2008
  17. MelvinV

    MelvinV Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een vraag:

    Ik heb 'n Samsung syncmaster 920n, maar dat boeit niet. Ik zoek een apparaat die van 1 vga input er 2 kan maken , met een schakelaar, zodat ik mn pc ook nog kan gebruiken :D
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
  19. MelvinV

    MelvinV Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx :D
     
  20. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand ervaring met de Samsung Syncmaster 226BW? Ik sta op het punt deze te kopen, al wil ik graag van te voren wel weten hoe hij gaat icm de 360. Hier ga ik hem voornamelijk voor gebruiken.

    Wat ik al weet is dat er geen pixel mapping 1:1 aanwezig is, waardoor het beeld bij sommige games uitgerekt wordt naar 16:10. Ik weet niet hoe groot dit verschil is en of het heel storend is?

    Daarnaast moet ik weer een VGA kabel halen. Deze heb ik eerder gehad icm een 17" CRT monitor. Ik vond bij VGA de kleuren nogal vaal op die monitor, veel minder vol dan op de TV via component. Volgens mij kun je sinds de fall-update de kleuren aanpassen in het dashboard.

    Dus, graag hoor ik van iemand die ervaring heeft met de 226BW hoe hij gaat icm de 360, en of je last hebt van ghosting of uitrekking van het beeld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina