Toen een eigenaar van een XBox 360, wat niet een van de meest stabiele spelcomputers is, zijn speeltje voor de tweede keer zag sneuvelen wist hij meteen wat hem te doen stond. Hij besloot Bill Gates zelf te mailen. Dat zoiets succes kan hebben bewijst het verhaal van deze boze klant. Na eerst op internet gezocht te hebben stuurde hij zijn boze email naar Gates en naar Kathleen Hogan, manager van de wereldwijde klantenservice van Microsoft. Binnen 24 uur kreeg de man antwoord van de klantenservice: een gloednieuwe Xbox 360 was al onderweg naar hem. bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/87211 --- Goede tip toch?
Weet jij het e-mail adres van Bill Gates? Ik denk dat niemand dat weet. iig Bill.Gates@microsoft.com of iets vergelijkbaars zal Bill niet gebruiken voor werkzaamheden bij Microsoft. Naar die mevrouw sturen heeft wellicht meer succes.
Hij heeft 5 secretaresses die al zijn emails screenen lijkt me. Net als S Jobs, etc. Zijn vast stagairs die je e-mail beantwoorden.
Ik vraag me af wie uiteindelijk de bron is van dit bericht. 99% kans dat hier een Microsoft medewerkerluchtje aan zit.
...totdat ie hoorde van de man wiens 360 kapot was. Toen is hij meteen in aktie gekomen om een nieuwe te sturen.
jeetje, vroeger hoorde ik dat bil gates per seconde heeeeeeeeel veel geld verdient, wat enig dat hij al die secondes voor die kapotte xbox eigenaar heeft besteed