1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    OW wat lekker.
    Zo'n gast online(ranked) dacht heel origineel te zijn en nam Barcelona. Ik nam voor de lol een half sterren ploegje(AC Lugano). Haha en ik won gewoon 5-2.
    Best wel owned, vooral omdat hij toch al zo'n 80.000 punten had. Hij was dus niet helemaal noob:p
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Iemand met 80.000 puntjes kan nog makkelijk noob zijn
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, maar je zou toch verwachten dat je dan wel wat kunt niet?
    Tenminste, ik was toen al een stuk beter dan toen ik begon lijkt me zo.
     
  4. worsermichael

    worsermichael Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan inderdaad want heb er ook zat gehad die 130.000 punten hadden.

    Maarja ik ben hier nieuw en zit momenteel ook in jullie competitie onder de naam worsermichael ;)
    Hoop dat ik binnenkort is een paar mensen in de competite online zie zodat ik even mijn kunsten *kuch* kan laten zien met feyenoord :p
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Tja, ik heb 200.000 punten dacht ik :b:
     
  6. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je mooi tegen mij ik heb namenlijk Ajax ;). Tegen de anderen in de competitie maak je niet veel kans want die hebben barcelona,chelsea, etc. Dat is een heel stuk moeilijker voetballen.
     
  7. tencoatie

    tencoatie Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    is er ng een competitie vrij en hoelaat spelen jullie die wedstrijden
     
  8. worsermichael

    worsermichael Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kan ik eens even bekijken wat ik tegen jou kan ;)

    hoop dan wel dat ik je binnenkort online zie... ik zal nu zo wel even kijken wie er zijn.... zal wel niemand :p en dan kijk ik vanmiddag rond half 5 ook wel even ;)
     
  9. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er een site bestaat waar een aantal trucjes enzo voor Fifa 08 staan beschreven?
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Op youtube heb je een filmpje. Daar zie je alle trucjes + hoe je die moet uitvoeren.
    Hier de link naar het filmpje; klik
     
  11. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, en nu oefenen:)
     
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Kunnen we, met het sluiten van de transferperiode, een rosterupdate verwachten? Gezien alle hevige veranderingen die hebben plaatsgevonden.

    Ik zie straks allemaal Engelsen met Middlesbrough spelen. :lol:
     
  13. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wel wel gezegd dus ik neem aan van wel toch!?
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoeveel mensen 10 goals in een pro. match kunnen maken. ik moet wel eerlijk zijn in ben niet zo goed ik win wel matchen op pro maar dat is max 3 - 0. Zelfs tehen een halve ster club :p
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb inmiddels al de 10 goals op Professional gehaald, en de 5 goals op World Class. Ik raad je aan om bij Teammanagement een team te pakken, bv Barcelona. En daar dan alle ster spelers in te verplaatsen. Bv. Gerrard, Drogba, C.Ronaldo, Rooney, Kaká enzovoort.
     
  17. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    zuchtie, al die feyenoorders om me heen met hun goals.
    ga eerst maar es van ajax winnen ;)
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Word je er blijer van als ik de 14-0 tegen Ajax maak dan?
     
  19. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag fifa gehaald, zondag verslaafd aangeraakt. Poeh geweldig spel, vééééééél beter dan dat tie op de PC is. Wist wel dat er een verschil was, maar zoveel nee. Wel vind ik jammer dat je veel spelers niet meer echt herkend. Zoals Zlatan Ibrahimovic, alleen dat tie lang haar heeft. Maarja, moet dan maar.

    Ik vind het spel trouwens wel moeilijk, maar dat kan ook aan mij liggen, ik speel op Semi-Pro, echt langs een speler dribbelen lukt me niet. En scoor dus het meest met een afstandschot, of een re-bound. Dat vind ik wel zonde van me zelf.

    Ook online zijn sommige mensen ECHT goed. Maar ik ben vaak ook zelf erg dom, want met een doeltrap wil ik naar me CV passen, en dan staat daar toevallig Anelka, Henry, of 1 of andere spits van een topclub/land. Hoe kan ik mijn spits met een doeltrap daar naar toe laten gaan?

    Spreek je goed Nederlands, het niet erg vind dat iemand soms een beetje dom is, en mij graag wilt helpen, voeg me maar toe :)
     
  20. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0

    Gewoon de speeltijd op 10 minuten zetten en met het world class team tegen een zuig club spelen. Liggen er zo 15 in
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina