ik ben telkens met pgr bezig om gouden medailles te halen met kudos scoren, en dat is frustrerend, want het duurt eeuwen om goud te halen. maar toch is het leuk, echt vaag man
Meen je dat nou? Ik heb 'm een x gehuurd voor ik 'm wilde kopen. Ik heb m'n uiteindelijk niet gekocht omdat ik het te weinig uitdaging vond.. Je haalt juist veel te makkelijk goud. Met de Audi TT kon je al in de eerste reeks alle gouden medailles halen. Aangezien er nog veel meer snellere auto's op de lijst stonden zou dat voor vervolgreeksen ook wel zo blijven. Ik ben toch maar voor DOA3 gegaan. Nog ff deze thread eer aan doen. Ik heb nog wel een irritatie: Als je je xbox een paar uur van de stroom afhaalt weet ie niet meer hoelaat het is! Geweldig als j'm bij iemand anders neerzet.
in het begin is het echt ez ja, maar later word het toch pittig, zeker met de arcade race, met de kudos op goud(dat is waar ik het nu over heb) quick race is makkelijk om goud te halen in easy en normal, maar hard en very hard moet ik nog ff doen
Dat is echt pure onzin, ik bedoel denk je nou echt serieus dat dat spel even makkelijk blijft als in het begin?
echt pittige game hoor: soms denk ik, nee nu geen PGR, want dan ben ik weer een uur bezig om 1 medaille te halen
Ik denk altijd, nee nu geen PGR, ik heb geen zin om in een dwangbuis te worden gezet als ik weer eens door het lint ga als die pokke GT2 me weer eens wegbeukt (ja het is altijd die GT2 )
hadden Xenior en ik bijna die GT verslagen in Kudo's challenge level 12, beukt ie me in de laatste ronde 360!
Juustem.. altijd in die laatste ronden kunnen ze enorm spurten, vreemde is ook ; Als je ACHTER ze rijd rijden ze zo langzaam dat je ze vaak met gemak in kan halen, rijd je VOOR ze dan komen ze opeens zohard aan ridjen dat je dus weer weg wordt gebeukt omdat die gast dom is.. ]:-
heb PGR al uit. Heb hele kudo's challenge gehaald en ook de quick races, moet alleen nog de very hard by arcarde race. Maar ik vind dat ik hem uit heb
Nee PGR heb je pas helemaal uit als je alles op goud hebt, alle arcade races op goud hebt, alle quick races op goud (die zijn nie zo moeilijk) en alle wagens hebt, en dan kan je zelfs alle paint skins erbij rekenen om te hebben..
ik heb op hard alles goud en op verry hard 1 keer goud de rest brons ik heb besloten pgr nu maar even te laten liggen ga over een paar weekjes wel weer verder