heej Krast jullie xbox ook je spellen?/ want op sommige spellen van mijn broertje zitten echt super vette krassen... later
Maakt niet uit, sommige DVD players in de Xbox doen dat. Er zijn 3 verschillende DVD-drives. Van 1 is bekend dat hij krassen maakt, maar enkel op de buitenste laag, wat geen problemen maakt bij het afspelen van de games.
Heb zelf een Thompson DVD-drive maar bij mij zitten op een paar Games kleine krasjes. Deze krasjes zitten dan op de buitenste-ring van de DVD. Ik denk zelf dat de oorzaak van SUPER VETTE krassen ergens anders vandaag moet komen.
ik heb geen last van krassen....maar die enorme krassen komen toch denk ik ergens anders vandaan (klein rot broertje ofzo )
ik vind dat het helemaal niet mag krassen op je xboxgames dus dan zou ik er metteen terug mee gaan naar de klantenservice. Slechte zaak.
ik weet niet welke dvd drive wij hebben, hoe kan ik dat zien. Het zijn niet van die vette krassen. allemaal van die kleintjes. Maar ze irriteren wel.... zeker bij Morrowind!
Mijn broertje huurt vaak games bij de videotheek , maar als je ziet hoe die DVD's eruit zien. Zitten vol met krassen het lijkt wel als ze gebruikt worden als een frisbee.
ik ontken alles!!! maar je kon toch horen als je een thompson had aan twee geluiden voor het opstarten ofzo anyway daaraan hoorde ik toen dat ik een thompson had maar hij maakt geen krassen
Bij zitten die kleine krasjes alleen op de games die tegelijk uit kwamen met de Xbox. Alleen op de games Halo en Oddworld zitten deze krasjes. Op mijn overige games heb ik last. Op de volgende site zijn foto's te zien met de verschillende DVD-drives. http://precisionmods.com/xbox-dvdrom.htm Wanneer je een DVD-drive hebt met 2 extra gaatjes dan is het een Samsung.
k zou 'm niet open gaan maken als ik jou was, tenzij je je garantie wil laten vervallen natuurlijk gewoon ff de klantenservice bellen, die weten t wel.
Ik heb ook een Thompson maar de krasjes komen bij mij alleen voor op 2 games ( Halo en Oddworld ) Mijn andere Games , DVD-films , CD's zijn geen krasjes te vinden.
Wacht even, nu raak ik in de war... Welke DVD-drives worden er door de Xbox gebruikt en hoe kun je precies zien welke je hebt?
Er worden 3 merken Dvd-drives gebruikt. Philips - Thompson en Samsung. Op de volgende site vindt je 2 foto's van de verschillende merken. Alleen Samsung staat er niet bij , maar in de la van deze zitten 2 extra gaten. http://precisionmods.com/xbox-dvdrom.htm
Maar nu weet ik nog niet welke krast...hahaha werd gisteren ook helemaal gek. Jedi Knight bleef heel de tijd hangen.... Ik denk dat ik hem maar ga opsturen... weet niet of ik wel zonder mijn xboxje kan... Maar wat is het telefoon nummer?? EN kost dat nog geld ofzo??? Ik las dat je ook je spellen vergoed kreeg, is dat waar??? Groetjes