1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

leeftijd gamer

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 30 sep 2007.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik ben 23 en game nu precies 9 jaar. Mijn eerste games waren pc games: Dune 2000, Tomb Raider 3 en Need for speed 3.
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Damn :p Ik had niet eens door dat ik al 9 jaar aan het nerden ben toen ik het bonnetje van Midtown Madness vond. 16 mei 1999. Shhiiiiiit :p
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Herinner me nog goed dat ik Mario en Street Fighter op de SNES speelde, terwijl mijn broer Quake II speelde. Ik geloof dat ik toen een jaar of vijf was. Sindsdien ben ik eigenlijk altijd met games bezig geweest en voorlopig ben ik ook niet van plan om er mee op te houden, aangezien het steeds mooier wordt. Kijk naar games als Crysis, Far Cry 2, BioShock, Grand Theft Auto IV en dergelijke. Wie had zich ooit voor kunnen stellen dat het zo mooi zou worden? Ik in ieder geval niet en ik verbaas me dan ook elke keer weer als ik beelden zie van prachtige games die nog uit moeten komen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2008
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik ben 28 jaar en game nu al zo'n 20 jaar denk ik. In de loop van de jaren ben ik wel kritischer geworden tegenover games, maar ik game nog steeds even graag. Ik speel zo'n beetje van alles wat, maar het liefst doe ik RPG's en strategie spellen (met een voorkeur voor turn based). PC of console, het maakt mij niet uit.

    Alleen krijg je steeds meer andere verplichtingen he... _0/
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2008
  5. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    :) ach, soms zijn de verplichtingen ook leuker dan gamen ;)
    Mijn alle eerst game ervaring was nog op Commodore 64 met jawel, Sim City. Later breidde dit uit met Duke Nukem en nog wat later de Nintendo 8-bit met het legendarische Duckhunt (en ik heb nog steeds de Zapper ergens liggen...).
    Maar wat Zifnap al heeft gezegd, je wordt wel kritischer wat je speelt. Mijn voorkeur ligt meer bij shooters en speel vaak met of tegen mannen of vrouwen die nog veel ouder zijn en op de achtergrond krijsende kinderen hebben. Leeftijd maakt voor mij niet zoveel uit, het is meer hoe je speelt. Als je een team based speelt, dan speel je team based en niet als één van de bekende aardappels.
     
  6. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben inmiddels de 35+ gepasseerd en ik ben juist nu meer geinteresserd in gamen dan vroeger. Ik heb alle consoles meegemaakt vanaf het begin maar heb er zelf nooit één gehad en heb er nooit om gemaald. Ben gaan gamen toen mijn broertje me de eerste Resident evil liet zien op de ps2...was gelijk verkocht aan dat spel maar ook toen geen console gekocht. Het is pas echt begonnen met de Baldur,s Gate serie op de PC. Vervolgens heb ik een aantal jaren later een xbox gekocht omdat het toen mogelijk werd om ook online te gamen op consoles. Ik denk dat ik nu gamen leuker vind omdat ik de diepgang van bijvoorbeeld RPG,s zo geweldig vind....kan helemaal verdrinken in die fantasy settings, en ontsnappen aan mijn dagelijke beslommeringen.
     
  7. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben 24 jaar en het begon met gamen bij mij toen ik een jaar of 10 was geloof ik. Eerste game die ik speelde was op de Atari en dat was Pong. Ik heb een hele reeks aan Consoles gehad. Zal ze even voor je noteren welke dat waren

    Atari
    NES
    Gameboy
    SNES
    Nintendo 64
    Gamecube
    Playstation
    PSONE ( Kleine versie )
    Playstation 2 Slim

    Op dit moment in bezit:

    Playstation 3
    Xbox 360 ( 2x)
    PSP
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2008
  8. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    ben 15 en ik begon ooit met een gameboy heb er inmiddels meerdere versleten :9

    nu bezit ik:

    -ps2
    -psp
    -xbox 360
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    21 jaar

    Consoles:

    Xbox 360
    PC
    DS

    Vroeger:

    PS2
    Gameboy Color
    Xbox
    Nintendo

    PS2 heb ik nu ook wel, maar die is voor zowel mij als mijn broertjes en staat meestal beneden. Als deze consoles heb ik nooit allemaal tegelijk gehad, meestal dump ik wel wat of verkopen we het. Ik heb het niet zo op zoveel mogelijk consoles in huis hebben. ;):9
     
  10. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    36jaar hierzo, speel al sinds pong en ben in het bezit van: PS1,PS3,Gameboy,DS,N64,Gamecube,Dreamcast,Xbox,Xbox360 en een PC.

    Al heel mijn leven verslaafd aan gamen en dat zal wel zo blijven.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    29 hier, en al gamend sinds ik me kan herinneren.

    Begonnen met de Pong machine, als 6-jarige ofzo bij mijn ouders in de kantine van een camping altijd Asteroids e.d. gespeeld op de arcade kasten, later een Atari 2600, Commodore 64, Commodore Amiga, Super Nintendo (8-bit overgeslagen), Neo Geo, Playstation 1, Playstation 2, Gamecube, Xbox, en nu een XBox 360 + Game PC.

    Moet zeggen dat ik de laatste tijd even een dipje heb qua gaming, maar dit soort fases heb ik wel vaker, dus komt vast wel weer goed.

    En je bent nooit te oud om iets te doen wat je leuk vind, dus ook al ben je 80, als je wil gamen, dan doe je dat gewoon. :)
     
  12. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    16 jaar:

    Playstation 1, Playstation 2, Nintendo 64, Xbox, Xbox 360, Gaming PC, Super nintendo, Nintendo wii, Gameboy color, gameboy advance, gameboy advance SP, Nintendo DS.
     
  13. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    19 Jaar.

    Ben begonnen zo rond mijn 8e, dus alweer 11 jaar zoet jéémig wat gaat dat snel 8), mijn eerste game was geloof ik ''Hocus Pocus'' op de PC.

    Consoles: Pc,sega 16-bit, snes, Nintendo 64, Wii, Xbox360, GBA, Gb:color.
     
  14. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ah, die goede oude tijden. alhoewel pong en daarna de atari 2800 mijn echte eerste spel ervaringen zijn, heb ik toch wel de mooiste tijd gehad met mijn trouwe commodore 64. sterker nog, ik heb hem nog steeds, ook al is het helaas wel dat nieuwere model, omdat die oude orgineele de geest heeft gegeven..... had je alleen sim city, of was dit spel het eerst wat in je op kwam ? ik was toen destijds vooral gek op ghost 'n goblins en commando. lekker schieten, en het zag er voor toendestijds nog strak uit ook.
     
  15. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben 25 jaar

    En ik zal nog heel wat jaren gamen.
    Bezit nu :

    xbox360 11 games
    xbox 85 games
    psp 7 games 4 umd films
    gamecube 29 games
    ps one 7 games
    sega 16bit 4 games
    nintendo 12 games
    gameboy 10 spellen

    Heb gehad :de ds maar dat vond ik niks,er onbreekt alleen nog de ps3.
     
  16. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben 22 jaar...

    Heb gehad:
    Commodore 64
    Commodore Amiga (wereldding)
    NES
    SNES
    Gameboy
    Gamecube
    Sega megadrive
    Playstation
    Playstation2
    Playstation2 slim version
    Xbox360
     
  17. Remco

    Remco Guest

    opsomtopic..:{
     
  18. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^
    Ja precies.. Het gaat om je leeftijd. Niet om welke games en consoles je bezit.


    Ik ben nu 15, en de xbox 360 is mijn eerste console. (afgezien van pc, maar dat vind ik geen console)
    En ik ga nog vele jaren mee denk ik.. :)

    gamen is gewoon zwaar relaxed.
    Of het nou een shooter is, of simulatie, het werkt ontspannend.

    En verslavend. Maar dat kan ook aan mij liggen ;)
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben nu 14 en ik speel al games vanaf mijn 4e/5e. Toen begon ik met leerzame games zoals Robbie Konijn, Freddy Fish en Putt Putt. Daarna kwam de NFS serie waarvan ik ze bijna allemaal heb. Daarna kwam Unreal Tournament, Max Payne en MOH:Allied Assault. Mijn eerste handheld was een gameboy color, toen gameboy advance sp waarop ik vooral Pokemon speelde. Ik ben me in de loop der tijd meer gaan interreseren voor shooters en actie spellen maar ook racespellen vind ik erg leuk. Mijn eerste console was gewoon de xbox. Ik was eens bij mijn neef op een verjaardag en toen vond ik Def jam fight:for new york zo leuk dat dat eigenlijk de reden was om een xbox te kopen. De Xbox 360 heb ik nu al vanaf de release. Gamen is idd wel verslavend bij mij. En ik vind het gewoon erg leuk om te doen.

    Consoles/handhelds die ik en mijn broertje nu hebben zijn:
    Gameboy Color
    Gameboy Advance SP
    Nintendo DS
    Nintendo Wii
    Playstation 2
    PSP
    Xbox
    Xbox 360
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    16 jaar

    Playstation
    Super nintendo
    Nintendo 64
    Playstation 2
    Xbox 360

    Gameboy color
    PSP


    en pc uiteraard:)

    engels geleerd met mario:thumbs:
     

Deel Deze Pagina